Vintsiga jama, vajaks nõu
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Re: Vintsiga jama, vajaks nõu
jutt oli ju vintsi kaablile lüliti vahele panemisest, mitte kogu auto stepslist välja tõmbamise kohta.
Loomulikult kui sa tõmbad kogu auto pimedaks, pole vahet kust see võetud on kas "+" või "-"
Loomulikult kui sa tõmbad kogu auto pimedaks, pole vahet kust see võetud on kas "+" või "-"
Mitsubishi Pajero matkamaja
www.uitajad.ee
www.uitajad.ee
- Bytewize
- Rock Crawler
- Postitusi: 735
- Liitunud: L Apr 09, 2011 1:54 pm
- Asukoht: Harjumaa | Tel.5II8II4
Re: Vintsiga jama, vajaks nõu
Ega see nii lihtne ka pole, enamus autosid töötab geneka pealt ilma akuta väga edukalt edasi, kuigi vints vast tõmbaks ta kohe nulli, suretades ka auto välja.
Aitan vintsi, tõste ja muu tjuuninguga. Teen lihtsamaid freesimistöid, treimistöid ja pisemat automaatikat-koosteseadmeid.
Hüdrovintsiga-paadiankruga-täislukkudega chero-põka. Turistis tiim paadiankur.
Hüdrovintsiga-paadiankruga-täislukkudega chero-põka. Turistis tiim paadiankur.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 771
- Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
- Asukoht: Tallinn
Re: Vintsiga jama, vajaks nõu
Teise mehe teema on küll sujuvalt vaidluseks üle läinud aga... Isiklikult pean silmas jah + katkestamist nii, et kogu ülejäänud auto toimiks. Seda pigem nii turvalüliti asemel. Massi osalisest katkestamisest ei ole ilmselt siiski kasu. Kui asi kärssama läheb võib see väike massike kohale ronida kus iganes. Kärssama ei pruugi minna isegi vints ise. Vabalt võib läbi hõõrduda ka mõni kaabel, eriti tagavintsi puhul. Või puldi rikkega kukub järsku arutult vintsi ketrama. Sellest ka küsimus + juhtme mugavast katkestamisest, kui vintsi kasutamist plaanis pole.
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
Re: Vintsiga jama, vajaks nõu
No nii, nüüd on päris palju infot kokku voolanud. Ja see on hea, saab jupi jagu jälle targemaks. "Praks1" vihjas siin ühes oma postituses kasutajale "MM", kelle käest tarvilikku vara võiks soetada ehk siis sellise lüliti, mis selle valu seal vintsi elektriahelas vastu peab. Kuidas temaga kontakteeruda saaks?
Tasa ja Targu Mudas Edasi
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Vintsiga jama, vajaks nõu
Privaatsõnum kasutajale MM või mait.mumme@europart.eevox kirjutas:No nii, nüüd on päris palju infot kokku voolanud. Ja see on hea, saab jupi jagu jälle targemaks. "Praks1" vihjas siin ühes oma postituses kasutajale "MM", kelle käest tarvilikku vara võiks soetada ehk siis sellise lüliti, mis selle valu seal vintsi elektriahelas vastu peab. Kuidas temaga kontakteeruda saaks?
Europart lülititel on see eelis, et on kahekontuursed. Nõrga voolu kontuurist saab läbi lasta süüteahela. Just sel eesmärgil, et auto seiskuks, kui mass välja keerata.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 100
- Liitunud: T Okt 01, 2013 10:25 pm
- Asukoht: Kiili
- Kontakt:
Re: Vintsiga jama, vajaks nõu
Kirjutan algsel teemal siia, et vintsiga jama, vajaks nõu.
Vints või selle juhtimine kooles ära. 3a töötanud ilusti, siis hakkas nüüd täna töötamise ajal koormuse all tegema äkki nii, et töötab-ei tööta-töötab-ei tööta ja seda siis umbes sagedusega sekundis korra töötab ja korra ei tööta. Sedasi veidi plõksis ent jäi tööle, sain end august välja ning pärast kuival maal sain ka trossi veel vabalt sisse kerida.
Sealt edasi aga enam ei tööta, ei sisse ega välja, samas mõlemad releed plõksuvad, kui lülitada. Mul on kahe reelega ja raadiopuldiga come-up kooslus siis.
Selle järgi tundub, et vintsi juhtimine ise on korras, aga mootor siis mitte? Vints käis täna ka vee all ära muidugi, kas see võib lugeda?
Vints või selle juhtimine kooles ära. 3a töötanud ilusti, siis hakkas nüüd täna töötamise ajal koormuse all tegema äkki nii, et töötab-ei tööta-töötab-ei tööta ja seda siis umbes sagedusega sekundis korra töötab ja korra ei tööta. Sedasi veidi plõksis ent jäi tööle, sain end august välja ning pärast kuival maal sain ka trossi veel vabalt sisse kerida.
