Ei tea midagi, tuttav sama moodi üritas ülemist otsa remontid. Ei saanud asja midagi tellis lõpuks ikka kasutatud mootori kuskilt (Jaapanist vist isegi)holari kirjutas: sellega pidi see mootor juba päris normaalne olema,
H.
Nissan Petrool 3,0 118 KW manu
Moderaator: Moderators
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 738
- Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
- Asukoht: Pärnu
Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu
Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu
Oleks ka abi vaja tõste suuruse väljaselgitamisel?. Plaan ka amorte vbl ka vedrusid vahetada aga pikkustest ei ole aimu.
Äkki saab kuskilt miskit mõõte või miskit?
Kindlasi oskab keegi miskit soovitada. Siit siis ka väike ülesanne amordi müüatele.
Kas targematel on see postitus vahele jäänud või.......
Äkki saab kuskilt miskit mõõte või miskit?
Kindlasi oskab keegi miskit soovitada. Siit siis ka väike ülesanne amordi müüatele.
Kas targematel on see postitus vahele jäänud või.......
Viimati muutis kolks, E Jaan 09, 2017 4:34 pm, muudetud 1 kord kokku.
Nissan Patrol 3,0 118 kw
BMW X5 160kw+
BMW X5 160kw+
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu
Käisin peaaegu kõik poed läbi aga piltidel olevaid samasuguseid asju ei leidnud.amevier kirjutas:https://et.wikipedia.org/wiki/M%C3%B5%C3%B5dulint
Äkki on kellegil laenata
Nissan Patrol 3,0 118 kw
BMW X5 160kw+
BMW X5 160kw+
Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu
Kõige odavam ühest poest : http://www.bauhof.ee/moodulint-ultra-2mx16mm.htmlkolks kirjutas:Käisin peaaegu kõik poed läbi aga piltidel olevaid samasuguseid asju ei leidnud.amevier kirjutas:https://et.wikipedia.org/wiki/M%C3%B5%C3%B5dulint
Äkki on kellegil laenata
LR Defender 110 - 1997
Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu
Korralikud vastused tulevad. Kohe e teagi mis nendega peale hakata.tohoh kirjutas:Kõige odavam ühest poest : http://www.bauhof.ee/moodulint-ultra-2mx16mm.htmlkolks kirjutas:Käisin peaaegu kõik poed läbi aga piltidel olevaid samasuguseid asju ei leidnud.amevier kirjutas:https://et.wikipedia.org/wiki/M%C3%B5%C3%B5dulint
Äkki on kellegil laenata
Et siis võtan selle numbritega asja kätte ja saangi tõste suuruse teada? Või on miski parool ka kuidas peaks selle asja poole pöörduma?
Ja asi ei puudutanud ainult amorte. Mul on vaja selgeks saada et kui suur on minu sõidukile tehtud tõste?
Mõõdulinte on mul endal ka niipalju et võin hakata neid tarkuritele laenutama.
Nissan Patrol 3,0 118 kw
BMW X5 160kw+
BMW X5 160kw+
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu
Jah, võta numbritega asi ja mõõda ära:
1. kui kõrged on vedrud tasasel pinnal seisva auto all
2. kui pikad on amordid samas kohas seisva auto all.
Tikkudega amorti mõõda kronsteinist kronsteinini, silmaga amorti poldi tsentrist teise tsentrini.
1. kui kõrged on vedrud tasasel pinnal seisva auto all
2. kui pikad on amordid samas kohas seisva auto all.
Tikkudega amorti mõõda kronsteinist kronsteinini, silmaga amorti poldi tsentrist teise tsentrini.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu
Täna siis kadusid tehnilisest passist rehvide mõõdud.
Nädala lõpuks saab ka külge tugevamat sorti vintsi stange, dragon 12000, snorkel.
Nende asjade eest tahaks tänada TEXAS Service OÜ töökat kollektiivi.
Nädala lõpuks saab ka külge tugevamat sorti vintsi stange, dragon 12000, snorkel.
Nende asjade eest tahaks tänada TEXAS Service OÜ töökat kollektiivi.
