Pereautoks maastur
Moderaator: Moderators
Pereautoks maastur
Alustuseks hoiatan ette, et järgnev võib tulihingelistele põhjustada peapööritusi ja imelike tunge sooviga kirjutada teravalt kuid peale kirjutamist on vabaluba mitte postitada.
Tõsiselt siis asjast. Vaja uut sõidukit mis oleks ruumikas- 7kohta. Seda saaks loomulikult mõne bussi/mahtuniversaaliga lihtsalt lahendada kuid ei soovi suurt masinaparki koju. Soov ja tahe on omada ühte ja universaalset mis mahutaks vajadusel palju ja samas oleks lastega hea. Mahutaks pere koos kolaga ning sõidaks igal pinnal. Käiks poes, maal ja metsas vahest. Roniks veidi lumes ja vahest karjãäris kergelt.
Silma on jäänd nissani pathfinder ja veidike kallis pajero. Lõviosa sõite on lühikesed otsad aga üsna raske jalaga. Palju on kurdetud kombot diisel+lühikesed otsad. Et diisel siis vaja lãbida metsikuid vahemaid, vastasel juhul kulu on suurem kui diisli arvel tulu.
Kas on vaja diislit nii paaniliselt karta, mis on pathfinder(2005 nãiteks) miinus/valu punktid.
Ootan häid argumente, proovisõitu olen teinud, kolmel real ise istunud, istmeid klapinud ja see tõttu vaimustus on suur. Kas vaimustusele alla anda või muud vaadata
Tõsiselt siis asjast. Vaja uut sõidukit mis oleks ruumikas- 7kohta. Seda saaks loomulikult mõne bussi/mahtuniversaaliga lihtsalt lahendada kuid ei soovi suurt masinaparki koju. Soov ja tahe on omada ühte ja universaalset mis mahutaks vajadusel palju ja samas oleks lastega hea. Mahutaks pere koos kolaga ning sõidaks igal pinnal. Käiks poes, maal ja metsas vahest. Roniks veidi lumes ja vahest karjãäris kergelt.
Silma on jäänd nissani pathfinder ja veidike kallis pajero. Lõviosa sõite on lühikesed otsad aga üsna raske jalaga. Palju on kurdetud kombot diisel+lühikesed otsad. Et diisel siis vaja lãbida metsikuid vahemaid, vastasel juhul kulu on suurem kui diisli arvel tulu.
Kas on vaja diislit nii paaniliselt karta, mis on pathfinder(2005 nãiteks) miinus/valu punktid.
Ootan häid argumente, proovisõitu olen teinud, kolmel real ise istunud, istmeid klapinud ja see tõttu vaimustus on suur. Kas vaimustusele alla anda või muud vaadata
sõidukitele keemiline puhastus, vahatamine.
Re: Pereautoks maastur
Sellisel juhul soovitan Grand Vojaadserit, bens ja neli ketsi veavad, on võimalik leida, guugelda 

XC 70
Re: Pereautoks maastur
Pidasin paar aastat Terrano II-te samadel nõudmistel. Pakiruum oli küll 7-kesi olematu ja sõidumugavus (tühjalt) polnud ka suurem asi,aga käras küll. Sai käru ja 4tn treilat vedada, Norra mägedes tuuritada (4000km keskmine 8l/100-le), metsa vedada, 7-kesi pidus ja teatris käia ja sohu uputada. Sellise kaalukategooria juures, pigem ikka diisel. Jaksab vedada ja kulu ka normaalsem. Rajaleidja peaks oluliselt mugavam valik olema, 4runner, LC80/95/100/120, Y61, Pajero jms peaks kõik parameetritele vastama. X5/ML jms lux klass on kah juba mõnetuhande €-ga saadaval, aga ülalpidamine
.

- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Pereautoks maastur
Land Rover Defender 110 (Station Wagon ) vastab kõigile eelpool esitatud nõuetele.
Lühidalat: ökonoomne, 9 kohta, ruumikas pakiruum, sõidab linnas ja metsas. Saab käia nii teatris, kui matkal ning veda saab niis uurt haagist, kui pähe tuleb.
Taga istuvate laste kisa ette ei kosta. Hoiab hästi hinda ja lihtne hooldada.
Lühidalat: ökonoomne, 9 kohta, ruumikas pakiruum, sõidab linnas ja metsas. Saab käia nii teatris, kui matkal ning veda saab niis uurt haagist, kui pähe tuleb.
