Mul ka paar elektrivintsi olnud auto peal (Tibus (2xBOW3), DoubleWinch(2xBOW2), paar warni ja comeup-i, draakon jne. )
Kui aku/gene on pasad ja sealt särtsu ei tule, siis pole vahet, mis vintsi sinna ette topid. Ükski ei jõua vedada.
Kui särtsu on, siis järgmisena mootorite võimsus ning ülekande arv. Kes vähegi koolis käinud on, saavad aru, et need kõik on omavahel väga seoses - ajad ülekande kiiremaks, kaotad jõus jne.
Mis siin sellest vintsi kiirusest rohkem jahuda? Vaadake vintsi ülekande arvu ja ongi olemas. Koormuse all muidugi ei tähenda need numbrid enam sittagi ja kõik sõltub juba mitmest faktorist (palju akus voolu järel ja kaua piinamist kannatab, enne kui voldid liiga madalale kukuvad, siis mitu kihti poolil nööri veel on jne).
Mis siin veel teada, oleneb kuidas vints ehitatud on. Kas pöörlevad osad on laagritel või lihtsalt puksidel jne. Kas on tihendid poolil jne. Lihtne reegel on, et kallim vints on kvaliteetsem - kui vaatad odavat hiinlast, siis ega sealt mingit kvaliteeti oodata pole.
Kui kasutad vintsi hädajuhtudel (milleks need enamasti mõeldud on - recovery) siis paar tõmmet aastas ning korralik hooldus - arvan, et ajavad kõik nimetatud vintsid asja ära.
Aga kui oled oma autol nina kuivenduskraavi kinni ramminud ja tahad poolt maakera sealt kraavikaldale "sahata", siis on alati 50:50 võimalus, et saad odavast junnist suht kiirelt lahti. Ühesõnaga operaator mängib suurt rolli.
Võislemisel sama teema. Vahepeal vaatad, kuidas draakoniga üritatakse chero kere raiesmikul venitada, siis ei päästa korralik vints ka

Rumal pea lõhub ka kõige kvaliteetsema tehnika.