Teretulnud kommentaarid, kui kellegil selle isendiga kokkupuuteid http://www.auto24.ee/used/2275410
Lisaks teretulnud nõuanded, mida üldse silmas pidada, sellist liikurit ülal pidades.
Selgitus. Sooviks maasturit, kuna olemasoleval viimased hingetõmbed. Vajadus liikuda väga kehvadel teedel, vedada erineva suuruse ja kaaluga haagiseid. Samuti väike reisipisik, kuid "aga" selles, et eelistatud on alati põnevamad kohad, kõrvalteed,jms. Näiteks meeldib käia talvel Venemaal, kuigi vaid tsiviliseeritud piirkondades, aga eelistatult ikka mööda kõrvalteid... Nüüd peamine...LC80 lihtsalt väga meeldib. Kui kogu eelneva lahendaks mingi korralik kastikas, siis viimane argument...
LC 80 4,2 96kw 96.a.
Moderaator: Moderators
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Re: LC 80 4,2 96kw 96.a.
Oskan omaltpoolt lisada, et suurema käru vedamine on 96kW isendiga selline väga rahulik tegevus.
Kokkupuude antud isendiga puudub, kuid plussiks paistab olema lülitatav nelivedu. Kindlasti on vaja küsida omanikult selle auto vahekasti funktsioonide kohta.
Samas, kui juba soetada 80, siis ikka kirssidega. See tähendab et võiks olla turbomootor ja sillalukud. Olen ise pidanud ilma lukkudeta ja ilma turbota isendit 6a järjest.
Täna kasutan turbomootoriga ja lukkudega isendit. NB, pikkade vahemaade puhul on turboka kütusekulu tunduvalt väiksem näiteks.
Samas on vabalthingava mootori puhul suurema ratta panemine jällegi seotud jõu vähenemisega ja kütusekulu suurenemisega.
Turbota ja lukkudeta autode kasuks räägib muidugi ka see, et kere ei saa niipalju kannatada kui võimsamatel isenditel. Samuti kulub ka purunevaid võlle vähem.
miinuse poole pealt on valdavalt vabalthingavatel isenditel tagasillas trummelpidur ja koormatud pooltelg millel laagripind.
Igasugused hoolduskulud on sellel autol väga väiksed. (võrreldes LR Discovery3 ja Range Rover Sport tüüpi masinatega)
Omaltpoolt soovitan vaadata ka selle isendi poole: https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.ph ... rhash=a368
Sellel isendil on vajalikud rehvimõõdud ja kW tehnilises passis olemas. Samuti sillalukud ja snorkel.
Kokkupuude antud isendiga puudub, kuid plussiks paistab olema lülitatav nelivedu. Kindlasti on vaja küsida omanikult selle auto vahekasti funktsioonide kohta.
Samas, kui juba soetada 80, siis ikka kirssidega. See tähendab et võiks olla turbomootor ja sillalukud. Olen ise pidanud ilma lukkudeta ja ilma turbota isendit 6a järjest.
Täna kasutan turbomootoriga ja lukkudega isendit. NB, pikkade vahemaade puhul on turboka kütusekulu tunduvalt väiksem näiteks.
Samas on vabalthingava mootori puhul suurema ratta panemine jällegi seotud jõu vähenemisega ja kütusekulu suurenemisega.
Turbota ja lukkudeta autode kasuks räägib muidugi ka see, et kere ei saa niipalju kannatada kui võimsamatel isenditel. Samuti kulub ka purunevaid võlle vähem.
miinuse poole pealt on valdavalt vabalthingavatel isenditel tagasillas trummelpidur ja koormatud pooltelg millel laagripind.
Igasugused hoolduskulud on sellel autol väga väiksed. (võrreldes LR Discovery3 ja Range Rover Sport tüüpi masinatega)
Omaltpoolt soovitan vaadata ka selle isendi poole: https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.ph ... rhash=a368
Sellel isendil on vajalikud rehvimõõdud ja kW tehnilises passis olemas. Samuti sillalukud ja snorkel.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
Re: LC 80 4,2 96kw 96.a.
inseneer kirjutas:Oskan omaltpoolt lisada, et suurema käru vedamine on 96kW isendiga selline väga rahulik tegevus.
