XJ CHero kõrgemaks

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

HenryRa
Fitting 38"
Postitusi: 218
Liitunud: E Nov 17, 2014 7:10 pm

XJ CHero kõrgemaks

Postitus Postitas HenryRa »

Tere, sai siis mingi imeliku hetke ajel chero ostetud, plaaniks teha ta puhkehetke safaripilliks ja mõtlesin et uuriks ennem kui jalgratast leiutama hakkan. Tahaks teda veidi kergitada, hetkel tundub et 2" tõste on juba tehtud (ilmselt mingi tõstesari, tagaamordid mingid gabriel ultrad ja vedrupakkidel ka mingid uhked kollased koodid peal ning ees tundub ka miskit muud olevat kui originaal vb mersu vedrud jne ) Hetkel all 31x10,5 rattad ja karbi kõrgus ca 50 cm maast. Mis cheromehed soovitaksid teha kui soov oleks panna vähemalt 33 " ratast alla ? Kas sillad peavad vastu 33" rattale nt spec. trac (taga Dana 35c-tulevikus kemppi lukuga ja ees vist dana 30 ) . Esisillas tuleb siis teha pikemad õõtsad kindlasti ja ka diagonaalvarras pikemaks kui kergitada aga kas on ehk mingi toimiv lahendus juba olemas, kas pandi ka vist WJ õõtsasid neile ?
Tagasillaga lihtsam lugu vist, tuleb silda veidi järgi pöörata ja vedrupakkidele mingi klots alla keevitada eeldusel et amort annab piisavalt liikuma ?

Googeldanud olen ja mingid mõtted on juba olemas aga kuulaks reaalseid kogemusi ja kuna siiani ainult japsidega metsas on käidud siis ei oska veel midagi arvata sellest chero asjast :D

Tänud ja kasutan ka otsingut kohe edasi :mrgreen:
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: XJ CHero kõrgemaks

Postitus Postitas Praks1 »

Milleks teha neegrituuningut ja ajada putka taevasse,kui sillad on 20cm kliirentsiga?
Loota et midagi läheb paremaks, aga tegelikult läheb sitemaks kõik mis seondub juhitavusega (jeebil pole seda niigi).
Suurema ratta mahutab ära koopaid lõigates ja suurt haamrit näidates.
33" tõsisem rehv sööb su sillad hommikusöögiks.
Naljakas on, et väikseid autosid üritatakse teadmatusest julmalt kõrgeks tõsta ja meeletuid kaitsmeid täis toppida, aga suuri madalaks lasta. Täna ongi seis selline, et enamus safari pillid oma 20cm kliirentsiga on kõvasti kõrgemad kui 45cm kliirentsiga pillid.
Ja kindlasti, kui pill on taevasse aetud, siis tagavararatas katusele (seda pilti näeb tihti), täis huumor. :D
Proto
53951597
Kasutaja avatar
Urvo
ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
Postitusi: 941
Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
Asukoht: Tartu

Re: XJ CHero kõrgemaks

Postitus Postitas Urvo »

Ma võin ka enda chero kogemustest (omanud nii 5-6tk ja kõigiga on suuremal või vähemal määral võisteldud) väita, et kui sul on juba 2" tõste olemas, siis maksimaalselt võid ühe tolli veel kuskilt juurde pigistada (väike klots vedrudele vahele nt), aga pigem vältida tuleks ka seda juba. Parem lõika koopaid nats suuremaks ja mahub see 33" rehv kenasti alla. Muidugi see Dana35C on üsna õnnetu asi, et mina ei soovitaks sul lukku küll keevitada. Parem tee originaal LSD töökorda ja sellest piisab. Esisilda samuti ei tohiks lukku panna, sest see hävitab kindlasti poolteljed ära.

Kui 33" on kindel plaan siis selleks, et auto ühes tükis püsiks on sul vaja vältida esisilla lukku ning tagasillas võib olla maksimaalselt LSD.

