MONTEREY mootor
Moderaatorid: jr, boob, Moderators
-
- Rookie
- Postitusi: 5
- Liitunud: N Apr 06, 2017 8:41 am
- Asukoht: Tartumaa
MONTEREY mootor
Tere kõigile! Mul selline isend nagu Opel Monterey '99a. Manuaal Diisel 3,0 (117kw). Kõik on ok ja isend mulle meeldib väga aga mootor! Mootorit ei taha keegi renoveerida ega midagi sellest kuulda! Foorumi liikmena olen avatud kõigile pakkumistele või informatsioonile, mis viivad mind tulemuseni. Probleem: turboga mingi kala, õlirõhk vms. Korraga on valge toss taga ja seda juba teist korda järjest, kahe aastase intervalliga. Saan juba aru, et kerge see mootor remontida pole aga siiski, kas meil siis nii kehvad tehnikamehed on? Ei usu... Võiks renoveeritud mootori osta ja vahele panna aga kes ja kus neid taastatud mootoreid müüakse? Või soovib keegi ise taastamisega tegeleda foorumi liikmetest? tel. 5140521 Berni Valge
Re: MONTEREY mootor
kas auto käivitub?
Re: MONTEREY mootor
võiksid veel pajatada mis esimene kord tehti valge suitsu eemaldamiseks...pole see mootor nii hirmus midagi,kõige nõrgem koht pihustid.tervet mootorit pole mõtet vahetada kui pole karter kütet ääreni täis lastud...päästab arvuti kui surved paigas
-
- Rookie
- Postitusi: 5
- Liitunud: N Apr 06, 2017 8:41 am
- Asukoht: Tartumaa
Re: MONTEREY mootor
paigaldati uus turbo, kohendati õlivannis võttureid. Kuidagi saadi õlisurve ka normi. Töötas aasta ja sama lugu! Praegu peame plaani kas teha mootor lahti ja vahetada õlipump, pihustid, rõngad, teha klapipesad, uus turbo, uued saaled, õli ja filtrid. See lugu läheb maksma jälle mingi 2500-3000Euri. Kas on sel investeeringul mõtet? Kere on korras krt. pole roostet!
-
- Rookie
- Postitusi: 5
- Liitunud: N Apr 06, 2017 8:41 am
- Asukoht: Tartumaa
Re: MONTEREY mootor
jah, auto käivitub. Kuigi auto nina peab olema ettepoole kaldu, et esimesest matsust käivituks. Kütus voolab tagasi kuidagi!? Üks soovitas klapid vahele panna. Teine jälle, et mingil juhul, see aeglustab kütuse peale tulekut!
-
- Rookie
- Postitusi: 5
- Liitunud: N Apr 06, 2017 8:41 am
- Asukoht: Tartumaa
Re: MONTEREY mootor
Üks anomaalia veel: Kui nelivedu sisse lülitud ja tagurdades rattad välja keerata, kiiluvad rattad kinni vms. Kui ainult tagavedu sees, ei ole midagi! Nagu esipidurid oleks peal aga see on pidur!
- uppund kana
- Rock Crawler
- Postitusi: 978
- Liitunud: P Mär 28, 2010 6:35 pm
- Asukoht: Pärnu-ühe varbaga Saaremaal
- Kontakt:
Re: MONTEREY mootor
Ära muretse ,küll see rooste ka varsti tuleb. Ja tuleb sellel masinal nii ,et augud taga. 6a. Montereyd pidanud ja ausaltöelda on isu täis..eriti sai isu täis kui hakkasime sellega metsas käima. Vanem mootor on suht ok. Ehituselt lihtne ja kui kõik mittevajalik küljest minema pilduda töötas hästi. See 97+ aasta mootor on tõsine õnnetus...mina investeeriks selle 3000 tonni mõnda teise masinasse ,müüks masina enda ka maha ja saaks juba päris maasturit ostma hakata......aga see on minu arvamus,sulle jääb sinuoma.MONTEREY554 kirjutas:paigaldati uus turbo, kohendati õlivannis võttureid. Kuidagi saadi õlisurve ka normi. Töötas aasta ja sama lugu! Praegu peame plaani kas teha mootor lahti ja vahetada õlipump, pihustid, rõngad, teha klapipesad, uus turbo, uued saaled, õli ja filtrid. See lugu läheb maksma jälle mingi 2500-3000Euri. Kas on sel investeeringul mõtet? Kere on korras krt. pole roostet!
Parketitigu (praegu küll rohkem turist) ........Bussiga
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
Re: MONTEREY mootor
ära klappe mingisuguseid vahele topi.kas enne kütuse filtrit on plastikust läbipaistev kütusetoru? kui on siis vaata kas käivitamisel torus mullikesi ka koos küttega tuleb filtrisse.õlisurvega on jutt natuke segane,enne hakkavad ikka kepsud kolisema kui õlisurve puudub,turbot naljalt enne kepsusid ei jõua kokku ajada. kas kellade juures jääb käivitudes õlikann põlema? ja veel mingeid rõngaid pole mõtet esialgu vahetada kui vedelikud mootoris või jahutuses kokku pole saanud,saalesid samuti kui ei kolise. kui surved paigas siis pole klappe samuti mõtet teha.algul vaata kütte jõudmine pihustiteni üle,pihustite vahetamine pole sugugi halb mõte (tundub,et need mootorid enamuses vajavad seda 200 000km läbimisel) ,pihusti otsasid neile ei saa. uued pihustid saab hetkel hiinast 800 pluss maksud meitemaal 200-kanti. õlipumpasid on sellel isendil 3 tükki,millist plaanis vahetada? kahele saab ligi kui võtad alt kasti,siduri ja hooratta...kõrgsurveõlipumba vähe lihtsamalt.esisillas pole sul mingit kammi kui väljakeerates kõval pinnal nii käitub siis esivedu toimib täiega,ära ainult kuival asfaltil nelikukga asjatuid ringe tee.
uppunud kanale veel lisaks ,et rooste jõuab kindlasti igale rauast masinale kunagi aga mõnele teist marki isendile jõuab isegi kiiremini.isiklikult pidanud 93 aasta montereid 10 aastat,kerele ei jõudnud küll ühtegi auku tulla va tagaluuk aknapiida ja pleki ristumis kohas...metsas,lumes ja jääl igati tiptop
uppunud kanale veel lisaks ,et rooste jõuab kindlasti igale rauast masinale kunagi aga mõnele teist marki isendile jõuab isegi kiiremini.isiklikult pidanud 93 aasta montereid 10 aastat,kerele ei jõudnud küll ühtegi auku tulla va tagaluuk aknapiida ja pleki ristumis kohas...metsas,lumes ja jääl igati tiptop