pärast üht äkilist pidurdamist olid pidurid kadunud,sai tuvastatud et vasak esimene toru puru.sai siis voolik ja toru vahetatud ja õhutatud aga pidureid ikka pole.siis selgus,et vaakumvõimendi õhtal.sai ka see vahetatud.pidurid õhutatud aga pidureid ikka pole.
siis sai uuritud piduri peasilindrit lähemalt ja selgus et üks pool laseb vedelikku tagasi ja arvan,et see õige ei ole!
sai hangitud teine kasutatud peasilinder ja tundus,et see korras aga hetkel see laseb vedeliku tagasi!
kas asi peabki niiolema?
probleem cherokee piduritega!
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
- reimo
- Rock Crawler
- Postitusi: 661
- Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
- Asukoht: Jõelähme tel:51909391
- Kontakt:
Aga seal kasutatud silindri sees mansetid ikka vahetasid ära?
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
ei vahetanud st nööpisin uuesti selle saadud peapumba maha ja panin oma vana tagasi,millel rem komplekt sees aga hetkel üksi ei saa hästi õhutada kuna esisupordite niplid ei tulnud lahti ja olin sunnitud voolikud lahti keerama,et õhutada.reimo kirjutas:Aga seal kasutatud silindri sees mansetid ikka vahetasid ära?
Õhutamine on paras jama, eriti kui õhk on läinud ka tagumisse süsteemi.
Ja õhutada tuleb ka osakaalu jaotur klapist (proportional valve). Sellest alusta ja siis liigu edasi tagumiste pidurite poole. Ise olen suht edukalt üksi saanud õhutada nii, et voolik nipli otsast pudelisse, nii et vooliku ots on pudelis õli sees, et ta õhku pedaali üles lastes sisse ei tõmbaks. Sedasi pumbates iga nipli juures 1-2 anumatäit õli läbi saab suht hästi õhu välja. Pedaali üles lastes peab ainult seda rahulikult tegema. Sedasi suure voolavuse/läbipumbatavuse juures võib kindel olla, et lööb õhu välja ka kusagilt toru ülemisest paindekohast. Paari-kolme õhutuskorraga ei löö õhumulli lihtsalt torustikust liikvele. Peale seda protseduuri võib moe pärast igas neljas nurgas veel paar korda õhutada, kui keegi töötava mootoriga (et võimendi töötaks) pedaali tallab. Siis on 100% kindel, et õhk väljas.
Teine variant on kasutada vaakumimemist. See on eriti mõnus ja lihtne. Kõigi nelja nipli otsa voolikud ja vaakumisse imeda. Õli voolab iseenesest süsteemi sisse ja õhk välja. Saab üksi 100% õhu välja.
Ja õhutada tuleb ka osakaalu jaotur klapist (proportional valve). Sellest alusta ja siis liigu edasi tagumiste pidurite poole. Ise olen suht edukalt üksi saanud õhutada nii, et voolik nipli otsast pudelisse, nii et vooliku ots on pudelis õli sees, et ta õhku pedaali üles lastes sisse ei tõmbaks. Sedasi pumbates iga nipli juures 1-2 anumatäit õli läbi saab suht hästi õhu välja. Pedaali üles lastes peab ainult seda rahulikult tegema. Sedasi suure voolavuse/läbipumbatavuse juures võib kindel olla, et lööb õhu välja ka kusagilt toru ülemisest paindekohast. Paari-kolme õhutuskorraga ei löö õhumulli lihtsalt torustikust liikvele. Peale seda protseduuri võib moe pärast igas neljas nurgas veel paar korda õhutada, kui keegi töötava mootoriga (et võimendi töötaks) pedaali tallab. Siis on 100% kindel, et õhk väljas.
Teine variant on kasutada vaakumimemist. See on eriti mõnus ja lihtne. Kõigi nelja nipli otsa voolikud ja vaakumisse imeda. Õli voolab iseenesest süsteemi sisse ja õhk välja. Saab üksi 100% õhu välja.
+372 5028488