Suurte vihmadega õnnestus kuidagi niimoodi, et porte-uazil, mis vedeles vabalt taeva all, sadas sidurikoja vett täis ja nii seisis nädala
Käivitades vallandus uhke fontään ja tulemuseks siduri ikaldus ehk ei lahutanud enam mingi nipiga.
Sai kõhu alt uuritud-puuritud ja regullitud, käpad liikusid jne. aga kuna oli juba ammu kahtlus, et ükspäev tuleb ka see siduri vahetuse töö ette võtta siis..
Varusin ühe uue uazi siduriketta ja survelaagri, piisavalt õlle, võtsin võtmed pihku ja asusin lammutama..
Kui lõpuks jõudsin sidurikettani selgus tõsiasi mida kahtlustasin aga ei uskunud enne kui nägin ..
Kuna autole on peale pandud volga 2410 mootor mille sidurikorv ja siduriketas on väiksem kui originaal uazi oma siis varutud uazi siduriketta diameeter suurem kui vaja.
Uazi siduriketta läbimõõt 250 mm vaja oleks 230 mm.
Samas leidsin siitsamast foorumist infi et uazi siduriketta läbimõõt hoopis 280 mm ?
Aga küsimus, kas on mõistlik näiteks rellakaga proovida see ketas täpseks lõigata? Pildil näha joon mida mööda oleks vaja lõigata.
Tundub et see siduriketas mis masinal peal oli on samamoodi ära ratsitud, ketta serv on veits konarlik ja needid liiga servas.
Pilt sidurikorvist, kas on 2410 oma või ...
uut korvi ka vaja kuna käppade otsad kulunud ja nõellaagrid on hakanud irduma;
Lisaks oleks vaja ümmarguste avadega nn. kaheõlgset vahehooba mis kinnitub sidurikoja külge, tegemist siis "lollikindla" mehaanilise siduriga.
