Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.
tt75 kirjutas:Räägi sellest liigutamisest lähemalt?mis puudutab mm või toll,siis oma veljel dotzil on märgistus ET12 ,mõõdistasin siis asja üle ja sain mõõduks 30mm,mõtlesin et milles asi (arvasin,ise algul sama et 12mm plussis )ja proovisin siis : 25,4 x 1,2 =30,48
Igaksjuhuks panen pildi, et kas oled öigesti aru saanud misasi on ET ehk offset. Kui su velgedel on sisse pressitud kiri ET12, siis ta on velje keskosast 12mm seespool, mitte 1,2 tolli. Samas velje laiust ei möödeta mitte velje välisservast välisservani vaid nii nagu pildil näidatud.
Nii mõõtsingi ,jah ei ole see tõepoolest 12 tolli vaid pigem 1,2 tolli,mõõtsin uuesti velje üle ja no ei tule see 12mm kuidagi välja.Olen ka uurinud seda pilti.Proovi mõttes mõtlesin mõõta mõnda -25 offsetiga velge et siis aru saada mida see number õieti näitab ,kas siis -2,5 tolli miinuses
tt75 kirjutas:Räägi sellest liigutamisest lähemalt?mis puudutab mm või toll,siis oma veljel dotzil on märgistus ET12 ,mõõdistasin siis asja üle ja sain mõõduks 30mm,mõtlesin et milles asi (arvasin,ise algul sama et 12mm plussis )ja proovisin siis : 25,4 x 1,2 =30,48
Igaksjuhuks panen pildi, et kas oled öigesti aru saanud misasi on ET ehk offset. Kui su velgedel on sisse pressitud kiri ET12, siis ta on velje keskosast 12mm seespool, mitte 1,2 tolli. Samas velje laiust ei möödeta mitte velje välisservast välisservani vaid nii nagu pildil näidatud.
No mida väiksem ET, seda rohkem koopast välja ta tuleb(ja miinuses on väiksem kui 0 näiteks, paljud ei saa aru sellest). Sessuhtes jah, mu eelmine lause vale - velje keskosast väljapool.
Aga googleda veel pilte ja uuri, sa möödad valesti vöi on veljele vale inf pressitud, mis on ka veits ulme.
Ok on kuda on ,nende tollide ja millimeetritega aga vaja on nihutada velje keskosa -u 25 -30 mm.Tahtsin lihtsalt teada kas keegi on seda tööd ennem teinud ja selgus ,et on .Kahjuks keegi pole täpsemalt kirjeldanud mida keevitamisel silmas pidada??? On nagu tavaliselt ,läinud see arutelu natuke teemast mööda,teema alguses oli mul üsna täpselt sõnastatud mida ma soovin saavutada,kuid lõpuks tuli välja ikkagi midagi muud.Ilmselt lähipäevil kontakteerun inimestega kes on seda tööd teinud ning uurin selle protsessi eripärasid.Ilmselt kolmapäeval hakkan valmistama selle töö puhuks abinõud,ning kui tegema hakkan ja valmis saan ,siis panen ka siia ülesse juttu ja pildimaterjali !
Krõll kirjutas:Pisut OT, aga enda L300 Delical panin kunagi originaal plekkveljed lihtsalt tagurpidi alla. Välimus ja stabiilsus paranesid igatahes
Vot see on juba tase milleni kõik ei jõuagi.
Kui velje flantsi pind on sile, siis ei ole selles midagi üllatavat. Nõukaajal paljud "djuunijad" praktiseerisid seda
Mutrite koonused sai ringi lüüa teistpidi, aga võis ka jätta löömata - ajajooksul kulusid ise.
Krõll kirjutas:Pisut OT, aga enda L300 Delical panin kunagi originaal plekkveljed lihtsalt tagurpidi alla. Välimus ja stabiilsus paranesid igatahes
Vot see on juba tase milleni kõik ei jõuagi.
Kui velje flantsi pind on sile, siis ei ole selles midagi üllatavat. Nõukaajal paljud "djuunijad" praktiseerisid seda
Mutrite koonused sai ringi lüüa teistpidi, aga võis ka jätta löömata - ajajooksul kulusid ise.
loomulikult ei midagi üllatavat ... mul hiina pisipõka, millel esirattad kitsama jooksuga kui tagumised, st et vaheltharimiseks ei sobi. Aga esirataste tagurpidi alla pannes sai jooksu paika, esialgu mõtlesin niitmiseks, mullaharimiseks jm töödeks panen õigetpidi tagasi aga viitsimist ei olnud ja 8 aastat niiviisi kõik tööd tehtud saanud.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Ma ei saa üldse aru millest 2 lehekülge mingit sisutühja mula.
Anna velje treialile,lõikab keevituskohtadest lahti,liigutab südamiku soovitud kohta ja keevitab uuesti kokku nii,et ei viska.Pärast värv selga ja valmis.