esisild iseenesest sisse

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
nissan
Off Roader Wannabe
Postitusi: 32
Liitunud: E Juun 05, 2006 9:46 am
Asukoht: Pärnu

esisild iseenesest sisse

Postitus Postitas nissan »

autoks 99a 2,8 patrol.Paar sellist juhust ,nagu esisild läheks ise sisse ,või midagi taolist ,sõites hakkab kahisema,jääd seisma ,liigutad 4 vedu hooba ,lased tagasi kõik ok.Ja see on siis kui auto on kauem seisnud.Kas on ka mingi lahendus ja kas võib midagi ära ka lõhkuda?
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Ees automaatsed rummulukud? Siis on võimalus, et nood perses ja ei lukusta ennast lahti.
+372 5028488
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4500
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Või on automaathubidel laagrid kehvad ja veab hubid poolkinni
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Re: esisild iseenesest sisse

Postitus Postitas rommi »

nissan kirjutas:autoks 99a 2,8 patrol.Paar sellist juhust ,nagu esisild läheks ise sisse ,või midagi taolist ,sõites hakkab kahisema,jääd seisma ,liigutad 4 vedu hooba ,lased tagasi kõik ok.Ja see on siis kui auto on kauem seisnud.Kas on ka mingi lahendus ja kas võib midagi ära ka lõhkuda?
iseenesest, kui kastist 4vedu väljas ja lahtine differ siis otseselt midagi lõhkuda ei tohiks. Kindlam oleks muidugi hubid lahti võtta ja üle vaadata. Äkki mõni tarkpea on igaks juhuks paksu määret täis löönud.
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Niipalju lõhub, et automaatrummuluku hambumuse keerab peesse, kui see kaasa jookseb pooles vinnas.
+372 5028488
Kasutaja avatar
hmm
Home Made Monster
Postitusi: 329
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:09 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hmm »

See, et Patroli auomaathubid hakkavad ennst ise sisse lülima (sealjuures käib päris kõva tümakas) on tüüpviga, mis hakkab esinaema ca´ 200 000 läbisõidu juures. Mul on olnud kaks 2,8 Patroli ja mõlemal on see viga ilmnenud. Kiireks remondiks võib automaathubid jõuga võtmest sisse keerata, siis ei lõhu midagi ära aga veab esidifrit kogu aeg kaasa. Vedu saab lülitada kastist. Lahendus on uued hubid. Ma ei tea kedagi, kes suudaks neid remontida. Ise pagaldasin manuaal hubid.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
nissan
Off Roader Wannabe
Postitusi: 32
Liitunud: E Juun 05, 2006 9:46 am
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas nissan »

lolll küsimus ,aga mis need hubid endast kujutavad .või kuidas kontrollida,ja remontida ja palju maksab, kas on võimalus et suure hoopealt lülitub sisse ,praegalt on ainult koha pealt minekuga ?
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4500
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=2568&highlight=hub - Loe sealt nt.

http://offroadservice.ee/index.php?page=44&lang=est - vajadusel osta sealt nt.

Kui on miski mittetkorrektselt töötav automaat - siis võib ta igasuguse kiiruse pealt sisse lülituda - ega juhtugi suurt hullu midagi selle peale - hakkab esisillas igasugu kraami kaasa vedama.
tartuoffroad.ee
5581340
hummel
Off Roader Wannabe
Postitusi: 42
Liitunud: E Nov 21, 2005 10:09 am
Asukoht: Tallinn / Tapa
Kontakt:

Postitus Postitas hummel »

Mul on need autol suure külmaga ka üritanud harva end sisse lülida. Saksakeelne kasutajamanuaal (võtsin juhuslikult ette antud koha) ütleb selle kohta, et tegemist on õli/määrde hangumisel külma masina puhul (automaathubide puhul?) normaalse nähtusega.
Soovitatakse külma ilmaga alustada sõitu alati neliveoga ja natukese aja pärast lülitada esisild välja. Muidu kostvat mürtsatusi ja rikub mehhanisme ka.

Ei tea, kas ma sain õigesti aru, kuid mulle jäi mulje nagu peituks kurja juur hoopis käigu- või vahekastis.
Patrol Y60 2.8TD --- 1993
Patrol Y61 2.8TDi --- 1999 (otsib uut peremeest)
Patrol Y61 3.0TDi --- 2001
Kasutaja avatar
hmm
Home Made Monster
Postitusi: 329
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:09 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hmm »

Ega sul ometi vahekastist vedu ise siise ei lähe. Tavaliselt on jama ikka selles, et kardaan seisab ja kui siis hub mingil hetkel otsustab ise hoo pealt lülituda siis käi päris kõva tümps kuna võllide kiirused on erinevad.
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
hummel
Off Roader Wannabe
Postitusi: 42
Liitunud: E Nov 21, 2005 10:09 am
Asukoht: Tallinn / Tapa
Kontakt:

Postitus Postitas hummel »

Hea küsimus. Ei ole osanud tähelepanelikult sõites tunnetadagi, kustkohast see prõmps on täpsemalt tulnud. On seganud ainult vahel harva talvekülmas kohalt võttes külma masinaga. Sõites ei ole kunagi tunda andma hakanud. Mõtlesin ise ka, et nagu vahekastist ei ole väga loogiline... :roll:
Kirjutasin aga siia nii nagu raamatus selgitati. Üritan mingi aeg manuaali uuesti autost ette võtta ja veelkord täpselt teksti süveneda. Eks panen ka kirja siis.
Patrol Y60 2.8TD --- 1993
Patrol Y61 2.8TDi --- 1999 (otsib uut peremeest)
Patrol Y61 3.0TDi --- 2001
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Küll ta hubidest tümpsub. Üldiselt kipub pahatihti rattalaagri määre valguma näiteks Patrolil ka hubi vahele, mis seal külma ilmaga aga segab korralikul moel hubi toimimist. Soovitav on aeg ajalt hube hooldada, võttes need maha ja pesta a'la bensuga puhtaks, kerge kiht valget kõrgsurve määret peale ja sisse tagasi. MQ160 seeria Patrolil oli suht tüütu viga, mida tuli pidevalt korrigeerida.
+372 5028488
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4500
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

jr kirjutas:kerge kiht valget kõrgsurve määret peale ja sisse tagasi.
Ehk sa täpsustaksid mis määre see olema peaks.
Ja mis määret oleks kõige õigem kasutada manuaalsete hubide korral ?

Ma pole päris kindel milline on nede automaatide siseehitus mida saab rattavõtmega kinni keerata - aga ma kujutan ette milline see olla võiks - ja kui see on selline nagu ma arvan olevat, siis võib probleeme vältida/kõrvaldada vabalt sellega et viskad koonused, koonuse taguse seibi ja vedru seest minema ja hakkadki alati võtmega kinni lahti keerama.
tartuoffroad.ee
5581340
Vasta

Mine “Nissan / Renault”