Seda kus ja millal see mõnus müramine toimub kõik ju teavad, seda vast ei hakka üle kordama. (21-23.04 Lääne-Virumaal Mõedakul) Pikkade traditsioonidega üritusel on omad eelised
Seekord siis Tallinn-Narva maanteest põhjapoole võistlejad ei lähe, tsivilsatsioonist hoiame natuke rohkem eemale, seega kahjuks ühtegi tanklat tänavu võistlutrassi äärde ei jää. Samas selle võrra on jälle ülesõidud lühemad ja ala kompaktsem.
Natuke infot oluliste asjade kohta ikka ka:
Süüa ja juua pakutakse kogu ürituse vältel alates reede õhtust. Toitlustab Rägavere valla huviklubi ja menüü eest vastutab vana offroadi hunt Rene Metsla. Tema käest saab infot ka allergeenide ja gluteeni sisalduse kohta toidus.
Laupäeva õhtul saab saunas muda maha loputada ja kondid soojaks, ning kella 11-ks paneme peo püsti.
Tripmasterit vaja pole, tuleb pikk-pikk punktist punkti sõitmise katse, kus punkte tuleb läbida järjest kasvavas järjekorras ja vahete vahel on mõnes punktis jaam, kus siis tuleb oma viibimine piiksuga fikseerida, jaamade asukohad teada loomulikult pole ja seega tuleks punkte võimalikult täpselt läbida õges järjekorras.
Tanklaid trassile ei jää kahjuks, variandid on kütus kaasa võtta, või vahepeal päeval võistluskeskusest läbi põigata ja paak täis valada, siis ei pea lisa kola kaasas tassima, teeb mõne lisa km, aga ca pool päeva tiirutatatkse võistluskeskuse läheduses.
Kaks katset tulevad sellised, mis on publikule hästi jälgitavad. Esimesele neist starditakse kella 13 ja 15 vahel.
Kaardilugeja võiks endale joonlaua taskusse panna igaks juhuks.
Kilometraas on väga palju kaardilugeja loogilises mõtlemises kinni, aga harju keskmine võiks sinna 100 ja 150 vahele tulla.
Tere.
Seoses sellega, et sõit toimud suht väikesel alal ja võistlejaid on päris mitu siis vaataks seekord erilise tähelepanuga suunatulesid. Kui ikka samale metsa ristmikule satub mitu autot siis on viisakas suunaga märku anda kuhu poole soov liikuda on
Edu ehitamisel.
Veiko
No siis tunduks ju mõistlik kui korraldaja transpordib ühe haagise kuhugi punkti, kus näiteks kohtunik nagunii on ja seal peal on kankud neile kes need sinna pannud on .
Kuskilt metsast sõita tankimise pärast laagrisse ei tundu just väga mõistlik mõte olevat.
Kella ei pea seisma panema eraldi.Kes tahab tankida see tangib ja kes ei taha see sõidab hooga edasi.
Kui sõidetakse sekundiliste vahedega siis pole see "mõni" kilomeeter midagi nii lihtsat ja enamus TR3 autodes ei ole mingit võimalustki lisakankut ohutult kaasa võtta.
Movistar kirjutas:No siis tunduks ju mõistlik kui korraldaja transpordib ühe haagise kuhugi punkti, kus näiteks kohtunik nagunii on ja seal peal on kankud neile kes need sinna pannud on .
Kuskilt metsast sõita tankimise pärast laagrisse ei tundu just väga mõistlik mõte olevat.
Kella ei pea seisma panema eraldi.Kes tahab tankida see tangib ja kes ei taha see sõidab hooga edasi.
Kui sõidetakse sekundiliste vahedega siis pole see "mõni" kilomeeter midagi nii lihtsat ja enamus TR3 autodes ei ole mingit võimalustki lisakankut ohutult kaasa võtta.
Mis sa siis ehitasid sihukese auto, mis 100km ühe paagitäiega läbida ei suuda? Tuleb peenikese pedaaliga tagasihoidlikumalt ringi käia. Nüüd on rasketel mammut TR3del lõpuks ometi võimalus mööda sõita, kui Datsunit joodetakse raja ääres
Aga kas mitte 100-150km ei peaks iga asi ära kestma? Kuna enamik kilometraažist ma pakun, et tuleb siiski tee peal sõites, siis ei tohiks ju üldse probleemi olla.
