https://youtu.be/9XzdYl5iCYQ
Siin kirjeldab RAM 1500 Ecodiesel-il (sama mootor, mis GC-l) viga. Pm Nukkvõlli ja kütusepumpa käitav hammasratas tuleb lahti ning klapid käivad pähe.
Üldiselt mina arvan, et kui valida uut autot salongist ning sõita sellega lihtsalt garantii lõpuni ja siis välja vahetada, siis valiksin Jeep-i. On mugavam, ökonoomsem, võimsam, parema kiirendusega, vaiksem jne. Toyotal pole mitte midagi sinna vastu panna - lärmab, võtab kütust palju, on ebamugav ning edasi ka ei liigu. Kasutatud peast valiksin Toyota arvatavasti. Siis hakkavad teised nüansid juba rolli mängima nagu igast juppide vastupidavus (Toyotal on igast veermiku osad ikka korralikult üle dimensioneeritud) ning Land Cruiser hoiab kindlasti oma hinda ka paremini kui GC. Eks sel länkaril ole ka igast pisivigu ning halbu isendeid (neid on ostetud ikka sitaks, mõni paha eksemplar Eesti peale ning kõik rahvas kuuleb sellest ja teeb siis järelduse, et LC on pask).
Kui võtta näiteks nädalavahetuse Kukepea võistlus, siis ülekaalukalt olid võistlusautode veduriteks Toyotad, enamuses 150-ed. Kui lähen mõnele metsameeste ühis jahile, siis julgelt 90% masinapargist on Toyotad. Kui vaatan näiteks Austraalia "maailma rändurite" videoid või foorumeid, siis enamus inimesi valib jälle Toyota. Ju siis on loodud kestma.
Ahjaa....Toyota hooldus on ka esinduses jube kallis. Osatakse juppide ning kuluosade (näiteks õlid) eest ikka korralikult raha kasseerida. Poest on sama õli liitri kaupa isegi odavam osta (olen suht kindel ,et esindus saab tegelt ikka väga odavalt selle Castroli kätte).