Raitz kirjutas:Kui on soov, siis leiame lahenduse, kindlasti pole me eesmärgiks korraldada lisakatset, mille sisuks on 2x30l bensiinikanistrite pakkimine võistlusautosse.
Seega pakume välja variandi, laagris saab iga meeskond õhtul oma kütusekanistri paigutada omakäeliselt järelhaagisesse ja LK3 kohtunik võtab selle autole sappa ja toob LK3 starti, kus siis enne katsele minekut saab jõuvarusid täiendada. Startima peate siis kella 13 ja 15 vahel. Kellel paagitäis 5 tundi metsas vastu ei pea, need peavad lisa lahendusi leidma.
Lepime kokku, et kanistrid on lekkevabad ja nõuetekohaselt tähistatud, lisaks iga kanistri omanik tagab selle kärusse saamise nii laagris, kui metsas, sest kohtunik tuleb enam-vähem otse opilaulat ja raskeid asju tõsta ei tohi. Võõra kanistri sisu kasutamisega tekkivad probleemid lahendab igaüks õhtul laagris meeste kombel ja sellekohaseid proteste korraldajad vastu ei võta.
Sobib korraldaja poolt pakutud lahendus, meie masin ei vea ka kindlasti nii pikka sõitu ilma vahe tankimiseta välja. Kuna ei ole mandrimees siis pole neid abimehi ka kohapealt võtta
Kuna varasemalt on juhtunud ebameeldivaid äpardusi seoses sellega, et osad kaardid ei tea jätkuvalt, et viimased 50 aastat pole enam nn. Konna ülesõitu olemas ja sellest kohast raudteed ületada ei saa, siis toonitan veelkord, et hoolimata sellest, mida te navid või kaardid teile väidavad, siit raudteed ületada ei saa. Oluline teada, kuna punktid paiknevad mõlemal pool raudteed ja kasutama peate ametlikke ülesõite, millest loogiliseim paikneb Kabalas.
ylesoit_vaike.jpg (247.47 KiB) Vaadatud 6218 korda
On keegi TR1 klassi ka veel tulemas? Saaks esikolmiku kohaga eputada...
Kas juba VABAsse registreerunuid on võimalik Mõedakul koha peal veel "moosida"? TR1 tingimustele vastavaid VABAsid peaks ju küll olema. See oli küsimus korraldajale...
asko4x4 kirjutas:On keegi TR1 klassi ka veel tulemas? Saaks esikolmiku kohaga eputada...
Kas juba VABAsse registreerunuid on võimalik Mõedakul koha peal veel "moosida"? TR1 tingimustele vastavaid VABAsid peaks ju küll olema. See oli küsimus korraldajale...
Ole ettevaatlik, pärast moositakse TR1 mehed hoopis Vabasse kohapeal
asko4x4 kirjutas:On keegi TR1 klassi ka veel tulemas? Saaks esikolmiku kohaga eputada...
Kas juba VABAsse registreerunuid on võimalik Mõedakul koha peal veel "moosida"? TR1 tingimustele vastavaid VABAsid peaks ju küll olema. See oli küsimus korraldajale...
Mida sa püüad?! Häid aastaarvestuse punkte?! Kolme autoga on tõesti konkurents suur.
Kaspar
Tr1, kuid vaadatse seda nimekirja, siis ilmselt vaba.
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Ma ei ole ikka aru saanud, et mis selle TR1 klassiga juhtus? Eelmine aasta oli keskmiselt 14 autot stardis igal etapil ja nüüd ei saada 3gi kokku?
Kas eelmise aasta viimane sõit tappis kõik autod nii ära, et neist enam elulooma ei saa?
Kuna meie võiskond ( Team RAK) on alles noor ja õpib asja ning masin sai ka vastavate reeglite järgi ehitatud, oleks huvi ikka järgmine hooaeg ka sõita.
Ütleme nii eks see Kargaja oli paras pähkel küll aga kõik võistlused ei peagi lihtsad olema.
Parketitigu on sedakorda turistis kuna töö tõttu pole võimalik mitu päeva kohal olla. Saarekollil aga on kindel plaan TR1 (olgugi ,et pean masinat veic down gradema) kui tehnika vähegi kestab.
Parketitigu (praegu küll rohkem turist) ........Bussiga
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
asko4x4 kirjutas:On keegi TR1 klassi ka veel tulemas? Saaks esikolmiku kohaga eputada...
Kas juba VABAsse registreerunuid on võimalik Mõedakul koha peal veel "moosida"? TR1 tingimustele vastavaid VABAsid peaks ju küll olema. See oli küsimus korraldajale...
asko4x4 kirjutas:On keegi TR1 klassi ka veel tulemas? Saaks esikolmiku kohaga eputada...
Kas juba VABAsse registreerunuid on võimalik Mõedakul koha peal veel "moosida"? TR1 tingimustele vastavaid VABAsid peaks ju küll olema. See oli küsimus korraldajale...
LauriJ kirjutas:Ma ei ole ikka aru saanud, et mis selle TR1 klassiga juhtus? Eelmine aasta oli keskmiselt 14 autot stardis igal etapil ja nüüd ei saada 3gi kokku?
Kas eelmise aasta viimane sõit tappis kõik autod nii ära, et neist enam elulooma ei saa?
mis see eelmise aasta viimane sõit oligi,mitte ei mäleta .kas see mis ära jäi.
LauriJ kirjutas:Ma ei ole ikka aru saanud, et mis selle TR1 klassiga juhtus? Eelmine aasta oli keskmiselt 14 autot stardis igal etapil ja nüüd ei saada 3gi kokku?
Kas eelmise aasta viimane sõit tappis kõik autod nii ära, et neist enam elulooma ei saa?
mis see eelmise aasta viimane sõit oligi,mitte ei mäleta .kas see mis ära jäi.
Kargaja Ju siis olid oma mõistuse metsas ära loksutanud.