Traktoriga off-roadima?
Moderaator: Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Traktoriga off-roadima?
Vat kus kirjutavad:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=9461&page=1
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=9461&page=1
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Traktoriga off-roadima?
Jälgisin ka toda threadi ja tuli jälle meelde vana mõte...Landy kirjutas:Vat kus kirjutavad:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=9461&page=1
Võistlusautodel kasutatakse tihti näiteks Unimogi sildu nende reduktorite tõttu. Aga miks ei kasuta keegi näiteks Belarusi esisildu? Need on ju ülikõrged ja peaksid sellesmõttes väga hästi sobima. Samas peaks neid ka suhteliselt odavasti kätte saama (kindlasti tunduvalt odavamalt kui Unimogi omi).
Või on sellel jälle muud miinused...
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Pööravad tagarattad võiks ju isegi ollajr kirjutas:Tagumiseks sillaks on suht keerukas asja ümber ehitada ehk?
Difrile 180 kraadi vertikaalis ja horisontaalis pööre teha + käändteljed kinni, kui just ei soovi pööravat tagasilda.
Aga kardaaniga... võibolla sobiks mõni vahekast, mis sissetuleva kardaani pöörlemise keerab väljaminnes vastupidiseks?
No kui Sa belarussi sillad alla saad, võidad endale hulgem sõpru.
esiteks, muidugi tagavaraosade müüjad, sest nn belarussi vedav esisild on kiire lagunema. Siis hakkad sõprust looma ka õlimüüjatega, kuna vastavalt kulumisele, algab ka kiire õli eraldumine ülekannetest.
Kiiruseületamise probleemid kaovad iseenesest, traktori all olen proovinud kiirust 40+km/h tunnis, sild muidugi kulunud. Tagajärjeks midagi sellist, mida siin foorumis "death wobble" (sai vist õieti?) nime all kirjeldati. Räägivad, et selle silla võbinaid ja lokse olevat pea võimatu ära kaotada, mida enam loginaid, seda kiirem lagunemine jne jne.
Vedrustus on sillal olematu, st keskel on balanssiir. muu tuleb nullist leiutada.
Iseenesest mõte muidugi oleks, kui võistlustele ja asfaldile mitte trügida. aga siiski olen traktorite suhtes pessimistlik, las künnavad parem põldu. maastikule igasugu muid toredaid liikureid leiutatud, N samunegi 66, millega kah meeldivaid elamusi olnud.
esiteks, muidugi tagavaraosade müüjad, sest nn belarussi vedav esisild on kiire lagunema. Siis hakkad sõprust looma ka õlimüüjatega, kuna vastavalt kulumisele, algab ka kiire õli eraldumine ülekannetest.
Kiiruseületamise probleemid kaovad iseenesest, traktori all olen proovinud kiirust 40+km/h tunnis, sild muidugi kulunud. Tagajärjeks midagi sellist, mida siin foorumis "death wobble" (sai vist õieti?) nime all kirjeldati. Räägivad, et selle silla võbinaid ja lokse olevat pea võimatu ära kaotada, mida enam loginaid, seda kiirem lagunemine jne jne.
Vedrustus on sillal olematu, st keskel on balanssiir. muu tuleb nullist leiutada.
Iseenesest mõte muidugi oleks, kui võistlustele ja asfaldile mitte trügida. aga siiski olen traktorite suhtes pessimistlik, las künnavad parem põldu. maastikule igasugu muid toredaid liikureid leiutatud, N samunegi 66, millega kah meeldivaid elamusi olnud.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Rasketehnika off-road:
http://www.automoto.ee/albums/album09/D ... .sized.jpg
http://www.automoto.ee/albums/album09/D ... .sized.jpg
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
[quote="jr"]Tagumiseks sillaks on suht keerukas asja ümber ehitada ehk?
Difrile 180 kraadi vertikaalis ja horisontaalis pööre teha + käändteljed kinni, kui just ei soovi pööravat tagasilda.[/quote]
ahaa.. ja vajutad lapatsit ja sikutad kere pooleks? ;-) Sheff oleks ikka kui yhele poole veaksid m6lemad sillad.
Difrile 180 kraadi vertikaalis ja horisontaalis pööre teha + käändteljed kinni, kui just ei soovi pööravat tagasilda.[/quote]
ahaa.. ja vajutad lapatsit ja sikutad kere pooleks? ;-) Sheff oleks ikka kui yhele poole veaksid m6lemad sillad.