probleem cherokee piduritega!

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
leek
Fitting 44"
Postitusi: 492
Liitunud: E Apr 04, 2005 12:01 pm
Asukoht: tallinn
Kontakt:

probleem cherokee piduritega!

Postitus Postitas leek »

pärast üht äkilist pidurdamist olid pidurid kadunud,sai tuvastatud et vasak esimene toru puru.sai siis voolik ja toru vahetatud ja õhutatud aga pidureid ikka pole.siis selgus,et vaakumvõimendi õhtal.sai ka see vahetatud.pidurid õhutatud aga pidureid ikka pole.
siis sai uuritud piduri peasilindrit lähemalt ja selgus et üks pool laseb vedelikku tagasi ja arvan,et see õige ei ole!
sai hangitud teine kasutatud peasilinder ja tundus,et see korras aga hetkel see laseb vedeliku tagasi!
kas asi peabki niiolema?
Kasutaja avatar
reimo
Rock Crawler
Postitusi: 661
Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
Asukoht: Jõelähme tel:51909391
Kontakt:

Postitus Postitas reimo »

Aga seal kasutatud silindri sees mansetid ikka vahetasid ära?
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Kasutaja avatar
leek
Fitting 44"
Postitusi: 492
Liitunud: E Apr 04, 2005 12:01 pm
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas leek »

reimo kirjutas:Aga seal kasutatud silindri sees mansetid ikka vahetasid ära?
ei vahetanud st nööpisin uuesti selle saadud peapumba maha ja panin oma vana tagasi,millel rem komplekt sees aga hetkel üksi ei saa hästi õhutada kuna esisupordite niplid ei tulnud lahti ja olin sunnitud voolikud lahti keerama,et õhutada.
heiki003
Mudder
Postitusi: 78
Liitunud: E Mär 05, 2007 7:53 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heiki003 »

Tõenäosus ikkagi õhutamise puudulikuses. Voolikust lased küll õhu välja aga töösilindri sisemusse jääb ikkagi õhku.
Jeep GC 5,2 -95a.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Õhutamine on paras jama, eriti kui õhk on läinud ka tagumisse süsteemi.
Ja õhutada tuleb ka osakaalu jaotur klapist (proportional valve). Sellest alusta ja siis liigu edasi tagumiste pidurite poole. Ise olen suht edukalt üksi saanud õhutada nii, et voolik nipli otsast pudelisse, nii et vooliku ots on pudelis õli sees, et ta õhku pedaali üles lastes sisse ei tõmbaks. Sedasi pumbates iga nipli juures 1-2 anumatäit õli läbi saab suht hästi õhu välja. Pedaali üles lastes peab ainult seda rahulikult tegema. Sedasi suure voolavuse/läbipumbatavuse juures võib kindel olla, et lööb õhu välja ka kusagilt toru ülemisest paindekohast. Paari-kolme õhutuskorraga ei löö õhumulli lihtsalt torustikust liikvele. Peale seda protseduuri võib moe pärast igas neljas nurgas veel paar korda õhutada, kui keegi töötava mootoriga (et võimendi töötaks) pedaali tallab. Siis on 100% kindel, et õhk väljas.

Teine variant on kasutada vaakumimemist. See on eriti mõnus ja lihtne. Kõigi nelja nipli otsa voolikud ja vaakumisse imeda. Õli voolab iseenesest süsteemi sisse ja õhk välja. Saab üksi 100% õhu välja.
+372 5028488
Kasutaja avatar
leek
Fitting 44"
Postitusi: 492
Liitunud: E Apr 04, 2005 12:01 pm
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas leek »

nii asi lõpuks korras-sai niplitele mutrid peale keevitatud ja võtmega lahti keeratud ja kohe uus nippel sisse.esmalt ei tulnud õli piiskagi ja kui õhk välja tuli siis uus nippel asemele ja praegu piduritega ok!
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”