Ostetud
Moderaatorid: jr, boob, Moderators
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4715
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: O: Y61 2.8 mootori/alumise otsa
Eestist leida head alumist otsa pmst ilmvõimatu. Need kõik raiped. Vvõllid kõverad/kaelad kulunud ja kriimulised, Silindrid 99,9% ovaalsed, nii et suur osa rõõmust käib läbi karteri. Õlipumba veo kandid olematuks kulunud. Reeglina 4.5.6 silindrid sooja tõttu hõredad. Väntvõllil simmeripinnad olematud jne.
Turul pakutavad mootorid olematu ajalooga " Osta mu korras asi" Mehed unistavad 400-700 euristest hindadest. Kahjuks saad ainult koffiveskeid selle raha eest.
Tegin just oma mootorile kap remondi. Alumise otsa tegemine: Puurimine +0,5, ploki liff, vändaliini liff, vvõlli tegemine, rv puksid vv simmeri pindadele, õlipumba veonukkade freesimine.
Kui knowhowd vaja, siis küsi. See kuradi RD28T mul väga südamelähedane mootor.
Hetkel leian oma varudest sellise vvõlli mis ei viska, orig mõõdus, ja simmeripinnad enamvähem head. Ploki, millel piisab hoonimisest, et uue rõngaga kokku panna.
Turul pakutavad mootorid olematu ajalooga " Osta mu korras asi" Mehed unistavad 400-700 euristest hindadest. Kahjuks saad ainult koffiveskeid selle raha eest.
Tegin just oma mootorile kap remondi. Alumise otsa tegemine: Puurimine +0,5, ploki liff, vändaliini liff, vvõlli tegemine, rv puksid vv simmeri pindadele, õlipumba veonukkade freesimine.
Kui knowhowd vaja, siis küsi. See kuradi RD28T mul väga südamelähedane mootor.
Hetkel leian oma varudest sellise vvõlli mis ei viska, orig mõõdus, ja simmeripinnad enamvähem head. Ploki, millel piisab hoonimisest, et uue rõngaga kokku panna.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.