Kurland 2007
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
Tehtud.hulkur kirjutas:Ehk Andi teeb selle homme ka kõigile võistlustele sõitjatele kättesaadavaks.
http://www.bj40.ee/kurland07.zip
minu osalemine on suure küsimärgi all
kui atvl kõik valmis sain,tegin hoovi peal väikse proovi tiiru ja siis tuli järsku mingi kilin sisse,võtsin külje kaane maha ja selgus,et hooratta ja mähise vahelt oli mingi tükk läbi käinud
praegu palavik ja s..t olla,homme hommikul võtan täitsa tükkidex siis selgub täpselt mis tükk see oli,hoorattal ikka korralikud tükid väljas
kui saan homme ühe teise atv tüübiga kokkuleppele kelle atv avarii tagajäjel seisab siis saan äkki talt mootorit laenata ja siis olen tulemas
sitt päev ühesõnaga
3 atvd pluss üx teami atv on kindlad minejad!
kui atvl kõik valmis sain,tegin hoovi peal väikse proovi tiiru ja siis tuli järsku mingi kilin sisse,võtsin külje kaane maha ja selgus,et hooratta ja mähise vahelt oli mingi tükk läbi käinud

praegu palavik ja s..t olla,homme hommikul võtan täitsa tükkidex siis selgub täpselt mis tükk see oli,hoorattal ikka korralikud tükid väljas
kui saan homme ühe teise atv tüübiga kokkuleppele kelle atv avarii tagajäjel seisab siis saan äkki talt mootorit laenata ja siis olen tulemas
sitt päev ühesõnaga

3 atvd pluss üx teami atv on kindlad minejad!
56157755
- Oliver
- offroad on külm, pime ja vastik
- Postitusi: 442
- Liitunud: T Dets 20, 2005 4:02 pm
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Бюллетень Nо. 1.:
http://www.mazozoli.lv/mazozoli/files/B ... ru_Nr1.doc
http://www.mazozoli.lv/mazozoli/files/B ... ru_Nr1.doc
Updated Kaardimaterjal!
http://eal.4x4.ee/maps/kurland2007.rar ja
http://eal.4x4.ee/maps/kurland2007.zip
Kumb rohkem meeldib..
http://eal.4x4.ee/maps/kurland2007.rar ja
http://eal.4x4.ee/maps/kurland2007.zip
Kumb rohkem meeldib..

Katsu inimene olla siis olen ka mina.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2777
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Võistlus on läbi ja mind valdavad küll natuke segased tunded. Iseenesest on hea meel eestlaste korralike tulemuste üle aga kohtunike töö, tehniline kontroll ja tr3 klassi rada, oli küll pehmelt öeldes lahja. Värskelt Leedu võistluselt tulnuna oli kontrast ikka väga suur. Ja auhinnaks kõigile viina jagada, oli pisut prosta.
Hõbekolli meeskond
Erik
Hõbekolli meeskond
Erik
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17434
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Äkki keegi lähemalt muljetaks.
Kuidas meie omadel läks -kes tuli omal jalal ja kes köie otsas Finishisse?
Korraldusest ja rajast ka veidi lähemalt...
Kuidas meie omadel läks -kes tuli omal jalal ja kes köie otsas Finishisse?
Korraldusest ja rajast ka veidi lähemalt...
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Minu isiklik seisukoht on sellinne ,et geopeitust võib ka Eestis mängida ja tunduvalt odavamalt.Pika orjenteerumise raskus astet ilmestab selline fakt.Luik võttis pimedas 28 punkti 30 võimalikust ja mahtus nipa napa 6 tunni sisse.Sama aegselt olid veel rajal TR2,vaba ja ATV-d.Järgmisel päeval sõitis sama rada TR1 ja võttis ära kõik punktid ja alla 6 tunni.
Kohalikest ATV meestest ei räägi me ültse.Kange tahtmine oli neist vahel lihtsalt ülesõita.Tolmutamine oli nende lemmik tegevus.
Veiko
Kohalikest ATV meestest ei räägi me ültse.Kange tahtmine oli neist vahel lihtsalt ülesõita.Tolmutamine oli nende lemmik tegevus.
Veiko
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Võistkond Kullamäe on tänulik kaasvõistlejatele, kes olid abiks meie invaliidistunud sõiduki sõidukõlblikuks muutmisel (spesial tänks Vahurile osavõtlikuse eest keevitamisel, mis küll eriti vilja ei kandnud
). Kõige parem osa sellest võistlusest oli seltskond!
Esimesed kaks raudtee etappi olid puhas loterii (kelle taha sa jokutama jäid), kolmas etapp jäi meil 5 minutiliseks, sest eelmise päeva purustused andsid endast koheselt märku. Neljas etapp tuli meile üllatusena võidukas, kuigi veeresime nagu tädid ja viies etapp oli meie jaoks samuti ok, vaatamata oma vigasele käulale. Kokkuvõttes 5-es koht. 1-ne koht Tom, 2-ne Vahur 3 ja 4 lätlased ja edasi ei mäleta.
Meie hävingust võistluste käigus - vasak esimene amordi kinnitus, vasak esimene piduri voolik(hävis keevituse käigus), üks rehv, vintsi tross, võibolla veel midagi,mis ei meenu + üldine kosmeetiline laperdumine. Aga Päikesejänkudel läks autoga veel pahamini...

