Kargaja Kuningas Trophy 2016
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
- Urvo
- ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
- Postitusi: 941
- Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
- Asukoht: Tartu
Kargaja Kuningas Trophy 2016
Nii!
Tahame varakult hakata jagama informatsiooni, mis on ees ootamas kõiki off-roadi sõpru 14-16 oktoober. Plaan on siis Tartumaal, Vara vallas üks uuenduslik ning loodetavasti väga põnev võistlus maha pidada, mis on samuti 4x4 KV 4. etapp 2016. aastal. Juhend tuleb välja hiljem, aga seniks on võimalik tutvuda raja ettevalmistusega meie FB lehel - https://www.facebook.com/events/1658947271060166/
Meie ambitsiooniks on teha midagi Croatia Trophy sarnast ehk teisisõnu tuleb pikem joonorienteerumine metsas legendiga. Peamine erinevus Horvaatiaga on aga see, et teeme täpse legendi
Lisaks on teada, et võistluskeskuseks saab Kivi Puhkemaja (http://www.kivipuhkemajad.ee). Kuna kogu kompleks on meie võistluse jaoks broneeritud, siis saab läbi korraldajate samuti broneerida endale majutust kohe keskuses. Kõik saadavalolevad toad/majad koos maksumusega ürituse ajaks on all välja toodud:
Tuba Hind ürituse ajaks (2 ööd)
Peamaja 6-kohaline 240 €
1) Saunamaja on päris hea variant neile, kes soovivad oma privaatset sauna ning peosaali suuremale seltskonnale.
2) Kämpingutes on elektriradikad sees, seega peaks kindlasti sooja naha vahele saama
Kes soovivad endale tuba broneerida, siis palun neil saata vastav kiri - urvo@gaza.ee
Need, kes võistluskeskusesse ei mahu, ei pea muretsema, kuna võistluskeskus asub 12 km Tartust, siis leiab igaüks endale kindlasti koha sealt. Parim variant võib-olla oleks Raadimõisa hotell, kuna asub õige suuna peal ning linna servas.
Urvo - 53808649
Tahame varakult hakata jagama informatsiooni, mis on ees ootamas kõiki off-roadi sõpru 14-16 oktoober. Plaan on siis Tartumaal, Vara vallas üks uuenduslik ning loodetavasti väga põnev võistlus maha pidada, mis on samuti 4x4 KV 4. etapp 2016. aastal. Juhend tuleb välja hiljem, aga seniks on võimalik tutvuda raja ettevalmistusega meie FB lehel - https://www.facebook.com/events/1658947271060166/
Meie ambitsiooniks on teha midagi Croatia Trophy sarnast ehk teisisõnu tuleb pikem joonorienteerumine metsas legendiga. Peamine erinevus Horvaatiaga on aga see, et teeme täpse legendi
Lisaks on teada, et võistluskeskuseks saab Kivi Puhkemaja (http://www.kivipuhkemajad.ee). Kuna kogu kompleks on meie võistluse jaoks broneeritud, siis saab läbi korraldajate samuti broneerida endale majutust kohe keskuses. Kõik saadavalolevad toad/majad koos maksumusega ürituse ajaks on all välja toodud:
Tuba Hind ürituse ajaks (2 ööd)
Peamaja 6-kohaline 240 €
1) Saunamaja on päris hea variant neile, kes soovivad oma privaatset sauna ning peosaali suuremale seltskonnale.
2) Kämpingutes on elektriradikad sees, seega peaks kindlasti sooja naha vahele saama
Kes soovivad endale tuba broneerida, siis palun neil saata vastav kiri - urvo@gaza.ee
Need, kes võistluskeskusesse ei mahu, ei pea muretsema, kuna võistluskeskus asub 12 km Tartust, siis leiab igaüks endale kindlasti koha sealt. Parim variant võib-olla oleks Raadimõisa hotell, kuna asub õige suuna peal ning linna servas.
Urvo - 53808649
Viimati muutis Urvo, E Aug 22, 2016 3:06 pm, muudetud 7 korda kokku.
Urvo Männama, offroad since 2001.
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
- Urvo
- ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
- Postitusi: 941
- Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
- Asukoht: Tartu
Re: Kargaja Kuningas Trophy 2016
Uuendan jooksvalt esimeses postis saadaval olevate tubade nimekirja, seega kõik see, mis on listis alles on ka hetkel saadaval.
Urvo Männama, offroad since 2001.
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
- Urvo
- ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
- Postitusi: 941
- Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
- Asukoht: Tartu
Re: Kargaja Kuningas Trophy 2016
Veel neli viimast ja mugavat võimalust ööbida otse võistluskeskuses on alles. Huvilised kiirustage broneeringutega.
