Mudakoon Trophy 2007
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Oliver, Moderators
-
- Zootramm
- Postitusi: 721
- Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
- Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi
Tahaks osaleda Turismi klassis, võimalusel koolitada järelkasvu ja maksta osalustasu ilma hilinemistrahvita. Siit paar kiiret küsimust:
- Kui palju on Turismis osalustasu ja kas homsest alates kipub lisanduma hilinemistrahv, nagu teistes klassides?
- Kas turistidel on kehtestatud vanuse alampiir?
Oleks väga meeldiv, kui saaks kirja pandud, mida Turist klassi esindajad peavad punktis tegema, et selle võtmine jäädvustada (kes/mis peab olema fotol). Alati ei saa või pole ilus harjumuspäraseid võtteid kasutada ja nt. kiriku trepist üles lasta...
Rohkem nagu polekski keskmisele turistile vaja.
- Kui palju on Turismis osalustasu ja kas homsest alates kipub lisanduma hilinemistrahv, nagu teistes klassides?
- Kas turistidel on kehtestatud vanuse alampiir?
Oleks väga meeldiv, kui saaks kirja pandud, mida Turist klassi esindajad peavad punktis tegema, et selle võtmine jäädvustada (kes/mis peab olema fotol). Alati ei saa või pole ilus harjumuspäraseid võtteid kasutada ja nt. kiriku trepist üles lasta...
Rohkem nagu polekski keskmisele turistile vaja.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17414
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Tundub, et Joel&Co pakub seekord täie raha eest!
isegi ilmajaamalt on off-road ilm tellitud:
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/e ... d=15587556
isegi ilmajaamalt on off-road ilm tellitud:
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/e ... d=15587556
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Turismi klassi osavõtumaks on 1500EEK/meeskond. Trass kulgeb läbi looduskaunite kohtade ning võistlustrassil olevate teiste sportklasside tegevuspiirkonnas. Põhiline rõhk legendis pannakse orienteerumisele. Soovitavalt saate auto jätta kaugemale ning siis jala minna vaatama mis toimub. Legendis on Teil teisete võistlusklasside kontrollpunktid ainult koordinaatide näol. Teie kohustus on seal käia ning pildistada punkti koos meeskonna liikmetega ja ilma autota.
Palju ilusaid asju...
Bülletään nr 1/2007
Võistluste käik:
Võistlus koosneb võistlusklassidele TR1,TR2, TR3, 4x4 VABA ja MOTO 3-st lisakatsest (LK), klassile TURISM - orienteerumis trassist.
Võistlustel kasutatakse ajakaarti kus on võistkondadele ette antud stardi ajad lisakatsetele. Võistkond on kohustatud neid järgima. Vastasel korral ei pääse võistkond antud LK-le ning saab tulemuseks “0” antud LK eest. Start järjekord määratakse mandaadi ja TÜV läbimise korras.
LK1 toimub ühisstart kõikidele klassidele. 1 võistluspäeva trassiaega arvestatakse alates ühisstardi momendist.
LK-1 - Orienteerumine – kõikidele klassidele. Orienteerumine,kus autoga tuleb läbida võimalikult palju kontrollpunkte vabas või kindlas järjekorras. Punktide asukohad määratud koordinaatidega.Arvestatakse kogutud punkte, võrdse tulemuse korral ka aega. Kontrollaeg ning koefitsent määratakse legendis. Kontrollpunkti läbimist kontrollitakse meeskonna poolt pildistatud kontrollfotode alusel.
LK-2 – Maratonkiiruskatse TR1, TR2, TR3, 4x4 VABA ja Moto klassile. Kiiruslik lisakatse kus liikumine toimub legendi järgi. Aega arvestatakse tundides, minutites ja sekundites.
Koefitsent ja maksimum kontrollaeg määratakse legendis. Võistlejad on kohustatud fikseerima oma ettemääratud stardiaja stardi koridoris ja finishis vastava kiipi abil elektroonilisse ettenähtud masti.
LK-3 - Maratonkiiruskatse - kõikidele klassidele va. TURISM. Kiiruslik lisakatse, kus liikumine toimub legendi järgi. Arvestatakse aega tundides, minutites ja sekundites. Kontrollaeg ja koefitsent määratakse legendis. Võistlejad on kohustatud fikseerima oma ettemääratud stardiaja stardi koridoris ja finishis vastava kiipi abil elektroonilisse ettenähtud masti.
Kohustuslikud fotod,dubleeritud fotod ja nende tegemiseks kasutatav tehnika
1.1. Kontrollfotod tehakse võistlevale meeskonnale kuuluva digitaalfotoaparaadiga korraldajate poolt eelnevalt kontrollitud mälukaardile .jpg formaadis,resolutsiooniga vähemalt 1024X768 pikselit .