Cheroga turisti sõites võibolla jagub paagist terveks nädalavahetuseks.Ei oska kaasa rääkida.Pole proovinud.
Tean aga,et harju keskmine TR3 võtab ca 8-12L/h võistlustingimustes. Maanteel saab äkki 25L/100 km kohta tõesti hakkama . Aga me ei sõida maanteel.
Vana Patroliga suutsin Klapperil saada kuluks 1 L/ 1 km kohta ja Sirgalas 70L /100 km kohta.
Paakide suurusi teavad enamus ja tund korda kulu tunnis suudab ka vist iga mees kokku lüüa.
Mina küll ei tea mis maasikaid korraldajad plaanivad ja kui palju tunde seal kulub.Tean ainult maksimumaega ja selleks ajaks kütet ei jagu.Ja neid liikureid on üsna mitu.
Need kellel tundub,et pole probleemi.....milleks üldse kaasa rääkida teiste eest ?
Või on tekkinud lootus seal oma aeglasemast tempost kasu lõigata ?
Movistar kirjutas:Cheroga turisti sõites võibolla jagub paagist terveks nädalavahetuseks.Ei oska kaasa rääkida.Pole proovinud.
Need kellel tundub,et pole probleemi.....milleks üldse kaasa rääkida teiste eest ? Või on tekkinud lootus seal oma aeglasemast tempost kasu lõigata ?
Ära siis räägi Chero meeste eest, kui ei tea mitte midagi
Need, kellel tundub, et pole probleemi, proovivad aidata korraldajat ning osalejaid, et leida mugav lahendus võib-olla olematule probleemile. Lisaks kirjutas ka korraldaja, et 13-15 vahel on publikule ligipääsetav punkt. Kui TR3 mehed nii hullud maailmameistrid on, et iga sekund arvel, siis peaks ikka suutma endale tugeva saatemeeskonna ka komplekteerida, kes ühe kanistri suudab vedada katse starti, kus tankida saab.
Ehk ära nõua kõike korraldajalt. Kui tahad sekundi peale sõita, siis muretse ise, kuidas oma tulemus saavutada.
Kui on soov, siis leiame lahenduse, kindlasti pole me eesmärgiks korraldada lisakatset, mille sisuks on 2x30l bensiinikanistrite pakkimine võistlusautosse.
Seega pakume välja variandi, laagris saab iga meeskond õhtul oma kütusekanistri paigutada omakäeliselt järelhaagisesse ja LK3 kohtunik võtab selle autole sappa ja toob LK3 starti, kus siis enne katsele minekut saab jõuvarusid täiendada. Startima peate siis kella 13 ja 15 vahel. Kellel paagitäis 5 tundi metsas vastu ei pea, need peavad lisa lahendusi leidma.
Lepime kokku, et kanistrid on lekkevabad ja nõuetekohaselt tähistatud, lisaks iga kanistri omanik tagab selle kärusse saamise nii laagris, kui metsas, sest kohtunik tuleb enam-vähem otse opilaulat ja raskeid asju tõsta ei tohi. Võõra kanistri sisu kasutamisega tekkivad probleemid lahendab igaüks õhtul laagris meeste kombel ja sellekohaseid proteste korraldajad vastu ei võta.
Tartu arusaamatu maailmaparandusplaan lasti just "down to toilet"
Ida poolsetel meestel on pea õige kohapeal vähemalt.
Küll iga mees, kel vaja,suudaks oma kanku reede õhtul metsa õigesse kohta peita aga organiseeritult näeb see palju tsiviliseeritum välja.
Tänud Raido.
Urvo kirjutas:Aga kas mitte 100-150km ei peaks iga asi ära kestma? Kuna enamik kilometraažist ma pakun, et tuleb siiski tee peal sõites, siis ei tohiks ju üldse probleemi olla.
Ei, ei kesta. Eriti veel kui ikka puurimist ja muud raskemat pinnast, siis kindlasti kohe mitte ei jätku. Mööda teid töristada penskari moodi, võib olla isegi sõidab ära.
CanAm 1000XXC´21, Polaris Sportsman 1000 XP S`20,
Eestis-ATV võistkond KOHALIKUD, Soomes-ATV Team Estonia