
Andke nõu: Jeep GC 2,7 ost
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Re: Andke nõu: Jeep GC 2,7 ost
Klapijama küll aga mitte diiselmootori jamasid 

- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Re: Andke nõu: Jeep GC 2,7 ost
Diiselmootoriga pole erilisi jamasid. Rauaosa väga hea. Voolikute kiirliidesed väsivad ja viimast pihustit vilets vahetada. Muud jamad kõik bensukaga ühised. 4,7 väga pikaealine just pole kah. Ma kuulaks sildu hoolega. Kui häält teevad, siis see on lõplik. Vaikseks enam neid ei saa.
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
-
- Rookie
- Postitusi: 19
- Liitunud: R Okt 23, 2015 10:59 pm
Re: Andke nõu: Jeep GC 2,7 ost
Tere taas. Sai auto üle kaedud. Lühidalt, meeldib. Tehke aga palun rumalale puust ja punaseks, kuidas aeglusti sisselülitamine toimima peab. Mäletan ma õieti, et pidur alla, käigukang neutraalile. Seejärel aeglusti kang neutraalile ja sealt edasi LO-peale, hoides pidurit ikka all. Ja seejärel käigukang drive.
Re: Andke nõu: Jeep GC 2,7 ost
Kõik õige aga seda aeglusti kangi peab sikutama ühe liigutusega, mitte peatuma neutraalil, üks sujuv liigutus pausideta.
XC 70
-
- Rookie
- Postitusi: 19
- Liitunud: R Okt 23, 2015 10:59 pm
Re: Andke nõu: Jeep GC 2,7 ost
Selge, tänud. Ilmselt sellest astmelisest toimingust sõltuvalt oligi rohkem pusimist ja läks väikese "raksuga".puhvel kirjutas:Kõik õige aga seda aeglusti kangi peab sikutama ühe liigutusega, mitte peatuma neutraalil, üks sujuv liigutus pausideta.
PS. Unustasin- milles võib asi olla kui pidurdades pedaal väriseb? Olen seni autodel kogenud, et kui kettad kõverad, väriseb kogu auto, aga ainult pedaal.... Ja veel. Tulles sõiduka roolist, on esialgu üsna harjumatu see ujumine ja natuke ebatäpne rool. Kas selle vastu aitab miskit? Jäigem vedrustus, puksid vms? No ja kui juba küsimiseks läks- 2,7 diisel ja automaatkast on selline rahuliku liikumise kooslus. Maanteele ei läinud ega kujuta ette, kas sellega möödasõit peaks olema pikem planeerimine. Leidsin siit fooumist võimaluse chip tuninguks. Kui hästi-halvasti mõjub see mootorile-käigukastile? Loodan et küsimused ei mõju rumalalt ega tekita mõtet vastata, et "kui soovid kiiresti sõita, vaatad vale autot" vms. Tänud igatahes ette!
Silver
Re: Andke nõu: Jeep GC 2,7 ost
See ujumine ja ebatäpne rool on jah üsna tüüpiline usa maasturile. Veidi paremaks teeb olukorra polypuks ja roolikarpi võib ka proovida peale keerata.
Mingi hull kiirenduse ja kurvilise tee nautimise pill see muidugi ei ole.
Samas, maanteel möödasõit väga planeerimist ei vaja, oleneb muidugi, millega võrrelda.
See auto on oma sõiduvees, kui esimene paks soolalumesupp teedel ja valgusfooris süttib roheline tuli
Mingi hull kiirenduse ja kurvilise tee nautimise pill see muidugi ei ole.
Samas, maanteel möödasõit väga planeerimist ei vaja, oleneb muidugi, millega võrrelda.
See auto on oma sõiduvees, kui esimene paks soolalumesupp teedel ja valgusfooris süttib roheline tuli

Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
Re: Andke nõu: Jeep GC 2,7 ost
PS. Unustasin- milles võib asi olla kui pidurdades pedaal väriseb?
Ehk vast ABS
Ehk vast ABS

Re: Andke nõu: Jeep GC 2,7 ost
Tõenäoliselt ketas kõver jah.eerik2 kirjutas:Tõenäoliselt ketas kõver.
Pidused sirged kettad saad testimiseks minult, kui huvi on.
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7