Hyundai Santa Fe vs Nissan X Trail. al 2008
Moderaator: Moderators
-
- Rookie
- Postitusi: 9
- Liitunud: T Aug 09, 2016 9:02 pm
Re: Hyundai Santa Fe vs Nissan X Trail. al 2008
Igavusest küsin: haruldane tüüpviga? Mitte ei saa aru...
Re: Hyundai Santa Fe vs Nissan X Trail. al 2008
Kepsupolt katkeb, selle tulemusena tuli keps õhtu ahmima külje pealt. Aga see on hoopis teine mootor. T31 sellist asja ei ole.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
-
- Rookie
- Postitusi: 9
- Liitunud: T Aug 09, 2016 9:02 pm
Re: Hyundai Santa Fe vs Nissan X Trail. al 2008
Kas haruldane või tüüpiline? Üheaegselt lihtsalt pole võimalik.
Re: Hyundai Santa Fe vs Nissan X Trail. al 2008
Olin ka sama küsimuse ees,kas X-Trail või Santa Fe.Juhuse tahtel langes valik 2008 a. automaat X-Traili kasuks.Autot omanud 3 kuud ja väga rahul.Ühtegi probleemi või viga pole siiani esinenud.Auto on hea läbivusega, vaikne ja ruumikas.
Tulevikus tahaks ka Fanta Fe ära proovida
Tulevikus tahaks ka Fanta Fe ära proovida

Re: Hyundai Santa Fe vs Nissan X Trail. al 2008
Lihtsalt on juhtunud selliseid asju, mitte küll tihti, aga on. Nii UK's, Eestis ja ka saksas. Huvitav on asjaolu, ed sama mootorida Almera ja Primera pole sellist asja olnud. Üks UK Almera omanik on üle 200hp originaal mootoriga ja kõik ok.peedipüramiid kirjutas:Kas haruldane või tüüpiline? Üheaegselt lihtsalt pole võimalik.
Olen ka teinud proovisõite al 2008 X-trailiga suure tõenäosusega kolin ise ka kunagi vanalt uuema peale üle. Eriti sex on originaal katusetuled

X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Re: Hyundai Santa Fe vs Nissan X Trail. al 2008
Aga kere roostekindlus? Varuosade hinnaklass jms?
Re: Hyundai Santa Fe vs Nissan X Trail. al 2008
Kerel roostetab ainult tagaluuk,tüüpviga vist.Varuosadest olen ostnud vaid mõned sillaosad.B osad olid saadaval suht odavalt.Samas hinnaklassis ,mis enamusel.
Re: Hyundai Santa Fe vs Nissan X Trail. al 2008
X-traili tagaluugil numbri juures olev rooste on pärit iluliistu roostetavatest kruvidest. Aitab pesust ja kruvide vahetusest. Nissani esindused pakkusid mulle keregarantii asemel küll luugi täielikku või osalist värvimist, kuid ükskord kojamehe mootorit remontides avastasin need roostetavad kruvid. Hinnapakkumised olid 4500 kuni 1500 krooni. 200000 tuhande juures vahetatud kaks tagarattalaagrit, mõni kont ja eelmine aasta tagasilla neli puksi.
Re: Hyundai Santa Fe vs Nissan X Trail. al 2008
Olen enda jaoks välja valinud kaks pilli
http://www.auto24.ee/used/2197023 sinisel fancy naviekraan keset armatuuri, ning tundub suht kobe. Murelikuks teeb vaid läbisõit. Pilt hooldusraamatust, kus läbisõiduks oli märgitud 198000 on nüüdseks kuulutusest kadunud.
http://www.auto24.ee/used/2087603 Teiseks see. Ekraani/tagurduskaamerat küll pole, kuid see eest on kärukonks. aastanumbriks mõlemal 2008.
Mida kaasfoorumlased võtaks?
http://www.auto24.ee/used/2197023 sinisel fancy naviekraan keset armatuuri, ning tundub suht kobe. Murelikuks teeb vaid läbisõit. Pilt hooldusraamatust, kus läbisõiduks oli märgitud 198000 on nüüdseks kuulutusest kadunud.
http://www.auto24.ee/used/2087603 Teiseks see. Ekraani/tagurduskaamerat küll pole, kuid see eest on kärukonks. aastanumbriks mõlemal 2008.
Mida kaasfoorumlased võtaks?
Re: Hyundai Santa Fe vs Nissan X Trail. al 2008
Väga müügimehelik (et tõsine proff ikka) kuulutus, sisust ei mingit ülevaadet, hooldusraamatu pilt eemaldatud, no ja Eesti keelses "muu varustus" on "parkovatsnaja kamera"Linnutom kirjutas:Minu valik langeb vist nissanile. Kütusekulu, ketiga mootor ja muu selline... 100% veel kindel pole aga loetud välismaised review'd on kaalukausi nissanile lükanud. Auto 24's hakkas ka üks sinine silma, kuid siin nüüd on mingi teema... http://www.auto24.ee/used/2197023 nimelt läbisõit vs viimasel pildil näidatav hooldusraamat.