Esimesed kaks raudtee etappi olid puhas loterii (kelle taha sa jokutama jäid), kolmas etapp jäi meil 5 minutiliseks, sest eelmise päeva purustused andsid endast koheselt märku. Neljas etapp tuli meile üllatusena võidukas, kuigi veeresime nagu tädid ja viies etapp oli meie jaoks samuti ok, vaatamata oma vigasele käulale. Kokkuvõttes 5-es koht. 1-ne koht Tom, 2-ne Vahur 3 ja 4 lätlased ja edasi ei mäleta.
Meie hävingust võistluste käigus - vasak esimene amordi kinnitus, vasak esimene piduri voolik(hävis keevituse käigus), üks rehv, vintsi tross, võibolla veel midagi,mis ei meenu + üldine kosmeetiline laperdumine. Aga Päikesejänkudel läks autoga veel pahamini...
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
- vintsigunn
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 113
- Liitunud: T Apr 24, 2007 7:32 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Muljeid on palju kuid sõitu väga pikalt ümber jutustama ei hakka ... kõikse parema ülevaate saab ikka alati ise kohale tulles
... kellel jäi erinevatel põhjustel seekord kevadine lätimaa nägemata on lohutuseks välja pakkuda pildimaterjali mis Ratturite kaamera ette jäi
TR-1 s startis 39 meeskonda! ... kellest 34 sai ka tulemuse kirja
http://pilt.delfi.ee/my_album/19604/
Eelnevatele TR-1 kommentaaridele siis niipalju lisaks, et Ratturitel ja Päikesejänkudel ei olnud kahjuks invaliidistud sõiduki remondiga nii palju õnne kui Kullamäe teamil e. tuli kõvasti enne lõppu pillid kokku panna
. Meie põletasime viimasel etapil oma vintsi + pisut muudki el. süsteemi maha ja Päikesejänkud loovutasid tehnikajumalale ühe oma 4-st vedavast rattast. Esimesel õhtul oli laagris kopsimist/keevitamist päris kauaks ... raudteetamm hammustas peaaegu, et iga auto küljest midagi ja loputas rauapuru kurgust alla Tango autost väljaimbunud õliga.
Eredamatest hetkedest meenub ka veel see, et Vahur loobus (kahjuks vastu tahtmist) juhipoolsest tagumisest küljeklaasist, et Teelel parem välja oleks vaadata
ja muda mõõta. Omaette väljakutseks osutus neil ka vintsitrossi meelitamine/ühendamine trumliga mis kippus trossikuhja all tühjalt ringi käima.
Muude viperuste koha pealt saime (Ratturid) tänu mulle oma esimesed triibulised ka pildistamise eest kätte
kuna karjääris olid punktid pandud kiletaskutesse ja need töötasid päikeselise ilmaga kahjuks nagu peeglid. Ühe ülevalgustatud punkti mittearvestamise tõttu võisime 3-nda koha punktidest suu puhtaks pühkida ja leppida 12-ndaga
.... ok, jätan nüüd teistele ka ruumi heietamiseks
Lõpetuseks ülisuur tänu Tango meeskonnale kes meid lootusetust seisust (kus vints oli lõpetanud oma töö ja auto sügavale mutta peitunud) jälle kindlale pinnale välja aitas
RATTURID

... kellel jäi erinevatel põhjustel seekord kevadine lätimaa nägemata on lohutuseks välja pakkuda pildimaterjali mis Ratturite kaamera ette jäi
TR-1 s startis 39 meeskonda! ... kellest 34 sai ka tulemuse kirja
http://pilt.delfi.ee/my_album/19604/
Eelnevatele TR-1 kommentaaridele siis niipalju lisaks, et Ratturitel ja Päikesejänkudel ei olnud kahjuks invaliidistud sõiduki remondiga nii palju õnne kui Kullamäe teamil e. tuli kõvasti enne lõppu pillid kokku panna