Nissan Patrol 3,0 118 kw
BMW X5 160kw+
BMW X5 160kw+
Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu
Jõudu ja jaksu patrulli ehitusel. Kui uued uhked asjad küljes siis jaga pilti ka kuna endal täpselt samasugune patrulli ehitus käsil.
Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu
Siit siis mõni pilt
Numbri äramahutamisega on nüüd küll jant Peab miskit juurde aretama. Tõmbeaasad on veel puudu aga varsti on need ka kohal ja küljes
Numbri äramahutamisega on nüüd küll jant Peab miskit juurde aretama. Tõmbeaasad on veel puudu aga varsti on need ka kohal ja küljes
Nissan Patrol 3,0 118 kw
BMW X5 160kw+
BMW X5 160kw+
Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu
Vahepeal sai siis ette võetud huubid. Nendest üks oli täiesti okey aaaga selle teisega oli juba paha lugu
nimelt oli see roostest määret ja muu sodi täis. Sai need siis leotatud, puhastatud ja uuesti määritud.
Toimivad korralikult. Esialgu eihakka neid veel välja vahetama. Igaks juhuks on autos olemas üks
manuaalne AVM olemas. Nii et kui peaks juhtuma see mis nende automaatsetega ikka juhtub kui sa seda
kõige vähem ootad, saab välja vahetada. Tulevikus on plaanis mõlemad manuaalsed paigaldada
Kummist tiivalaiendid leidsid ka oma koha auto küljes. Alguses mõtlesin et tulemus saab koledam aga ei jäid tätsa ok.
nimelt oli see roostest määret ja muu sodi täis. Sai need siis leotatud, puhastatud ja uuesti määritud.
Toimivad korralikult. Esialgu eihakka neid veel välja vahetama. Igaks juhuks on autos olemas üks
manuaalne AVM olemas. Nii et kui peaks juhtuma see mis nende automaatsetega ikka juhtub kui sa seda
kõige vähem ootad, saab välja vahetada. Tulevikus on plaanis mõlemad manuaalsed paigaldada
Kummist tiivalaiendid leidsid ka oma koha auto küljes. Alguses mõtlesin et tulemus saab koledam aga ei jäid tätsa ok.
Nissan Patrol 3,0 118 kw
BMW X5 160kw+
BMW X5 160kw+
Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu
Nüüd siis on tekkinud mure.
1. Kas keegi oskab öelda antud isendi generaatori rihmaseibi kohta, et kas see asi võib või saab tekitada
imelikku heli? Mitte pidev aga väga häiriv. Nagu oleks rihma kriuksumine aga ei ole ka. Rihma vahetasin ära,
rihmaseibil miskit loksu pole ja käsitsi ringi ajades miskit häält ega imelikku käitumist ei täheldanud.
2. Kas keegi on küljest ära installinud konditsioneeri pumpa jäädavalt?(Kui on siis võiks siia pajatada
mida peaks hakkama ostma, ümber tegema j.n.e.? Seoses sellega on ka üle jäämas konditsioneeri pump,
radikas, torud, voolikud. Kui kellegil on vaja siis võiks kirjutada privasse.
3. Plaan hakata remontima- hooldama esisilla käändmike. Küsimus siis selline ennetatav, et kui on poolteljel juba tihendi
jälg-vagu sees, mida olete ette võtnud? Olen kunagi sellise asjaga kokku puutunud(tookord läksid teised poolteljed sisse
kuna olid olemas. Praegusel hetkel neid ei ole ja ega ei raatsi selle pärast ka ostma hakata).
Ettetänades Nikolai
1. Kas keegi oskab öelda antud isendi generaatori rihmaseibi kohta, et kas see asi võib või saab tekitada
imelikku heli? Mitte pidev aga väga häiriv. Nagu oleks rihma kriuksumine aga ei ole ka. Rihma vahetasin ära,
rihmaseibil miskit loksu pole ja käsitsi ringi ajades miskit häält ega imelikku käitumist ei täheldanud.
