Väga hea kokkuvõte, tänud!
Kust Moogi šarniiri soetasid?
Grand Cherokee 2003 , 2,7. Probleemne tagasilla bumerang.
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
- CayenneTurbo
- Rock Crawler
- Postitusi: 748
- Liitunud: L Dets 14, 2013 3:03 pm
Re: Grand Cherokee 2003 , 2,7. Probleemne tagasilla bumerang.
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2002a
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
Re: Grand Cherokee 2003 , 2,7. Probleemne tagasilla bumerang.
American BeautystCayenneTurbo kirjutas:Väga hea kokkuvõte, tänud!
Kust Moogi šarniiri soetasid?
WJ GC 4.7 HO Overland
Re: Grand Cherokee 2003 , 2,7. Probleemne tagasilla bumerang.
Sain eile puksid kätte ja täna kohe külge.
Põhimõtteliselt kõik samamoodi, nagu wax750 eespool kirjeldas, selle vahega ainult, et sarniiri lahti ei lasknud. Mul juba varem sinna vahetükk aretatud.
Mutter pealt lahti, kang vahele, 3* haamriga ja lahti ta oligi.
Kes tollmõõdus võtmeid kasutab, siis 19/32 läheb amordile, bumerangi otsale ja stabikakondile.
1/2 käsikatrossile ja 3/8 pidurivoolikule.
Pukside lahtivõtmiseks kasutasin pressi ja kokkupanekul sama.
Tööaeg koos lobapauside ja koristusega 2h.
Kummaline ainult, et puksid jäid bumerangi sisse kerge lõtkuga aga külge pannes ja poldid kinni oli kõik ok.
Ju siis nii käibki, mul varasem kogemus polydega puudub.
Põhimõtteliselt kõik samamoodi, nagu wax750 eespool kirjeldas, selle vahega ainult, et sarniiri lahti ei lasknud. Mul juba varem sinna vahetükk aretatud.
Mutter pealt lahti, kang vahele, 3* haamriga ja lahti ta oligi.
Kes tollmõõdus võtmeid kasutab, siis 19/32 läheb amordile, bumerangi otsale ja stabikakondile.
1/2 käsikatrossile ja 3/8 pidurivoolikule.
Pukside lahtivõtmiseks kasutasin pressi ja kokkupanekul sama.
Tööaeg koos lobapauside ja koristusega 2h.
Kummaline ainult, et puksid jäid bumerangi sisse kerge lõtkuga aga külge pannes ja poldid kinni oli kõik ok.
Ju siis nii käibki, mul varasem kogemus polydega puudub.
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
-
- Zootramm
- Postitusi: 721
- Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
- Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi
Re: Grand Cherokee 2003 , 2,7. Probleemne tagasilla bumerang.
Mul ka bumerang laua peal, rohkem värvimise ja üldise roostetõrje eesmärgil sai alt kisutud.wax750 kirjutas:Eelnevad testijad võiks nüüd teada anda, kaua nende hiinakad-moparid-polyd kestsid...
Uued puksid ja šarniir, kõik originaalid Silberist, sõitnud 61 000 km, tõstetud pole. Puksidel pole häda midagi, šarniiril väike loks sees ja läheb vahetusse.
Kellelgi infot MOOGi šarniiri kestvuse kohta? Kuidagi häguselt meeles 6 aasta tagant, et kas originaali nime all ka äkki MOOG polnud?
Re: Grand Cherokee 2003 , 2,7. Probleemne tagasilla bumerang.
Ei mäleta, kuna sai Moog alla, ei tea kuna, vist 6 või 7 aastat tagasimargus61 kirjutas:Mul ka bumerang laua peal, rohkem värvimise ja üldise roostetõrje eesmärgil sai alt kisutud.wax750 kirjutas:Eelnevad testijad võiks nüüd teada anda, kaua nende hiinakad-moparid-polyd kestsid...
Uued puksid ja šarniir, kõik originaalid Silberist, sõitnud 61 000 km, tõstetud pole. Puksidel pole häda midagi, šarniiril väike loks sees ja läheb vahetusse.
Kellelgi infot MOOGi šarniiri kestvuse kohta? Kuidagi häguselt meeles 6 aasta tagant, et kas originaali nime all ka äkki MOOG polnud?

Takkajärgi tarkus on täppisteadus.