
õlirõhk
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
õlirõhk
Eelmine aasta hankisin ka UAZ 469,kuna mootor oli nii kohv siis sai mootoril tehtud suurem remont.Panime uued kolvid,rõngad,hülsid,klapisääre tihendid,saaled. Esialgu väntvõlli ei puutunud,sai lihtsalt uued saaled pandud. Aga nüüd kui mootor soojeneb kaob õlirõhk(kukub alla 1),külma mootoriga rõhk olemas. Kas õlipumpa saab ka kuidagi "trammimaks" timmida või on väntvõll nahkas ,või miskit muud veel viga
?

Re: õlirõhk
Õlirõhk sõltub oluliselt ka õli kvaliteedist ja temperatuurist. Vana termostaadiga mis hoidis 70 kraadi ja 10W40 mineraalõliga oli minu UAZ-il õlirõhk soojast peast 2 ati panin uue termostaadi ja temp tõusid 90 peale ning õlirõhk kukkus soojast peast 1 ati peale. Asusin kasutama poolsünt õli ja rõhk püsib 2 kandis.
autod UAZ-469 (sõjaväe reduktorsildadega) ja UAZ-469B (kolhoosnik)
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
õlirõhk
mul kukub ka tühikäigul sooja mootoriga alla 1, sõidu ajal on 2...3, kui madalamaks kipub jääma, hakkab õlikogus miinimumi kanti jõudma, kallan liitri peale. õlirõhu tule vilksatust olen vaid paari korral näinud.
Eks see rõhk sul ikka kas väntvõlli saalede, kepsusaalede või nukkvõllisaalede vahelt plehku pistab. Sa ju niikuinii väntvõlli üle ei mõõtnud vaid pistsid lihtsa vastupanu teed minnes lihtsalt uued saaled. Ja ega sa ka ju väntvõlli sees olevaid õlikanaleid puhtaks ei teinud? Korgid saab maha keerata ja kõik ilusti puhtaks pesta. Olen kindel, et augud paska täis ja kanalid poole väiksemad kõik. Meil oli peale remonti tühikäik sooja mootoriga 2-3 ja sõites 4-5.
+372 5028488