1.2. Võistlustel kasutatav(-ad) fotoaparaat(-id) ,videokaamera(-d) peab/peavad võimaldama pildistamist erinevates ilmastikutingimustes ja tagama kõikide nõutavate kontrollfoto elementide selge nähtavuse kaadris igasuguste ilmastikutingimuste puhul.Digitaalfotoaparaadi kell ja kuupäev peavad olema õiged reaalajas.
1.3. Kohtunikele tuleb tuua mälukaart modifitseerimata piltidega st pilte ei tohi enne kohtunikele esitamist laadida arvutisse või muul moel modifitseerida , vastava kahtluse korral antud fotot(-sid) ei arvestata.
1.4. Soovitatav on kohustuslike kontrollfotode dubleerimine digitaal- või videokaameraga.
1.5. Dubleerimisel on soovitav foto teha algsest fotost erineva nurga all või asukohta muutes.
1.6. Kohustuslik fotomaterjal antakse koos dubleeriva materjaliga kohtunikele üle vahetult pärast finišeerimist. Hiljem esitatud foto- ja videomaterjal arvesse ei lähe.
1.7. Dubleeritud fotomaterjali töötlusega seotud kulud kannab materjali esitanud võistkond.
1.8. Fotode sisu.
Arvesse mineval konrollfotol või duubelfotol peab näha olema ühes ja samas kaadris:
1.8.1. Kontrollpunkti tähistav tahvel nii,et seal on selgelt loetav kontrollpunkti number .
1.8.2. Võistlusauto millel on selgelt ja äratuntavalt loetav võistlusnumber või registreerimisnumber ja/või muu legendis nõutud võistlusvahend.
1.8.3. Üks meeskonnaliige,kes puudutab ühe käega kontrollpunkti tähistavat tahvlit seda varjamata ja teise käega võistlusautot ja/või legendis nõutud võistlusvahendit või selle külge statsionaarselt kinnitatud varustust.Võistlusauto uksed võivad olla avatud. Arvesse ei lähe varustus,mis ulatub võistlusautost või võistlusvahendist kaugemale, kui 1m (vintsitrossid,köied,antennid jne). Tingimata peab äratuntavalt näha olema võistkonnaliige,samuti peab näha olema käsi, mis puudutab punkti ja käsi, mis puudutab autot ja/või muud võistlusvahendit.
Kontrollfoto dubleerimisel videokaameraga peab jäädvustatud kaadritel olema selgelt näha, et punktid 1.8.1.-1.8.3 on täidetud.
Tulemused:
Võistluse paremusjärjestuse koostamisel on esmaselt määrav läbitud LK-te arv ja seejärel LK-te kohapunktide summa (meeskonnad, kellel jääb mõni LK läbimata, asetuvad võistluse koondtulemuses kõik LK-d läbinud meeskondade järele). Võistluse võitjaks loetakse võistkond, kes on saanud tulemuse kõigil/(rohkematel) oma võistlusklassi LK-tel ning kelle poolt kogutud LK-te kohapunktide summa on suurim, punktide võrdsuse korral loetakse parimaks meeskond, kes on saavutanud parema tulemuse suurema raskusastmega lisakatsel.
Võistluste käik:
Võistlus koosneb võistlusklassidele TR1,TR2, TR3, 4x4 VABA ja MOTO 3-st lisakatsest (LK), klassile TURISM - orienteerumis trassist.
Võistlustel kasutatakse ajakaarti kus on võistkondadele ette antud stardi ajad lisakatsetele. Võistkond on kohustatud neid järgima. Vastasel korral ei pääse võistkond antud LK-le ning saab tulemuseks “0” antud LK eest. Start järjekord määratakse mandaadi ja TÜV läbimise korras.
LK1 toimub ühisstart kõikidele klassidele. 1 võistluspäeva trassiaega arvestatakse alates ühisstardi momendist.
LK-1 - Orienteerumine – kõikidele klassidele. Orienteerumine,kus autoga tuleb läbida võimalikult palju kontrollpunkte vabas või kindlas järjekorras. Punktide asukohad määratud koordinaatidega.Arvestatakse kogutud punkte, võrdse tulemuse korral ka aega. Kontrollaeg ning koefitsent määratakse legendis. Kontrollpunkti läbimist kontrollitakse meeskonna poolt pildistatud kontrollfotode alusel.
LK-2 – Maratonkiiruskatse TR1, TR2, TR3, 4x4 VABA ja Moto klassile. Kiiruslik lisakatse kus liikumine toimub legendi järgi. Aega arvestatakse tundides, minutites ja sekundites.