2. Kas keegi on küljest ära installinud konditsioneeri pumpa jäädavalt?(Kui on siis võiks siia pajatada
mida peaks hakkama ostma, ümber tegema j.n.e.? Seoses sellega on ka üle jäämas konditsioneeri pump,
radikas, torud, voolikud. Kui kellegil on vaja siis võiks kirjutada privasse.
3. Plaan hakata remontima- hooldama esisilla käändmike. Küsimus siis selline ennetatav, et kui on poolteljel juba tihendi
jälg-vagu sees, mida olete ette võtnud? Olen kunagi sellise asjaga kokku puutunud(tookord läksid teised poolteljed sisse
kuna olid olemas. Praegusel hetkel neid ei ole ja ega ei raatsi selle pärast ka ostma hakata).
Ettetänades Nikolai
Nissan Patrol 3,0 118 kw
BMW X5 160kw+
BMW X5 160kw+
Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu
No nii, käändmikud said uued laagrid tihendid. Kõige rohkem oli kannatada saanud parempoolne(teeäär) alumine laager..
Teised oleks veel käinud küll. Veovõllid ja püsikad olid korras ja õnneks ei olnud ka tihend poolteljele jälge peale vedanud
Loomulikult läks üks ABS anduri polt katki ja teine oli juba eelmiste rem. meeste poolt ära murtud ja andur targalt
külge liimitud. Siinkohal aitas keevitus,leotus ja raisatud mõned mutrid Nüüdseks on kõik poldid tagasi keeratud koos vaskmäärdega.
Siis peaks tulevikus lihtsam olema.
Teised oleks veel käinud küll. Veovõllid ja püsikad olid korras ja õnneks ei olnud ka tihend poolteljele jälge peale vedanud
Loomulikult läks üks ABS anduri polt katki ja teine oli juba eelmiste rem. meeste poolt ära murtud ja andur targalt
külge liimitud. Siinkohal aitas keevitus,leotus ja raisatud mõned mutrid Nüüdseks on kõik poldid tagasi keeratud koos vaskmäärdega.
Siis peaks tulevikus lihtsam olema.
Nissan Patrol 3,0 118 kw
BMW X5 160kw+
BMW X5 160kw+
Re: Nissan Petrool 3,0 118 KW manu
[quote="kolks"]Nüüd siis on tekkinud mure.
1. Kas keegi oskab öelda antud isendi generaatori rihmaseibi kohta, et kas see asi võib või saab tekitada
imelikku heli? Mitte pidev aga väga häiriv. Nagu oleks rihma kriuksumine aga ei ole ka. Rihma vahetasin ära,
rihmaseibil miskit loksu pole ja käsitsi ringi ajades miskit häält ega imelikku käitumist ei täheldanud.
Mure murtud! Vahetatud generaatori vabajooksuga rihmaseib, ja hääled kadunud. Rihmapinguti läks vahetusse sest pingutil puksid tundusid suti väsinud.
Sai ka ehitatud õlipüüdja karterituulutusele. Ostma ei tahtnud hakata. Esialgu mootori üleliigne rõhk väljub läbi metall küürimiskäsnast filtri vooliku kaudu atmosfääri. Õli saab eraldi kraanist välja lasta.
Eks paistab kuidas õigustab.
1. Kas keegi oskab öelda antud isendi generaatori rihmaseibi kohta, et kas see asi võib või saab tekitada
imelikku heli? Mitte pidev aga väga häiriv. Nagu oleks rihma kriuksumine aga ei ole ka. Rihma vahetasin ära,
rihmaseibil miskit loksu pole ja käsitsi ringi ajades miskit häält ega imelikku käitumist ei täheldanud.
Mure murtud! Vahetatud generaatori vabajooksuga rihmaseib, ja hääled kadunud. Rihmapinguti läks vahetusse sest pingutil puksid tundusid suti väsinud.
Sai ka ehitatud õlipüüdja karterituulutusele. Ostma ei tahtnud hakata. Esialgu mootori üleliigne rõhk väljub läbi metall küürimiskäsnast filtri vooliku kaudu atmosfääri. Õli saab eraldi kraanist välja lasta.
Eks paistab kuidas õigustab.
Nissan Patrol 3,0 118 kw
BMW X5 160kw+
BMW X5 160kw+