Kui reaalne on ukseplekid valtsidest lahti kangutada ja hiljem uuesti kokku valtsida ?
Või on mingi lihtsam tee ?
Uued uksed ei sobi kuna eelmine omanik on omatahtsi kabiini ja uste alumist äärt lühemaks modinud

Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
See on paras Houdini trikk aga eks see järjekord on ukselink, alla keritav aken ja viimasena kolmnurk aken.ur|<i kirjutas:Kõik need detailide grupid peab saama osandada ja demonteerida olemasolevate tehnoloogiliste avade kaudu, muidugi teatavas kindlas järjekorras mille saab kindlaks teha katse-analüüsi meetodil.
Kuidas uazile elektrilised aknad installidaTTUUL kirjutas:Guugulis selline pilt. http://reporterpost.ru/2012/esp-uaz-452-3909/
Pildil numbrid juures ja jutt allpool. Ehk on abi.
Kahjuks ei mõista nii hästi tehnilist vene keeltTTUUL kirjutas:Seal ju vana süsteemi eemaldamine numbrilises järjekorras.
Selge, kas tihendid jäid terveks või panid uued ?irukas kirjutas:Enda 3303-el võtsin hiljuti värvimiseks uksed tühjaks. Läbi olemasolevate avade saab veerand tunniga ukse paljaks.
Tihendid olid juba väga räbalad, lähevad uued.monorobot kirjutas:Selge, kas tihendid jäid terveks või panid uued ?irukas kirjutas:Enda 3303-el võtsin hiljuti värvimiseks uksed tühjaks. Läbi olemasolevate avade saab veerand tunniga ukse paljaks.
Ja kaua võttis kokkupanek aega ?
Kust neid uusi tihendeid hangid ?irukas kirjutas: Tihendid olid juba väga räbalad, lähevad uued.
kokku ei ole veel pannud vaja ennem ära keevitada ja värvida.
Ei ole veel uurida jõudnud, kust saab.monorobot kirjutas:Kust neid uusi tihendeid hangid ?irukas kirjutas: Tihendid olid juba väga räbalad, lähevad uued.
kokku ei ole veel pannud vaja ennem ära keevitada ja värvida.
Allakäiva akna ja ukse omad saab millegi muuga asendada, kolmnurk akna oma on päris spetsiifiline.