autode ristamine (seadusandluse vaatevinklist)
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
autode ristamine (seadusandluse vaatevinklist)
Tere jälle.
Plaan on ristata kaks totaalselt erinevat autot. Ehk panna maasturile peale sõiduauto kere.
Küsimus siis järgnev. Kas sellise masina, (kui on viisakalt ja korrektselt ehitatud), saab ilusti arvele ja maanteelegaalseks või mitte?
Kui jah, siis mis on umbkaudsed protseduurid...
Plaan on ristata kaks totaalselt erinevat autot. Ehk panna maasturile peale sõiduauto kere.
Küsimus siis järgnev. Kas sellise masina, (kui on viisakalt ja korrektselt ehitatud), saab ilusti arvele ja maanteelegaalseks või mitte?
Kui jah, siis mis on umbkaudsed protseduurid...
Re: autode ristamine (seadusandluse vaatevinklist)
Läheb kirja kui kerevahetus, ei tohiks väga keeruline olla.
Samurai
Düssograafia käes kannatan !
Düssograafia käes kannatan !
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: autode ristamine (seadusandluse vaatevinklist)
Oled sa oma väites 100% kindel. Mina isklikult ei oleks. Jah, Rootsis saad sa selle nii arvele ( Siin foorumiski vastav teema olemas), kuid siin tahab maanteemat su ilmselt elusast peast nahka panna kui sellise monstrumiga kohale ilmud.Lauri-L kirjutas:Läheb kirja kui kerevahetus, ei tohiks väga keeruline olla.
Eestis on vist ainult üks mees, kes sihukessed vigurid on arvele saanud ja see on Mati Leivategija.
Ise ehitatud autona arvele saamiskeks tuleks ka väliskuju modifitseerida, et 1:1-le ei meenutaks seda sõiduautot. Lisaks mustmijon ekspertiisi.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: autode ristamine (seadusandluse vaatevinklist)
Raamiga auto puhul asi tunduvalt lihtsam kui kandvakerega auto puhul. Mati autod kandva kerega, ning kohe kindlasti mitte ainukesed.
Raamiga auto puhul jäävad sillad jms puutumatta ja see teeb asja tunduvalt lihtsamaks.
Raamiga auto puhul jäävad sillad jms puutumatta ja see teeb asja tunduvalt lihtsamaks.
Samurai
Düssograafia käes kannatan !
Düssograafia käes kannatan !
Re: autode ristamine (seadusandluse vaatevinklist)
Kas see tähendab, et ristata võib ainult kandevraamiga autosid või võin panna kandevraami peale ka kandevkerega masina kuudi?
Re: autode ristamine (seadusandluse vaatevinklist)
Leia Mati Leivategija kontakt ja usun, et saad väga pädevaid vastuseid.Rännumees kirjutas:Kas see tähendab, et ristata võib ainult kandevraamiga autosid või võin panna kandevraami peale ka kandevkerega masina kuudi?
XC 70
Re: autode ristamine (seadusandluse vaatevinklist)
eks kuulan maad. Tänud!
Re: autode ristamine (seadusandluse vaatevinklist)
On tehtav, kõvasti lihtsam on originaal alusvankriga, rool jne originaal.Sitemal juhul pead kasutama osa originaal tulemüürist, et pidurid, roolisammas jne kah originaal jääks.
Pole vaja kolmandate isikute arvamusi, kes 10aastat tagasi tegid midagi , vaid maanteeameti onude nõudeid ja arvamusi.
Pole vaja kolmandate isikute arvamusi, kes 10aastat tagasi tegid midagi , vaid maanteeameti onude nõudeid ja arvamusi.
Proto
53951597
53951597
Re: autode ristamine (seadusandluse vaatevinklist)
Mina soovitan sul küsida ARKSt luba ise-ehitatud auto ehitamiseks.
Avalduses kirjuta lahti mille veermik ja mille kere.
Kui sa paned sõiduauto kere veoka raamile,siis see on juba piisavalt eriline et mitte vastuollu minna autorikaitsega.
Ise tehtud pilliga on palju vabamad käed kui millegi ümberehitusega
Avalduses kirjuta lahti mille veermik ja mille kere.
Kui sa paned sõiduauto kere veoka raamile,siis see on juba piisavalt eriline et mitte vastuollu minna autorikaitsega.
Ise tehtud pilliga on palju vabamad käed kui millegi ümberehitusega
Dodge Ram T25
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Re: autode ristamine (seadusandluse vaatevinklist)
Ei ole tehtav, olen MNT spetsialistiga asja läbinud, viimane nael kirstus oli see, et ühel autol ei saa olla nii kere kui raaminumber ja oligi kõik. Ei aidanud jutt, et kasutan ju tehase alusvankrit jne.
#redneckengineeringestonia
Re: autode ristamine (seadusandluse vaatevinklist)
Ma praktikas ei usu, et seda lubatakse ümberehitusena teha, aga kui oleks väga vaja, siis ma mõtleks välja ilusa muinasjutu metamorfoosist ilma ühtegi olulist sõlme näppimata(pidurid, rool, kütusesüsteem jne) ja ootaks Hansovi reaktsiooni, et siis sealt edasi juba minna. Leivategija ja teiste iseehitatud autode legaalsus on omaette teema. Avalduse kirjutaja jaoks ei muuda see nagunii midagi, et kusagil sõidab mõni sarnase ümberehitusega auto ringi.
Re: autode ristamine (seadusandluse vaatevinklist)
Leivategija sellised paaritamisprojektid jäid 90´te lõppu ja 2000´de varasesse algusesse. Ütleme siis viisakalt nii, et sellel ajal ei kuulunud me sinna Eurokolhoosi ja seadused olid teised. Lisaks ei tasu unustada sellist loomingulist lähenemist paljudes tolleaegsetes Arki puudutavates küsimustes. Kõik on piisava finantsilise olemasolu ja huvi korral võimalik, kuid kas ka kaugeltki ratsionaalne-kahtlen.
Re: autode ristamine (seadusandluse vaatevinklist)
No Leivategija ehitas selliseid massinaid, et ratsionaalsus ei tule jutukski üldse.Külahull kirjutas:Leivategija sellised paaritamisprojektid jäid 90´te lõppu ja 2000´de varasesse algusesse. Ütleme siis viisakalt nii, et sellel ajal ei kuulunud me sinna Eurokolhoosi ja seadused olid teised. Lisaks ei tasu unustada sellist loomingulist lähenemist paljudes tolleaegsetes Arki puudutavates küsimustes. Kõik on piisava finantsilise olemasolu ja huvi korral võimalik, kuid kas ka kaugeltki ratsionaalne-kahtlen.
Päris kirves hobi nende jaoks kes tellisid ja ostsid.
Ratsionaalne on osta ford ka (sihilikult väikste tähtedega ), kõikse mõtetum autu, mis teadaolevas ajalos üldse toodetud .
Sry, see vist pole ratsionaalne
XC 70