Eredamatest hetkedest meenub ka veel see, et Vahur loobus (kahjuks vastu tahtmist) juhipoolsest tagumisest küljeklaasist, et Teelel parem välja oleks vaadata

Muude viperuste koha pealt saime (Ratturid) tänu mulle oma esimesed triibulised ka pildistamise eest kätte



.... ok, jätan nüüd teistele ka ruumi heietamiseks

Lõpetuseks ülisuur tänu Tango meeskonnale kes meid lootusetust seisust (kus vints oli lõpetanud oma töö ja auto sügavale mutta peitunud) jälle kindlale pinnale välja aitas
RATTURID
Tere ka Carservice poolt
TR-1s võistles minu mäletamist mööda ligi 40 tiimi!
Nendest pooled ei oleks meie teh.kontrollist läbi pääsenud.Meie Wrangleril hakati norima katmata aku +klemmi pärast ja puuduva trossi leevendi(kasatel trossa)pärast(sama probla Tangol).Tegin need kohapeal ära ja teistkordsel kontrollil oli kõik OK.Autot vaadati muidugi nii alt kui pealt ja kontrolliti isegi apteegi sisu.Samas lätlaste autod said kuidagi kahtlaselt kiiresti boksist tulema sest ilmselt on 4" tõstet,vedrud silla peal,amordi kinnituste kõrgemale viimine,jah.süsteemi ümberehitus ja kaitseraudade puudumine kuuevarbaliste jaoks lubatud.
Esimesel päeval oli meile plaanitud kaks 1,5h kontrollajaga katset mõõda vana raudteed mille parimad läbisid vastavalt ca 5 ja 20 minutiga.Eestlastel sujus muidu kõigil peale Peebu kenasti.Kuna Sukil tiksus just õlivahetuse aeg täis otsustas Peep kasutada juhust ja vahetas selle ühel lõigul kus vesi oli liiprid rööbaste alt minema uhtunud ära.Lisaks murdus Kullamäe Toyotal selle kihutamise käigus esiamordi kinnitus.Mõlemad katsed oleks saanud läbida ilmselt veelgi kiiremini sest meil tuli ühel katsel mööduda kahest ja teisel kuuest-seitsmest autost ja seda 3min intervalliga stardiga.
Õhtul pandi tulemused ülesse ja Maasturid olid mõlemad katsed kinni pannud ja Carsevice teisel kohal ja ülejäänud eestlased ka esikümnes.
Järgmisel päeval oli esimeseks katseks karjäär (20 punkti ja 1h aega)
Stardijärjekord vastavalt eelmise päeva tulemustele(paremad ees) ja nii tuli Tomil ja meil teistele rada teha ja punkte otsida.Meil jäi võtmata 5 ja Maasturitel 4 punkti(23 ja 20 koht) samas tagumised võtsid kõik juba vabalt ära.Kullamäel lahkus taas keevitatud kinnitus ja seekord juba koos esivedruga.
Teine katse oli 2h orienteerumine ja siin sujus eestlastel kõik normaalselt peale selle et Peep lõhkus oksaga ühe rehvi.
Kolmas katse aga oli juba tõeline "maasikas".6h orjenteerumist rajal mille
pehmemad kohad olid eelmisel päeval põhjatuteks sõidetud.Ühe sellise vintsimisvõistluse punkti juures veetsime Artoga ca 1,5h(G vintsi mootor lõpetas eriefektide saatel koos massilüliti ja juhtmetega ühepoolselt töölepingu ja Jeebil purunes vintsi korpus ning tross jooksis pooli ja korpuse vahele).Selle katse alguses õnnestus eemaldada ka üks küljeklaas ja parandada sellega kaardilugejate väljavaadet ning tagada Ermile ja Teelele kogu ülejäänud päevaks värske õhk,muda ja okste paitamised.Katse lõpetasime 2min. ajavaru ja ilma piduriteta.Tasuks kolmas koht(Maasturid 2,Mateikod(läti)1).Päikesejänkud üllatasid aga sellega et lõpetasid ratta asemel kasepakul(uskusin et see nipp on rohkem Wrangleritele)
Kogu võistlusega võib rahule jääda eriti mis puutus kellaaegadest kinnipidamisse(vaid ühel raudtee katsel pandi start ca 45min kinni et ummikut likvideerida)
Carservice
TR-1s võistles minu mäletamist mööda ligi 40 tiimi!