Kui kangesti tahad tõsta, siis maksab see korralikest osadest tehes ca 800-1000€. Mina ei näe, et sellel asjal suurt jumet oleks (olen korra selle tee juba läbi käinud ja pärast saad selle raha lihtsalt maha kanda, kuna Jeebi järelturu väärtus on pm. 0)
Urvo Männama, offroad since 2001.
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
Kasutaja avatar
TarviR
Rock Crawler
Postitusi: 676
Liitunud: E Mai 23, 2011 11:59 pm

Re: XJ CHero kõrgemaks

Postitus Postitas TarviR »

Sai xjile ka grandi kogemusele tuginedes liiast tõstet tekitatud. Hetkel nii 4.5 tolli jagu ja 33,midagi tollistele fedimadele on pärast koobaste lõikumist ruumi üle. Flexi samas rohkem.
Tagasilda on cherol muidugi võimalik lihtsa vaevaga tugevama vastu vahetada. Kui ainult kuskilt leiad.
D4D+R6+V6
Engelbert
Off Roader Wannabe
Postitusi: 31
Liitunud: N Juul 17, 2014 11:14 pm
Asukoht: Tallinn

Re: XJ CHero kõrgemaks

Postitus Postitas Engelbert »

Hoovis vaatab vastu selline pilt: S klassi? vedrud, 2 vana xj lisa lehte, amortidel ca 2" klotsid all. Kunagi rehkendasin tõste vähemalt 4" olevat.
Otstarve pigem matkamine ja loomade karjatamine kui mudas vintsimine, soov sõidumõnu ja juhitavust tõsta.

Milline 2" või 3" vedru tõste komplekt uue lehe pakiga, mida tellida annab või keegi maale toob? Kui tuntav on teel ja maastikul monotube ja twin tube amordi erinevus?
xj.JPG
xj.JPG (911.46 KiB) Vaadatud 4431 korda
Viimati muutis Engelbert, P Nov 13, 2016 8:12 am, muudetud 1 kord kokku.
laurz
Rock Crawler
Postitusi: 552
Liitunud: P Jaan 10, 2010 6:40 pm
Asukoht: Tartu

Re: XJ CHero kõrgemaks

Postitus Postitas laurz »

Minul on tehtud nii. Ees ZJ V8 vedud pluss 6cm "pakud". Taga Wrangleri 6-e lehega vedrupakid.Amordid taga originaal möödus.Silla külge kinnitused lühemaks tehtud.Vahekasti on 2cm madalamale lastud.Originaal veljega 31" rehv käib ees välja keerates vastu lääbat. Kui panna WJ lääba,siis pole probleemi.Ennem olid ees S mersu vedrud. Maanteel söites tükkis pörkama. Nüüd on OK.
Kasutaja avatar
Kännuämblik
Fitting 38"
Postitusi: 245
Liitunud: E Juul 21, 2008 9:10 am
Asukoht: Aespa/Kiisa
Kontakt:

Re: XJ CHero kõrgemaks

Postitus Postitas Kännuämblik »

Engelbert kirjutas:Hoovis vaatab vastu selline pilt: S klassi? vedrud, 2 vana grandi lisa lehte, amortidel ca 2" klotsid all. Kunagi rehkendasin tõste vähemalt 4" olevat.
Otstarve pigem matkamine ja loomade karjatamine kui mudas vintsimine, soov sõidumõnu ja juhitavust tõsta.

Milline 2" või 3" vedru tõste komplekt uue lehe pakiga, mida tellida annab või keegi maale toob? Kui tuntav on teel ja maastikul monotube ja twin tube amordi erinevus?
xj.JPG

minu auto tõste

[img]https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater
[/img]
http://kannuamblik.sauropol.com/
Alansi MudDrag 2008 III koht Rahvamaasturi klassis
MrBlast
Mudder
Postitusi: 65
Liitunud: P Juul 05, 2015 5:35 pm

Re: XJ CHero kõrgemaks

Postitus Postitas MrBlast »

Selline küsimus, et minu cherol on kah tehtud eelnevalt juba töste kuis ee minu kätte jöudis. Tehtud u 3-3,5'' töste. Aga esisild on nati keskele liikund tänu töstele, et kuis muidu see olukord on teised lahendand? Et kas mingi pikem gardaan japikemad lääbad?
Kasutaja avatar
Kännuämblik
Fitting 38"
Postitusi: 245
Liitunud: E Juul 21, 2008 9:10 am
Asukoht: Aespa/Kiisa
Kontakt:

Re: XJ CHero kõrgemaks

Postitus Postitas Kännuämblik »

MrBlast kirjutas:Selline küsimus, et minu cherol on kah tehtud eelnevalt juba töste kuis ee minu kätte jöudis. Tehtud u 3-3,5'' töste. Aga esisild on nati keskele liikund tänu töstele, et kuis muidu see olukord on teised lahendand? Et kas mingi pikem gardaan japikemad lääbad?