Urvo Männama, offroad since 2001.
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
Re: Kargaja Kuningas Trophy 2016
Hei
A kui mul põle facepookit ja on nuppudega telefon, kust ma teada saan mida te korraldate
Ja inglise keekt räägin ka ainult joogise peaga Tveri oblastis
Joon-kihutamine on tore asi
A kui mul põle facepookit ja on nuppudega telefon, kust ma teada saan mida te korraldate
Ja inglise keekt räägin ka ainult joogise peaga Tveri oblastis
Joon-kihutamine on tore asi
Labidas ja Leatherman = Vepski finis. WILD RIDE OÜ. Mongoolias käidud. Kord aastas peab kirikus ka käima...
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Re: Kargaja Kuningas Trophy 2016
Küsi, mida teada tahad saada, üritame vastata.runn kirjutas:Hei
A kui mul põle facepookit ja on nuppudega telefon, kust ma teada saan mida te korraldate
Ja inglise keekt räägin ka ainult joogise peaga Tveri oblastis
Joon-kihutamine on tore asi
Lühidalt selline värk:
Mõte on teha joonorienteerumise (ehk siis nö "RoadBook"-iga võistlus). Sai sellel aastal Horvaatias võistlemas käidud ning legendiga sõit täitsa meeldis.
Rada tuleb päris raske. Kruusateede ja metsateede osakaal on põhimõtteliselt 0. Ainult metsasihid ja korralik offroad - seda siis kuskile 100km tuuri. TR3 võitja ajaks tahaks saada kuskile 13-15tunni kanti - kontrollajaks vast 24h.
TR1 ja Vabale vaatame ka mingid vähem rasked kohad, Urvo plaan on selline, et kui tema Chero läbi läheb, siis rada sobib Igaljuhul soovitan vintsid üle vaadata ja akud täis laadida. Üritame raja ikka enamvähem sõidetava teha aga kuna sügisest ilma on raske ette prognoosida, siis võib asi raskeks minna (no seda ju kõik tahavadki, eks?).
Siin üks video talvel kui rada käisime vaatamas.
https://www.youtube.com/watch?v=L3lsA1NPsT0
paar pilti ka rajast:
Eks turisti seltskonnale mõtleme ka midagi välja. Arvatavasti võistlusrajale teid ei lase, kuna suured rahvamajad vajuvad peale starti suht kiirelt maasse.
Re: Kargaja Kuningas Trophy 2016
Veetakistus, TR1 saab ka sealt läbi saata, vesi on madalamas kohas kuskil veidi üle munade:
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Kargaja Kuningas Trophy 2016
Paistab väga huvitav, aga tekkis mõte:
Nii pikal trassil võiks olla vahelaager, kus saaks autot tankida, klaasid puhastada, klaasipesu paagid täita ja ennast kergendada ning laadida. Või siis kaks eraldi katset.
Nii pikal trassil võiks olla vahelaager, kus saaks autot tankida, klaasid puhastada, klaasipesu paagid täita ja ennast kergendada ning laadida. Või siis kaks eraldi katset.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: Kargaja Kuningas Trophy 2016
Väga hea Erik, oleme kõigile ettepanekutele avatud ja üritame neile vastu tulla!
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Kargaja Kuningas Trophy 2016
Tegelikult oleks vaja,et keegi selle raja läbi sõidaks vastavalt legendile ja siis saaks aimu,et kui kaua see aega võtab. Ennast muidugi vabatahtlikuks ei paku,kuna tahan võidu sõita teistega .
Kui see jääb 10-12 tunni kanti siis pole mõtet midagi poolitada ja ka aega katkestada vaid kõik võiks toimuda su võistlusaja sees.
Siis igaüks ise teab kaua mune sügab,klaasi peseb jne.
Kui see aga lõhnab 16-20 h ja edasi,siis tuleks küll mõelda kas:
1: Teha 2 eraldi katset kahel päeval
2: Teha võistlusaega seisma jättev puhke,tankimis jne paus.
3: Veel mingi võimalus mille peale hetkel ei tule.
Hetkel ei suutnud välja möelda,et mis saab siis kui rada jääb 12-16 tunni vahele
Kui see jääb 10-12 tunni kanti siis pole mõtet midagi poolitada ja ka aega katkestada vaid kõik võiks toimuda su võistlusaja sees.
Siis igaüks ise teab kaua mune sügab,klaasi peseb jne.