Taga istuvate laste kisa ette ei kosta. Hoiab hästi hinda ja lihtne hooldada.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Pereautoks maastur
Patrolit olen ka varem vaadanud ja varem olen piilunud 5kohalistena ka pajero sporti ning seal oli minu suureks kiiksuks taga keskel 2punkti turvavöö. Luxpargi maasturid jãävad oma kulude poolest nii ehk naa vãlja.al kirjutas:Pidasin paar aastat Terrano II-te samadel nõudmistel. Pakiruum oli küll 7-kesi olematu ja sõidumugavus (tühjalt) polnud ka suurem asi,aga käras küll. Sai käru ja 4tn treilat vedada, Norra mägedes tuuritada (4000km keskmine 8l/100-le), metsa vedada, 7-kesi pidus ja teatris käia ja sohu uputada. Sellise kaalukategooria juures, pigem ikka diisel. Jaksab vedada ja kulu ka normaalsem. Rajaleidja peaks oluliselt mugavam valik olema, 4runner, LC80/95/100/120, Y61, Pajero jms peaks kõik parameetritele vastama. X5/ML jms lux klass on kah juba mõnetuhande €-ga saadaval, aga ülalpidamine.
sõidukitele keemiline puhastus, vahatamine.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Pereautoks maastur
Mis see max. hinnatase on ka? Sellest lähtuvalt teaks soovitada.
Ise kulgesin mitu aastat LC120-ga, millel 8 istekohta. 3-reale mahtusid muidugi vaid rüblikud aastates 6..12 ja sedagi mitte väga pikale vahemaale (kukkusid vinguma mingi hetk). Mere äärde ja tagasi polnud probleem.
8-kohalisel ehk Executive varustusel on tavaliselt ka õhkvedrustus , kas ka 7-kohalisel Luxuril on, pole täpselt teada. Ülalpidamine suht norm, kui õhkvedruga ja pihustitega probleeme pole (kui rohkem antud mudeli kohta teada soovid, võin oma kogemuistest pajatada).
A24-s hakkas üks Eesti ajalooga LC silma: http://www.auto24.ee/used/2358473 (pole kuulutusega kuidagi seotud).
Ise kulgesin mitu aastat LC120-ga, millel 8 istekohta. 3-reale mahtusid muidugi vaid rüblikud aastates 6..12 ja sedagi mitte väga pikale vahemaale (kukkusid vinguma mingi hetk). Mere äärde ja tagasi polnud probleem.
8-kohalisel ehk Executive varustusel on tavaliselt ka õhkvedrustus , kas ka 7-kohalisel Luxuril on, pole täpselt teada. Ülalpidamine suht norm, kui õhkvedruga ja pihustitega probleeme pole (kui rohkem antud mudeli kohta teada soovid, võin oma kogemuistest pajatada).
A24-s hakkas üks Eesti ajalooga LC silma: http://www.auto24.ee/used/2358473 (pole kuulutusega kuidagi seotud).
Re: Pereautoks maastur
Hinnatasemes sobilikum oleks pathfinder(piirduks 10ga) aga olen ka kaalunud pajerot(algab umbes 12pealt) ja mõttes ka olnud lc120 kuni 16. Soodsam on loomulikult parem, lc120 oma tehnikalt kindlasti tugevam. Samas nii hullu tööd ma talle ei anna, et vajaks landcarit ja tema talasilda ning tugevamat vahekasti. Ehk kainelt argumenteerides taandub asi pathfinderi tasemele. Naised saunas rããgivad, et esisild sellel jura ja vajab rattalaagrite vahetust 2korda aastas, lisaks nissani dci mootor ei pidanud hea olema, kett pidavat ootamatult koostöö lõpetama- naised saunas jutt. Kas tasub karta, mis valupunktid on kui see saunas jutt vale on.TiitR kirjutas:Mis see max. hinnatase on ka? Sellest lähtuvalt teaks soovitada.
Ise kulgesin mitu aastat LC120-ga, millel 8 istekohta. 3-reale mahtusid muidugi vaid rüblikud aastates 6..12 ja sedagi mitte väga pikale vahemaale (kukkusid vinguma mingi hetk). Mere äärde ja tagasi polnud probleem.
8-kohalisel ehk Executive varustusel on tavaliselt ka õhkvedrustus , kas ka 7-kohalisel Luxuril on, pole täpselt teada. Ülalpidamine suht norm, kui õhkvedruga ja pihustitega probleeme pole (kui rohkem antud mudeli kohta teada soovid, võin oma kogemuistest pajatada).
A24-s hakkas üks Eesti ajalooga LC silma: http://www.auto24.ee/used/2358473 (pole kuulutusega kuidagi seotud).
sõidukitele keemiline puhastus, vahatamine.
Re: Pereautoks maastur
Tsuburban ja excursion on ainukesed autod kus kolmandas reas ka kannatab istuda. Kütusekulu on muidugi teine teema.