Tuleb pikemad lääbad panna mida mina pole veel jõudnud teha.
http://kannuamblik.sauropol.com/
Alansi MudDrag 2008 III koht Rahvamaasturi klassis
Kasutaja avatar
marauder
True Off Roader!
Postitusi: 1183
Liitunud: R Dets 19, 2008 8:34 pm
Asukoht: Kuressaare

Re: XJ CHero kõrgemaks

Postitus Postitas marauder »

panhardi kinnitus vöi panhard ise reguleeritavaks teha siis saab sillad öige koha peale.
Team saarlased
Kasutaja avatar
beginner
True Softroader
Postitusi: 1502
Liitunud: T Mai 08, 2012 9:25 pm
Asukoht: Tallinn/Tapa/Tartu

Re: XJ CHero kõrgemaks

Postitus Postitas beginner »

Engelbert kirjutas:Hoovis vaatab vastu selline pilt: S klassi? vedrud, 2 vana grandi lisa lehte, amortidel ca 2" klotsid all. Kunagi rehkendasin tõste vähemalt 4" olevat.
pilt
Mul vaatab see tagumine tumepunane Grand vastu ;) Sinu pildi peal olid tal all 265/75 R16 BFG AT rehvid ja kuidas tõste on tehtud, ei teagi. Ilmset S klassi vedrud ees ja V8 esimesed taga, amordid kah päris originaalid pole, mõõtusid ei tea.
Aga küsida ma tahtsin hoopis selle kohta, et mis "2 vana grandi lisalehte"? Grandil ju pole lehti.
Engelbert
Off Roader Wannabe
Postitusi: 31
Liitunud: N Juul 17, 2014 11:14 pm
Asukoht: Tallinn

Re: XJ CHero kõrgemaks

Postitus Postitas Engelbert »

Minu viga, xj lehed ikka.

Küsimus endiselt- kas monotube amordi hind kajastub ka pehmemas sõidus?
MrBlast
Mudder
Postitusi: 65
Liitunud: P Juul 05, 2015 5:35 pm

Re: XJ CHero kõrgemaks

Postitus Postitas MrBlast »

marauder kirjutas:panhardi kinnitus vöi panhard ise reguleeritavaks teha siis saab sillad öige koha peale.
Njaa, aga isegi kui lääbad pikemaks teha, siis palju see gardaani möjutab, kas see ei hakka riste murdma ja löhkuma?
Kasutaja avatar
usamosse
Fitting 38"
Postitusi: 256
Liitunud: P Okt 11, 2015 6:30 pm

Re: XJ CHero kõrgemaks

Postitus Postitas usamosse »

Kindlasti hakkab. Kardaane tehakse pikemaks, vahekasti lastakse allapoole et "wear" originaalilähedane püsiks... Nii et lõppeks, palju ei muutugi, mis tuleb välja alles kännu või kivi otsas :? . XJ Country versioon tuleb juba tehasest 2" tõstega, kui sellel saab veel olema vints ninas siis võiks vähe pikema vedru ette panna ja peaks piisav olema reaalses elus.
Muidugi, peale- ja mahasõidunurgad auto geomeetrias paranevad, see on küll vahel asjaks.
Kasutaja avatar
JeepCheroXJ4x4
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 100
Liitunud: L Juul 11, 2015 9:08 pm
Asukoht: Harjumaa

Re: XJ CHero kõrgemaks

Postitus Postitas JeepCheroXJ4x4 »

laurz kirjutas:Minul on tehtud nii. Ees ZJ V8 vedud pluss 6cm "pakud". Taga Wrangleri 6-e lehega vedrupakid.Amordid taga originaal möödus.Silla külge kinnitused lühemaks tehtud.Vahekasti on 2cm madalamale lastud.Originaal veljega 31" rehv käib ees välja keerates vastu lääbat. Kui panna WJ lääba,siis pole probleemi.Ennem olid ees S mersu vedrud. Maanteel söites tükkis pörkama. Nüüd on OK.

mismoodi põrkama? kirjelda lähemalt. minul on S'i vedrud ees, ei tähelda, et liiga jäik oleks.
Siim ;)

Cherokee XJ
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”