Kokkupuude antud isendiga puudub, kuid plussiks paistab olema lülitatav nelivedu. Kindlasti on vaja küsida omanikult selle auto vahekasti funktsioonide kohta.
Samas, kui juba soetada 80, siis ikka kirssidega. See tähendab et võiks olla turbomootor ja sillalukud. Olen ise pidanud ilma lukkudeta ja ilma turbota isendit 6a järjest.
Täna kasutan turbomootoriga ja lukkudega isendit. NB, pikkade vahemaade puhul on turboka kütusekulu tunduvalt väiksem näiteks.
Samas on vabalthingava mootori puhul suurema ratta panemine jällegi seotud jõu vähenemisega ja kütusekulu suurenemisega.
Turbota ja lukkudeta autode kasuks räägib muidugi ka see, et kere ei saa niipalju kannatada kui võimsamatel isenditel. Samuti kulub ka purunevaid võlle vähem.
miinuse poole pealt on valdavalt vabalthingavatel isenditel tagasillas trummelpidur ja koormatud pooltelg millel laagripind.
Igasugused hoolduskulud on sellel autol väga väiksed. (võrreldes LR Discovery3 ja Range Rover Sport tüüpi masinatega)
Omaltpoolt soovitan vaadata ka selle isendi poole: https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.ph ... rhash=a368
Sellel isendil on vajalikud rehvimõõdud ja kW tehnilises passis olemas. Samuti sillalukud ja snorkel.
Tänud info eest.Olen ka seda vaadanud, kuid mõned tähelepanekud, panid vaatama rohkem esimese isendi poole, kuid loomulikult pole ma eriline asjatundja...Läbisõit väiksem ja arvestades liiklusregistri andmeid, võib olla ka õige. Lisade poolest täitsa UAZ, peale kondi, ei midagi ülearust. Praktilist vajadust sillalukkudele pole, kunas päris mutta ei kavatse ronida (senise vanakesega pole kordagi lukkudest puudust tundnud), kuid tõsi, kui 80 siis ikka võiks olla kõik... ja mis salata ka hind. Kuid esimene variant kipub vist niigi ära jääma, kuna müüjaga ei saa ühendust.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17434
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: LC 80 4,2 96kw 96.a.
Kuna 4,2L Toyota mootorid on sellised head "miljoni kilomeetri" versioonid, siis +/- 100.000km ei puhu sellise masina puhul eriti pilli. (vastupidiselt tänapäeva turbotatud 0,9L diislitele, kus 100.000 km juures juba surm vaikselt terendab silme ees)
Enne, kui otsustad, tule vaatma ning tee proovisõitu, sest selle masina kere taastamine võeti ikka väga põhjalikult ette (kohapeal saab soovi korral pilte näha)
Rohkem pilte seest ja väljast:
http://www.imedepold.ee/galerii/index.p ... 80-4-2L-TD
P.S. Imedepõllult võid leida ka oluliselt odvamaid LC 80-neid
Enne, kui otsustad, tule vaatma ning tee proovisõitu, sest selle masina kere taastamine võeti ikka väga põhjalikult ette (kohapeal saab soovi korral pilte näha)
Rohkem pilte seest ja väljast:
http://www.imedepold.ee/galerii/index.p ... 80-4-2L-TD
P.S. Imedepõllult võid leida ka oluliselt odvamaid LC 80-neid
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: LC 80 4,2 96kw 96.a.
Tegu Eestis esmase registreerimisega sõidukiga, seega peaks erilist tähele panu pöörama kere ning raami korrosiooni olukorrale. Nagu ennegi mainitud siis 400k on suht tavaline läbisõit neil masinatel ning neid kilomeetreid mootoril veel ees.
Ise eelistan pidevad nelivedu ning kõikide lukkude lülitamist soojas salongis istudes.
Kahjuks neid 80'neid nii palju ei liigu, et laialt valida oleks, seega eks kas kompromisside tegemine või edasi ootamine.
Ise eelistan pidevad nelivedu ning kõikide lukkude lülitamist soojas salongis istudes.
Kahjuks neid 80'neid nii palju ei liigu, et laialt valida oleks, seega eks kas kompromisside tegemine või edasi ootamine.