No ma ei tea. Ei mina saa aru, miks seda bumerangi vahetust niimoodi kirutakse. Nagu oleks see üks hullemaid töid WJ kallal. Reaalsus on täiesti teine.
- tõstsin auto tungiga pukkide otsa, ja tungi panin tagasilda toetama
- rattad alt
- amortide alumised poldid lahti, padrun 15
- bumerangi küljest vasakpoolne piduritoru lahti, 2 polti, padrun 10
- bumerangi küljest kässaritrossi hoidikud lahti, 2 polti, padrun 13
- kere küljest bumerangi puksipoldid lahti, 2 polti, padrun 15
- tagasilla pealt bumerangi šarniir lahti, 3 polti, silmus 21
... ja oligi bumerang käes, aega kulus koos tõstmistega kitsas kodugaraažis tund.
Lõin šarniiri välja, ja andsin leekambiga kummipuksidele tuld, aegajalt noaga tuhastunud kummi eemaldades. Poole tunniga olid pesad puhtad
Polyde ja uue šarniiri sisse pressimiseks läks vaja pressi abi. Eks puksid oleks saanud ka keermelatiga sisse tõmmata, kuid kuna šarniiri sellest kolmnurksest huinjaast eemaldamiseks oli niiehknaa pressi vaja, sai kõik korraga tehtud.
Kuna mul on 2,5" budget tõste, otsustasin šarniiri ja tagasilla vahele ka vahetüki teha, ehk kestab nõndamoodi bumerangimajandus veidike kauem kui aasta

40mm paksune plastmassplaat sobis ideaalselt. Knokest sain 3€ eest kolm karastatud pikemat 14x80 polti kah ja elu oligi lill.
Bumerangi tagasipanek läks oodatust veidike vaevalisemalt, kuna tagasilla nurka tuli kahe tungrauaga "reguleerida", et šarniiri poldid kenasti sirgelt sisse saaksid joosta. Aga ei midagi võimatut. Kahe tunniga oli masin taas ratastel ning mu WJ ei kalluta enam kurvis, ning ei liputa ka enam rõvedalt saba.
Ehk siis - 36€ poola puksid, 68€ Moogi šarniir, 3€ Knokest poldid.
Tänan tähelepanu eest. Ehk oli kellegile abiks ja motivatsiooniks, et ei maksa karta seda tööd
