Probleem: Patrolil algas ühel hetkel kohtav kolin mootoris ja uurimisel selgus, et väntvõlli otsas olev rihmaratas (see, mis generaatorit ja ventilaatorit ringi vedib) on lahti. Detaili eemaldamisel ilmnes, et kadunud oli kiil, mis ratast võlli küljes fikseerima peab. Samuti on kannatada saanud võlli ots, mille küljes rihmaratas on. Kiilupesa on ühelt poolt täiesti ära lõhutud. Rihmaratta saab ju uue soetada, kuid kuidas võlli taastada?
Kas:
1. panna rihmaratas tagasi ja kahe punktiga kinni keevitada (halb mõte)?
2. on võimalik mootorit maha võtmata kulunud kiilupesa täis keevitada ja siis uus kiilupesa sisse freesida?
3. tuleb ikkagi mootor maha võtta ja laiali kiskuda ning siis korralikult võll taastada?
4. viia terve auto kusagile töökotta ja lasta suure raha eest ära teha?
Mootoriks on 2,8 TD ja masin ise Y61 (vt ka "Salvo kelk" allpool