Keevitus siis selline autoplus ja ei taha kuidagi enam keevitada . Oleks vaja targemat inimest kes kontrolliks kõik eluks vajalikud organid seal sees üle ja see võiks toimuda harjumaal.
53001820
Kas keegi tegeleb keevitus seadme kontrolli/remondiga?
Moderaatorid: jr, boob, Moderators
-
krunnn
- Fitting 38"
- Postitusi: 377
- Liitunud: E Mai 16, 2005 2:37 pm
- Asukoht: Raplamaa, Mahtra ja Järlepa vahel kandis
Re: Kas keegi tegeleb keevitus seadme kontrolli/remondiga?
Tere
Natuke jagaks kogemust ja targutaks, küll Lincon inverteri teemal. Miski väike junn on aga võimalik ja miski gaasiga keevitada. Kasutan üliharva ja siiskui olki vaja ainult täisvõimsuse peal. Sõber Jaguaride elektroonik ja endine helijms korrastaja(asjalik tont) ütleb et kõik nagu töötab särts reageerib jne. Käpad püsti, mõistus otsas. Nu Stokkerisse, sealt järgmine ilge arve ainuke viga mis oli et massijuhe ja käpp olid oksüdeerinud - kogu teeeama, aga et palusin helistada ja öela mis viga (kui emaplaat nusiis viska võssa) - hui seda tehti, tehti remont ära ära ja 85 euri. Selle juhmte ja käpakese oleks saanu 3x odvamalt tehtud.
Natuke jagaks kogemust ja targutaks, küll Lincon inverteri teemal. Miski väike junn on aga võimalik ja miski gaasiga keevitada. Kasutan üliharva ja siiskui olki vaja ainult täisvõimsuse peal. Sõber Jaguaride elektroonik ja endine helijms korrastaja(asjalik tont) ütleb et kõik nagu töötab särts reageerib jne. Käpad püsti, mõistus otsas. Nu Stokkerisse, sealt järgmine ilge arve ainuke viga mis oli et massijuhe ja käpp olid oksüdeerinud - kogu teeeama, aga et palusin helistada ja öela mis viga (kui emaplaat nusiis viska võssa) - hui seda tehti, tehti remont ära ära ja 85 euri. Selle juhmte ja käpakese oleks saanu 3x odvamalt tehtud.
5 6 6 6 6 6 1 3
Hetke kõva ei püsi kaua!
Hetke kõva ei püsi kaua!
Re: Kas keegi tegeleb keevitus seadme kontrolli/remondiga?
Ära unusta,et see ongi stokker kus hinnad kirved.krunnn kirjutas:Tere
Natuke jagaks kogemust ja targutaks, küll Lincon inverteri teemal. Miski väike junn on aga võimalik ja miski gaasiga keevitada. Kasutan üliharva ja siiskui olki vaja ainult täisvõimsuse peal. Sõber Jaguaride elektroonik ja endine helijms korrastaja(asjalik tont) ütleb et kõik nagu töötab särts reageerib jne. Käpad püsti, mõistus otsas. Nu Stokkerisse, sealt järgmine ilge arve ainuke viga mis oli et massijuhe ja käpp olid oksüdeerinud - kogu teeeama, aga et palusin helistada ja öela mis viga (kui emaplaat nusiis viska võssa) - hui seda tehti, tehti remont ära ära ja 85 euri. Selle juhmte ja käpakese oleks saanu 3x odvamalt tehtud.
Teemasse seda masinat peaks aircom müüma,pakuvad ka remonti ja hooldust.Kui tester peos püsib siis kontrolli kas vool sisse läheb,kaugele läheb jne.Pisivead saab enamasti lihtsalt välistada,juhted ikka kinni on sees jne.Kui ikka jagu ei saa siis remonti.
-
Patermaa
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 198
- Liitunud: L Sept 30, 2006 8:04 pm
- Asukoht: Patermaa, harjumaa
Re: Kas keegi tegeleb keevitus seadme kontrolli/remondiga?
Kas see hall asi seal pildil on trafoga või inverteriga?
Kui trafoga siis jookseb pinge juhtmest pealülitisse sealt kontaktorisse ja sealt trafosse dioodisilda jne.