Aga jõudu valikul.
XC 70
Re: Hyundai Santa Fe vs Nissan X Trail. al 2008
Veel rumalaid küsimusi. Kui pikk on nissanil mootoriketi vahetusvälp? Kuidagi ei guugeldanud seda välja.
Re: Hyundai Santa Fe vs Nissan X Trail. al 2008
Ei olegi välpa. Vahetad siis kui katkeb, või venimisest käivitus/käimisprobleemid. Aga üldiselt UK foorumis ei olek ka väga probleemiks.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Re: Hyundai Santa Fe vs Nissan X Trail. al 2008
Tundub siis hea valik. Ilmselt selle sinise ma elimineerin. Ei osta läbisõitu, kuid läbisõiduga jebimine ka ei istu.
Re: Hyundai Santa Fe vs Nissan X Trail. al 2008
Oman Sf 2006 110kw ja see 8l 100 km kohta on küll unistus, suvel linnas alla 10 ei saa kuidagi ja talvel kippub sinna 11.5 kanti minema . Sõitnud olen ise 100tuhat ,190tuhandeni oli vajadust remontida minimaalselt 1 rooliots ja 1 veovõlli kumm vahetatud . Sain siis ka tunda Sf omanike rõõme pihusti seibid kuluvad mingil x põhjusel ära(väideti et on tüüpviga neil) ,tulemuseks mootor tahma sodi täis, õlivõttur umbes ja kolks mootris. Saaled olid uue kuju võtnud kiire saale vahetus mootor kokku tagasi ja ikka kolin sees , egas midagi mootor lahti uuesti ja tulemuseks 1 kolb puruks . Varuosadepeale läks kokku 1k euri ja kuna ka turbos oli lõtk sees sai ka see vahetatud 380euri .Maaks kirjutas:Mõlemad peaks kruusakal hakkama saama ja tõenäoliselt on mõlema võimekus lumes suht sarnane - ehk kui põhja peal kinni (rattad maha ei ulatu) siis edasi ei saa. Nelivedu lülitub samuti mõlemal suht sarnaselt.
X-trail on justkui natuke väiksem, aga osta see kumb sulle rohkem meeldib.
EDIT: Sa pole küll märkinud mis mootor/ käigukast sulle meeldib, aga nende autodega tundub mulle loogiline diiselmootor.
Santa Fe-l (SF) on ainult 1 diisel 2,2l CRDi 114kW, X-Trailil (XT) 2 diislit 2,0D / 2,0dCi 103/110kW.
SF on suurusjärk ~200kg raskem kui XT ja ~1sec (sajani) aeglasem kui XT, samuti on SF tippkiirus ~10km/h (180vs 190) aeglasem kui XT-l. Mis tähendab et maanteel on kärmed möödasõidud natuke vähem kärmed
Spritmonitor.de andmetel on diisel SF keskmine kütusekulu 7,8...8l/100-le ja XT-l natuke suurem 8,1...8,3L/100-le
Santa Fe on ~10cm laiem kui X-Trail - ei oska kommenteerida kuidas see kabiini siseruumi mõjutab. SF-i on ka 7-kohalist saada.
Pagass SF-il 775L vs 603L XT-l.
Tehnilised andmed paremad XT-l, nii et kui ei ole suurt autot vaja siis minu valik oleks XT
V.K
Sõltuv alates 2004
Sõltuv alates 2004