Koefitsent ja maksimum kontrollaeg määratakse legendis. Võistlejad on kohustatud fikseerima oma ettemääratud stardiaja stardi koridoris ja finishis vastava kiipi abil elektroonilisse ettenähtud masti.
LK-3 - Maratonkiiruskatse - kõikidele klassidele va. TURISM. Kiiruslik lisakatse, kus liikumine toimub legendi järgi. Arvestatakse aega tundides, minutites ja sekundites. Kontrollaeg ja koefitsent määratakse legendis. Võistlejad on kohustatud fikseerima oma ettemääratud stardiaja stardi koridoris ja finishis vastava kiipi abil elektroonilisse ettenähtud masti.
Kohustuslikud fotod,dubleeritud fotod ja nende tegemiseks kasutatav tehnika
1.1. Kontrollfotod tehakse võistlevale meeskonnale kuuluva digitaalfotoaparaadiga korraldajate poolt eelnevalt kontrollitud mälukaardile .jpg formaadis,resolutsiooniga vähemalt 1024X768 pikselit .
1.2. Võistlustel kasutatav(-ad) fotoaparaat(-id) ,videokaamera(-d) peab/peavad võimaldama pildistamist erinevates ilmastikutingimustes ja tagama kõikide nõutavate kontrollfoto elementide selge nähtavuse kaadris igasuguste ilmastikutingimuste puhul.Digitaalfotoaparaadi kell ja kuupäev peavad olema õiged reaalajas.
1.3. Kohtunikele tuleb tuua mälukaart modifitseerimata piltidega st pilte ei tohi enne kohtunikele esitamist laadida arvutisse või muul moel modifitseerida , vastava kahtluse korral antud fotot(-sid) ei arvestata.
1.4. Soovitatav on kohustuslike kontrollfotode dubleerimine digitaal- või videokaameraga.
1.5. Dubleerimisel on soovitav foto teha algsest fotost erineva nurga all või asukohta muutes.
1.6. Kohustuslik fotomaterjal antakse koos dubleeriva materjaliga kohtunikele üle vahetult pärast finišeerimist. Hiljem esitatud foto- ja videomaterjal arvesse ei lähe.
1.7. Dubleeritud fotomaterjali töötlusega seotud kulud kannab materjali esitanud võistkond.
1.8. Fotode sisu.
Arvesse mineval konrollfotol või duubelfotol peab näha olema ühes ja samas kaadris:
1.8.1. Kontrollpunkti tähistav tahvel nii,et seal on selgelt loetav kontrollpunkti number .
1.8.2. Võistlusauto millel on selgelt ja äratuntavalt loetav võistlusnumber või registreerimisnumber ja/või muu legendis nõutud võistlusvahend.
1.8.3. Üks meeskonnaliige,kes puudutab ühe käega kontrollpunkti tähistavat tahvlit seda varjamata ja teise käega võistlusautot ja/või legendis nõutud võistlusvahendit või selle külge statsionaarselt kinnitatud varustust.Võistlusauto uksed võivad olla avatud. Arvesse ei lähe varustus,mis ulatub võistlusautost või võistlusvahendist kaugemale, kui 1m (vintsitrossid,köied,antennid jne). Tingimata peab äratuntavalt näha olema võistkonnaliige,samuti peab näha olema käsi, mis puudutab punkti ja käsi, mis puudutab autot ja/või muud võistlusvahendit.
Kontrollfoto dubleerimisel videokaameraga peab jäädvustatud kaadritel olema selgelt näha, et punktid 1.8.1.-1.8.3 on täidetud.
Tulemused:
Võistluse paremusjärjestuse koostamisel on esmaselt määrav läbitud LK-te arv ja seejärel LK-te kohapunktide summa (meeskonnad, kellel jääb mõni LK läbimata, asetuvad võistluse koondtulemuses kõik LK-d läbinud meeskondade järele). Võistluse võitjaks loetakse võistkond, kes on saanud tulemuse kõigil/(rohkematel) oma võistlusklassi LK-tel ning kelle poolt kogutud LK-te kohapunktide summa on suurim, punktide võrdsuse korral loetakse parimaks meeskond, kes on saavutanud parema tulemuse suurema raskusastmega lisakatsel.
Palju ilusaid asju...
- 10-4
- Mudder
- Postitusi: 90
- Liitunud: N Sept 07, 2006 3:40 pm
- Asukoht: Depoo vastas, helipuldis, laval või mudas.
- Kontakt:
Mudakoon
Hmmm....1500 EEKu selle eest, et käia jala "turisti" sõimas/jalutamas teiste klasside punkte pidi.....