Tavaliselt kontaktor ei käivitu, mille põhiline viga on kas seadme peakaitsme rike või juhtplaadi relee.
Kui inverter seadmega tegemist siis on juba huvitavam.
PS. märkasin et siiski inverter. Tihti on lihtsalt püssi lüliti jõi signa juhtmed puruks, topi jupp traati euroliitmiku signa kontaktide vahele ja vaata kas teeb häält.
Kasutajale Krunn kommenteeriks järgmiselt, et kui sa viid oma seadme kuhugi remonti, siis normaalses kohas kisutakse su masin esiteks pulkadeks ja puhastatakse seest.
Juba pool tundi läinud, hakatakse uurima milles viga mõõdetakse siit ja sealt, tund täis. Siis julgetakse masin juba sisse lülitada ja hakata koormama ja möllama. Leitakse viga ja eemaldatakse see.
No mingi 2 tundi koos. Tehakse masinale koormustest ja vormistatakse paberimajandus, mõned jupid ka ja ongi 85.
Oleks sa masina sinna viinud ja öelnud et puhastage need oksüdeerunud kontaktid oleks 25ga hakkama saanud, aga sa viisid arvatavasti vea kirjeldusega: masin katki või ei tööta.
Seega peab remontija ise leidma vea ja ka kõik võimalikud veel tulevikus ilmnevad vead, et klient karjudes tagasi ei tuleks nädala pärast ja see võtab paratamatult aega, mis maksab ka raha.
Kui trafoga siis jookseb pinge juhtmest pealülitisse sealt kontaktorisse ja sealt trafosse dioodisilda jne.
Tavaliselt kontaktor ei käivitu, mille põhiline viga on kas seadme peakaitsme rike või juhtplaadi relee.
Kui inverter seadmega tegemist siis on juba huvitavam.
PS. märkasin et siiski inverter. Tihti on lihtsalt püssi lüliti jõi signa juhtmed puruks, topi jupp traati euroliitmiku signa kontaktide vahele ja vaata kas teeb häält.
Kasutajale Krunn kommenteeriks järgmiselt, et kui sa viid oma seadme kuhugi remonti, siis normaalses kohas kisutakse su masin esiteks pulkadeks ja puhastatakse seest.
Juba pool tundi läinud, hakatakse uurima milles viga mõõdetakse siit ja sealt, tund täis. Siis julgetakse masin juba sisse lülitada ja hakata koormama ja möllama. Leitakse viga ja eemaldatakse see.
No mingi 2 tundi koos. Tehakse masinale koormustest ja vormistatakse paberimajandus, mõned jupid ka ja ongi 85.
Oleks sa masina sinna viinud ja öelnud et puhastage need oksüdeerunud kontaktid oleks 25ga hakkama saanud, aga sa viisid arvatavasti vea kirjeldusega: masin katki või ei tööta.
Seega peab remontija ise leidma vea ja ka kõik võimalikud veel tulevikus ilmnevad vead, et klient karjudes tagasi ei tuleks nädala pärast ja see võtab paratamatult aega, mis maksab ka raha.
Katkestanud Alansi Kapp-il 
Pajero 2.6 Cabrio
KEMPPI SEADMED&SERVICE www.rkrseadmed.ee
Tel: 56 205 236
Pajero 2.6 Cabrio
KEMPPI SEADMED&SERVICE www.rkrseadmed.ee
Tel: 56 205 236
-
Patermaa
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 198
- Liitunud: L Sept 30, 2006 8:04 pm
- Asukoht: Patermaa, harjumaa
Re: Kas keegi tegeleb keevitus seadme kontrolli/remondiga?
Ma kasutan võimalust ja lisan, lihtsalt kontrastiks sellele hallile masinale sellise lingi.
Kui keegi pahandab, siis kustutage ära.
https://www.youtube.com/watch?v=mnjDRQNm50M
Kui keegi pahandab, siis kustutage ära.
https://www.youtube.com/watch?v=mnjDRQNm50M
Katkestanud Alansi Kapp-il 
Pajero 2.6 Cabrio
KEMPPI SEADMED&SERVICE www.rkrseadmed.ee
Tel: 56 205 236
Pajero 2.6 Cabrio
KEMPPI SEADMED&SERVICE www.rkrseadmed.ee
Tel: 56 205 236