5I65692
Re: Pereautoks maastur
Pathfinderiga samas hinnaklassis ja samas vanuseklassis ka pajero. Emb kumb neist mõistlikum on? Kui palju jãäb pajerol taha ruumi kui kasutusel 7kohta? Pathfinderil umbes 40cm lai pakiruum sãilib(käru, poekottide või kalastus kola jaoks)
sõidukitele keemiline puhastus, vahatamine.
Re: Pereautoks maastur
Siitsamast foorumist...
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=55&t=66175
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=55&t=66175
Jeep Grand Cherokee ´96 4.0 7" Long Arm +35x12,5R15 +Detroit TrueTrac 2x, sõidab Soome off-road maastikul.
TR3 beginner
TR3 beginner
Re: Pereautoks maastur
indrek79 kirjutas:Siitsamast foorumist...
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=55&t=66175
Pisike asi mõnele, suur ja väga oluline argument minule- turvavööd peavad olema kolmepunkti vööd. Patrol, pajero sport, terracan ja mõni veel on sõidukid kus taga keskel ilma eelpingutita puusapael. Oma lapsi sellisega ei kinnita(olgugi, et ise olen kasvand ilma vöödeta kuid siiski). Muidu jah, patrol on suur, mahukas ja mugav ja nii edasi. Lihtsalt 1 punkt mida ma ei liiguta ega muuda
sõidukitele keemiline puhastus, vahatamine.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2887
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Pereautoks maastur
Isiklikult meeldivad sellised asjad: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... &fnai=next
Vähimgi kogemus puudub aga kontsept on lahe.
Vähimgi kogemus puudub aga kontsept on lahe.
Tehtud, mõeldud.
Re: Pereautoks maastur
Mida sa jahud, Patrolil tagumine keskmine vöö on 3-punktiga. Vähemalt 2006 aasta mudelil.Rene1986 kirjutas:indrek79 kirjutas:Siitsamast foorumist...
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=55&t=66175
Pisike asi mõnele, suur ja väga oluline argument minule- turvavööd peavad olema kolmepunkti vööd. Patrol, pajero sport, terracan ja mõni veel on sõidukid kus taga keskel ilma eelpingutita puusapael. Oma lapsi sellisega ei kinnita(olgugi, et ise olen kasvand ilma vöödeta kuid siiski). Muidu jah, patrol on suur, mahukas ja mugav ja nii edasi. Lihtsalt 1 punkt mida ma ei liiguta ega muuda
Sõidumugavus on ka tunduvalt pehmem kui 1998-2004 mudelitel.
Nii et kui see hõbedane y61 on heas korras siis minu arvates see valikust parim.
Y61
#540 Mudmen
#540 Mudmen
Re: Pereautoks maastur
maastur pereautoks ei ole ju midagi uut, põhjus miks tekkis linnamaasturi määratlus ja nagu näha mudelite valikust ning tänavapildist, siis inimestele meeldib. Kui 7 kohta ja maastikusuutlikus on kriteeriumid siis Mitsubishi Outlander on ilmselt linnakatest sobivaim, lukustatav nelivedu, korralik kliirens, suhteliselt hea sõidumugavus ja mõistlikud ülalpidamiskulud. Kui hea varustusega isendit tahta, läheb küll hind veidi kõrgemaks, aga samas saab suhteliselt uue ja väikese läbisõiduga auto. Üks suvaline näide auto24-st, oli ka mõni odavam, aga sellel juba varustust ka, ise seotud ei ole. http://www.auto24.ee/used/2367552
Re: Pereautoks maastur
Natukese laiemat tahaks. Hetkel x-trail ja seal lapsi taga kinni pannes peab alati 1 tooli ukse vahele sikutama, keskmise lapse kinni panema, siis äärmise ja siis tool tagasi paika ja siis rihma üle pingutama. Ehk jääb puudu laiusest. Outlander ja x-trail peaaegu sama laiad.h.v kirjutas:maastur pereautoks ei ole ju midagi uut, põhjus miks tekkis linnamaasturi määratlus ja nagu näha mudelite valikust ning tänavapildist, siis inimestele meeldib. Kui 7 kohta ja maastikusuutlikus on kriteeriumid siis Mitsubishi Outlander on ilmselt linnakatest sobivaim, lukustatav nelivedu, korralik kliirens, suhteliselt hea sõidumugavus ja mõistlikud ülalpidamiskulud. Kui hea varustusega isendit tahta, läheb küll hind veidi kõrgemaks, aga samas saab suhteliselt uue ja väikese läbisõiduga auto. Üks suvaline näide auto24-st, oli ka mõni odavam, aga sellel juba varustust ka, ise seotud ei ole. http://www.auto24.ee/used/2367552
Kas ja mis on kasutajate kommentaarid pathfinder+2,5diisel+automaat. Või sama ajastu pajero 3,2disla automaat
sõidukitele keemiline puhastus, vahatamine.