Kui see aga lõhnab 16-20 h ja edasi,siis tuleks küll mõelda kas:
1: Teha 2 eraldi katset kahel päeval
2: Teha võistlusaega seisma jättev puhke,tankimis jne paus.
3: Veel mingi võimalus mille peale hetkel ei tule.
Hetkel ei suutnud välja möelda,et mis saab siis kui rada jääb 12-16 tunni vahele
HM Racing Team
Re: Kargaja Kuningas Trophy 2016
Küsimus selline, et kas olete mõelnud, mis süsteemi alusel rajale lastakse?
Kas toimub Proloog? Loos? või Kõik korraga ja vaadake siis kes esimesena pudelikaelast läbi veab ja liikuma saab?
Kui "kolmedel" prognoosite sõiduajaks 10-12 tundi, siis suure tõenäosusega "ühed" ja "vaba" töristab pikemalt metsas ja vajaks ikkagi tankimis ja teeninduspunkti.
Kas toimub Proloog? Loos? või Kõik korraga ja vaadake siis kes esimesena pudelikaelast läbi veab ja liikuma saab?
Kui "kolmedel" prognoosite sõiduajaks 10-12 tundi, siis suure tõenäosusega "ühed" ja "vaba" töristab pikemalt metsas ja vajaks ikkagi tankimis ja teeninduspunkti.
Re: Kargaja Kuningas Trophy 2016
Isegi kui otseselt laagrit ei tule vahele, siis vähemalt peaks olema võimalus kütust rajale ette saata. Tea kas jõuame kõik paagi mõlgid selleks ajaks välja
TR1 - SÖÖRIK
Re: Kargaja Kuningas Trophy 2016
Ain pole vaja karta, Sults oli ühisstart ja toimis hästi.
Tankimise /remondi ala võib olla, aga võistluste sees, nagu Ladogal,mitte seisva ajaga.
Tankimise /remondi ala võib olla, aga võistluste sees, nagu Ladogal,mitte seisva ajaga.
Proto
53951597
53951597
Re: Kargaja Kuningas Trophy 2016
ATVdel ühisstart ei toiminud. Kohe raba peal esimeses punktis oli jube rabistamine. Kõik järjekorras surusid ette, muidu kaotad kohe hetkega liidrile pool tundi. Plastikud ragisesid ja vintsi nöörid ümber rataste, lisaks olid seal veel ees aeglasemad autod.Praks1 kirjutas:Ain pole vaja karta, Sults oli ühisstart ja toimis hästi.
Tankimise /remondi ala võib olla, aga võistluste sees, nagu Ladogal,mitte seisva ajaga.
t:52 08 203
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2865
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Kargaja Kuningas Trophy 2016
Kas autod ainult tänavalegaalsed või kannatab ka ET-? autoga osa võtta? Tankimispeatus võiks igatahes olla, eriti kena oleks mõne tanklaga kokku leppida, saaks ka kohvi ja mittemudase pirukagi. Mingi formaalse proloogi alusel paigutatud ühisstart kõlaks hästi? Joone puhul ajab asja huvitavaks rada, kus trass läbib samasid kohti mitu korda aga erinevate suundadega, lööb segamini nö. jälgi mööda sõitmise.
Tehtud, mõeldud.
Re: Kargaja Kuningas Trophy 2016
Põhimõtteliselt rada avalikule teele ei satu (kui ise ära ei eksi). Mõni ET1 klassi auto on avaldanud soovi tulla võistlema (neil on muidugi sportautona arvel masin). Eks me peame seda veidi arutama, kuhu klassi ET1 autod panna (rehvisuuruse ja tehniliste reeglite järgi mahuks VABAsse aga need on nii ümberehitatud, et VABA klassi praegustel võistlejatel poleks võimalustki vastu saada. Kui saaks piisavalt ET1 kokku, saaks eraldi klassi teha (või tehagi üks OPEN klass, kuhu saavad turistid ka tulla oma rahvamajadega, kes kruusateel sõita ei taha). Minul isiklikult poleks midagi selle vastu, kui ET1 masinad ka rajale tuleks. Eks vaatame ja anname teada ning üritame soovidele vastu tulla.
Tankimisvõimalusi on ca 25-30km järel, kuhu saab supportteam oma autoga rajaäärde ligidale ja siis ringi lõpus (mis on siis järgmine 25-30km sõitu). Tanklaid läheduses pole, kuhu kohvi ja kabanossi ostma minna
Tankimisvõimalusi on ca 25-30km järel, kuhu saab supportteam oma autoga rajaäärde ligidale ja siis ringi lõpus (mis on siis järgmine 25-30km sõitu). Tanklaid läheduses pole, kuhu kohvi ja kabanossi ostma minna