Sealt edasi aga enam ei tööta, ei sisse ega välja, samas mõlemad releed plõksuvad, kui lülitada. Mul on kahe reelega ja raadiopuldiga come-up kooslus siis.
Selle järgi tundub, et vintsi juhtimine ise on korras, aga mootor siis mitte? Vints käis täna ka vee all ära muidugi, kas see võib lugeda?
'94 XJ Chero 4.0, 31"MT, vints, CB
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Vintsiga jama, vajaks nõu
Kas selle 3 aasta jooksul seda vintsi ka korrapäraslet hooldatud? Kui jah, siis alustaks kaablite ühendustest, eriti massi ühendustest, kas on puhtad, oksiidita ja kinni? Seejärel kahtlustaks mootori mäehise ankruid. Need on mul CU peal mitu korda otsa saanud.Kreizi kirjutas:Kirjutan algsel teemal siia, et vintsiga jama, vajaks nõu.
Vints või selle juhtimine kooles ära. 3a töötanud ilusti, siis hakkas nüüd täna töötamise ajal koormuse all tegema äkki nii, et töötab-ei tööta-töötab-ei tööta ja seda siis umbes sagedusega sekundis korra töötab ja korra ei tööta. Sedasi veidi plõksis ent jäi tööle, sain end august välja ning pärast kuival maal sain ka trossi veel vabalt sisse kerida.
Sealt edasi aga enam ei tööta, ei sisse ega välja, samas mõlemad releed plõksuvad, kui lülitada. Mul on kahe reelega ja raadiopuldiga come-up kooslus siis.
Selle järgi tundub, et vintsi juhtimine ise on korras, aga mootor siis mitte? Vints käis täna ka vee all ära muidugi, kas see võib lugeda?
Kui on hooldmata,siis seal see viga peidus ongi. Vints maha ja koost lahti vaja võtta ja nii vähemalt kord aastas.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 100
- Liitunud: T Okt 01, 2013 10:25 pm
- Asukoht: Kiili
- Kontakt:
Re: Vintsiga jama, vajaks nõu
On hooldatud, viimati aasta tagasi sügisel. Samas ma ei tea, kas sel aastal on see vintsitross enne tänast üldse rohkem kui 5 korda väljas käinud. Põhimõtteliselt polegi tööd saanud.
Imelik on just see osa, et nii äkki juhtus, samas hea, et metsas augus kinni istudes töötas.
Imelik on just see osa, et nii äkki juhtus, samas hea, et metsas augus kinni istudes töötas.
'94 XJ Chero 4.0, 31"MT, vints, CB
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Vintsiga jama, vajaks nõu
Vintsid lähevadki äkki ja kõige ebasobivamal hetekel tuksiKreizi kirjutas:On hooldatud, viimati aasta tagasi sügisel. Samas ma ei tea, kas sel aastal on see vintsitross enne tänast üldse rohkem kui 5 korda väljas käinud. Põhimõtteliselt polegi tööd saanud.
Imelik on just see osa, et nii äkki juhtus, samas hea, et metsas augus kinni istudes töötas.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Vintsiga jama, vajaks nõu
Väga hea vastus. Besaovibal ajal
Y61 GU4 matkakas & TerranoPatrol võistluseks
Vuran Offroad Team - Vuran.ee
Vuran Offroad Team - Vuran.ee
Re: Vintsiga jama, vajaks nõu
Tere ja mudast uut
Võtaks teemaalgatajana korraks veel sõna. Sai vints laua peal lahti harutatud ja tuleb tunnistada lihtsat tõde - kui asjale valu ei anna, siis ära see sureb. Teisisõnu - mootori seisvate ja liikuvate osade vahel oli toimunud difusioon, mis väljendus meile tuttavates toonides olluses, millega ferrumit on õnnistatud ja mis oli paraku kokku liitnud kõik need osad, mis mootori töötamiseks vajalikud. Pärast keemiaravi ja mehaanilist puhastamist said osad oma esialgse funktsiooni tagasi ja hetkel asi toimib. Õppetund? Tuleb rohkem mudas soperdada ja vintsi sihtotstarbeliselt kasutada, nii lihtne see ongi. Vist...
Võtaks teemaalgatajana korraks veel sõna. Sai vints laua peal lahti harutatud ja tuleb tunnistada lihtsat tõde - kui asjale valu ei anna, siis ära see sureb. Teisisõnu - mootori seisvate ja liikuvate osade vahel oli toimunud difusioon, mis väljendus meile tuttavates toonides olluses, millega ferrumit on õnnistatud ja mis oli paraku kokku liitnud kõik need osad, mis mootori töötamiseks vajalikud. Pärast keemiaravi ja mehaanilist puhastamist said osad oma esialgse funktsiooni tagasi ja hetkel asi toimib. Õppetund? Tuleb rohkem mudas soperdada ja vintsi sihtotstarbeliselt kasutada, nii lihtne see ongi. Vist...
Tasa ja Targu Mudas Edasi