Ma arvan, et Saarekollil olnud 500EEK oli mõistlik ja seal oli vähemalt omad punktid... (võetavad ka http://www.auto24.ee/uued/auto.php?id=225052 noh nii enamvähem)
Seega jääb küll meie tiimi poolt see nali ära.....alati on võimalus ju tasuta vaatamas käia, kus päris autod punktide poole "ujuvad".
Samas on ju muidugi väga teretulnud, et asjast nii väga mitte teadvad inimesed saavad "jalutades" näha oma silmaga, kuidas seda "sporti" tegelikult harrastatakse. Aga selle eest rublaviissada maksta on minu meelest endiselt palju

Ma arvan, et Saarekollil olnud 500EEK oli mõistlik ja seal oli vähemalt omad punktid... (võetavad ka http://www.auto24.ee/uued/auto.php?id=225052 noh nii enamvähem)

Seega jääb küll meie tiimi poolt see nali ära.....alati on võimalus ju tasuta vaatamas käia, kus päris autod punktide poole "ujuvad".

Samas on ju muidugi väga teretulnud, et asjast nii väga mitte teadvad inimesed saavad "jalutades" näha oma silmaga, kuidas seda "sporti" tegelikult harrastatakse. Aga selle eest rublaviissada maksta on minu meelest endiselt palju

Ten-Four, Over And Out!
__________________________
alates 06 Turist Bully ja 07/08/09 Turist Black/Red Rokit tross,rumm ja kompass
SMS07 TR1 "Red Rokit" vintsmänn ja navigaator.
ATV-ga Nõrkemiseni 2009 III koht.
Hetkel haige - veab vaid üks ratas :p
Projekt Rocky F73 uueks - 2009-...
__________________________
alates 06 Turist Bully ja 07/08/09 Turist Black/Red Rokit tross,rumm ja kompass
SMS07 TR1 "Red Rokit" vintsmänn ja navigaator.
ATV-ga Nõrkemiseni 2009 III koht.
Hetkel haige - veab vaid üks ratas :p
Projekt Rocky F73 uueks - 2009-...
AJAKAVA: 21.Aprill
08:00 - 12:00 MANDAAT / TÜV
12:30 VÕISTLEJATE KOOSOLEK
13:00 ÜHISSTART KÕIKIDELE KLASSIDELE
22 Aprill
09:00 VÕISTLEJATE KOOSOLEK
10:00 STARDID LK3
Ärge siis unustage, et kiiruskatsete stardijärjestus tuleb vastavalt mandaadi ja TÜV'i läbunud meeskondade järjestuses ehk maakeeli "kes ees see mees". Kuna ajakav on suhtkoht pingeline siis palume aegsasti kohal olla.
PS. Kuna on olnud väga kuiv kevad siis palun kõigile südamele panna, et tulekustustid oleksid töökorras, suitsukonid käivad tuhatoosis ja kontrollige autot piisavalt, et mootorivahele või sumbuti torude peale jäänud turvas ei süttiks.
08:00 - 12:00 MANDAAT / TÜV
12:30 VÕISTLEJATE KOOSOLEK
13:00 ÜHISSTART KÕIKIDELE KLASSIDELE
22 Aprill
09:00 VÕISTLEJATE KOOSOLEK
10:00 STARDID LK3
Ärge siis unustage, et kiiruskatsete stardijärjestus tuleb vastavalt mandaadi ja TÜV'i läbunud meeskondade järjestuses ehk maakeeli "kes ees see mees". Kuna ajakav on suhtkoht pingeline siis palume aegsasti kohal olla.
PS. Kuna on olnud väga kuiv kevad siis palun kõigile südamele panna, et tulekustustid oleksid töökorras, suitsukonid käivad tuhatoosis ja kontrollige autot piisavalt, et mootorivahele või sumbuti torude peale jäänud turvas ei süttiks.
Palju ilusaid asju...
See pole küll eriti võistlusega seotud aga ega 4x4.ee esindus seal peale särkide jagamise (kes tellisid) ei jaga / müü 4x4.ee kleepse?
Kui hästi seal raja äärde pääseb ja kui laiali ümber selle aleviku need sõidud toimuvad, et kui jala liikuda siis on väga vaevaline (muudmoodi nagunii ei saa, aga see tasub ära)...
Kui hästi seal raja äärde pääseb ja kui laiali ümber selle aleviku need sõidud toimuvad, et kui jala liikuda siis on väga vaevaline (muudmoodi nagunii ei saa, aga see tasub ära)...
Iga romu oma sohu.