Nendest pooled ei oleks meie teh.kontrollist läbi pääsenud.Meie Wrangleril hakati norima katmata aku +klemmi pärast ja puuduva trossi leevendi(kasatel trossa)pärast(sama probla Tangol).Tegin need kohapeal ära ja teistkordsel kontrollil oli kõik OK.Autot vaadati muidugi nii alt kui pealt ja kontrolliti isegi apteegi sisu.Samas lätlaste autod said kuidagi kahtlaselt kiiresti boksist tulema sest ilmselt on 4" tõstet,vedrud silla peal,amordi kinnituste kõrgemale viimine,jah.süsteemi ümberehitus ja kaitseraudade puudumine kuuevarbaliste jaoks lubatud.
Esimesel päeval oli meile plaanitud kaks 1,5h kontrollajaga katset mõõda vana raudteed mille parimad läbisid vastavalt ca 5 ja 20 minutiga.Eestlastel sujus muidu kõigil peale Peebu kenasti.Kuna Sukil tiksus just õlivahetuse aeg täis otsustas Peep kasutada juhust ja vahetas selle ühel lõigul kus vesi oli liiprid rööbaste alt minema uhtunud ära.Lisaks murdus Kullamäe Toyotal selle kihutamise käigus esiamordi kinnitus.Mõlemad katsed oleks saanud läbida ilmselt veelgi kiiremini sest meil tuli ühel katsel mööduda kahest ja teisel kuuest-seitsmest autost ja seda 3min intervalliga stardiga.
Õhtul pandi tulemused ülesse ja Maasturid olid mõlemad katsed kinni pannud ja Carsevice teisel kohal ja ülejäänud eestlased ka esikümnes.
Järgmisel päeval oli esimeseks katseks karjäär (20 punkti ja 1h aega)
Stardijärjekord vastavalt eelmise päeva tulemustele(paremad ees) ja nii tuli Tomil ja meil teistele rada teha ja punkte otsida.Meil jäi võtmata 5 ja Maasturitel 4 punkti(23 ja 20 koht) samas tagumised võtsid kõik juba vabalt ära.Kullamäel lahkus taas keevitatud kinnitus ja seekord juba koos esivedruga.
Teine katse oli 2h orienteerumine ja siin sujus eestlastel kõik normaalselt peale selle et Peep lõhkus oksaga ühe rehvi.
Kolmas katse aga oli juba tõeline "maasikas".6h orjenteerumist rajal mille
pehmemad kohad olid eelmisel päeval põhjatuteks sõidetud.Ühe sellise vintsimisvõistluse punkti juures veetsime Artoga ca 1,5h(G vintsi mootor lõpetas eriefektide saatel koos massilüliti ja juhtmetega ühepoolselt töölepingu ja Jeebil purunes vintsi korpus ning tross jooksis pooli ja korpuse vahele).Selle katse alguses õnnestus eemaldada ka üks küljeklaas ja parandada sellega kaardilugejate väljavaadet ning tagada Ermile ja Teelele kogu ülejäänud päevaks värske õhk,muda ja okste paitamised.Katse lõpetasime 2min. ajavaru ja ilma piduriteta.Tasuks kolmas koht(Maasturid 2,Mateikod(läti)1).Päikesejänkud üllatasid aga sellega et lõpetasid ratta asemel kasepakul(uskusin et see nipp on rohkem Wrangleritele)
Kogu võistlusega võib rahule jääda eriti mis puutus kellaaegadest kinnipidamisse(vaid ühel raudtee katsel pandi start ca 45min kinni et ummikut likvideerida)
Carservice
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1972
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
"Maasturite" poolt ka mõned read.
Õnneks ei saa meie taaskord tehniliste probleemide üle kurta kuna need meid otseselt ei kimbutanud.Siiski viimase päeva pikal orjenteerumisel hakkas vints kuidagi imelikult käituma aga töötas siiski lõpuni.
Ka meie teami poolt tervitused teistele kaasvõistlejatele.
Tulemused: http://www.mazozoli.lv/mazozoli/files/k07.xls
Õnneks ei saa meie taaskord tehniliste probleemide üle kurta kuna need meid otseselt ei kimbutanud.Siiski viimase päeva pikal orjenteerumisel hakkas vints kuidagi imelikult käituma aga töötas siiski lõpuni.
Ka meie teami poolt tervitused teistele kaasvõistlejatele.

Tulemused: http://www.mazozoli.lv/mazozoli/files/k07.xls
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120