J.Cherokee 4.0
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Re: J.Cherokee 4.0
Selline küssa, et kas cherol saab bena nii peale ja maha keerata, et sellest võiks minna kütesüsteem liiga rikkaks. Et ala suurema võimsuse pärast tõstetud peale voolava bena hulka?
Re: J.Cherokee 4.0
Sellel kolmandal pildil olev peenike toru on vaakumi toru. See paistab olevat ühendatud kütuselati otsas oleva rõhuregulaatoriga? Kui see toru on lahti ühendatud või puru siis saab regulaator sellest nii aru, et sisselaskes vaakumit pole = mootor töötab gaasiklapp lahti (suure koormusega) ja tõstab kütuselatis kütuse rõhku. Suurem kütuse rõhk = rohkem kütust läbi pihustite mootorisse (ja seda vaakumi puudumisel pidevalt, ka tühikäigul). Teine vaakumi toru, mis mõjutab küttesegu, on MAP andrini minev peenike toru. Sellega sama lugu - kui vaakum väheneb või kaob sootuks, küsib MAP ajult kütet juurde.MrBlast kirjutas:OK, nu krt ei taha uskuda, et kat ei tööta, ja on küll universaalne kat, aga mäeldud suuremootori bensukale kuni 4l. Annab kati valepidi panna? Või et kas kat töötab mölemit pidi? Siis lisaks eelnevalt mainitud teema sel EGR vac kohta, et lisan paar pilti Esimesl 2 pildil siis näha et see kuidagi sin suht sulanud ja otsa saanud, 3 pildil on 2 peenet öhuvoolikut, kuna kah u sama kaugelt sulanud, ei oska öelda kas see voolik peaks ise olema 1 tükis v oli kah selle modulaatori küljes, selle mod. alt siis tuleb öhk ülesse, aga kuna alt ära sulanud siis see osa juba ei funka. See peaks kah mingil määral möjutama co taset aga kas kah nii palju ei oska ise öelda. Ja hetkel ei ole teist masinat läheduses mille pealt vörrelda.
https://www.upload.ee/image/6086193/20160819_163815.jpg
https://www.upload.ee/image/6086197/20160819_163827.jpg
https://www.upload.ee/image/6086198/20160819_163852.jpg
Stock mootoril "käsitsi" segu rikkamaks/lahjemaks võimalik keerata ei ole.
Y61 TD42t
Re: J.Cherokee 4.0
indr kirjutas:
Sellel kolmandal pildil olev peenike toru on vaakumi toru. See paistab olevat ühendatud kütuselati otsas oleva rõhuregulaatoriga? Kui see toru on lahti ühendatud või puru siis saab regulaator sellest nii aru, et sisselaskes vaakumit pole = mootor töötab gaasiklapp lahti (suure koormusega) ja tõstab kütuselatis kütuse rõhku. Suurem kütuse rõhk = rohkem kütust läbi pihustite mootorisse (ja seda vaakumi puudumisel pidevalt, ka tühikäigul). Teine vaakumi toru, mis mõjutab küttesegu, on MAP andrini minev peenike toru. Sellega sama lugu - kui vaakum väheneb või kaob sootuks, küsib MAP ajult kütet juurde.
Stock mootoril "käsitsi" segu rikkamaks/lahjemaks võimalik keerata ei ole.
Okk, aga kust sellist vaakum voolikuid müüakse?