Bridgestone Dueller 673 ?

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
atdoom
True Off Roader!
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
Asukoht: Viimsi 5kuus505886

samas kas keegi on nõus muljetama

Postitus Postitas atdoom »

kas tegemist on väärt rehviga?
Bridgestone Dueller 673

ja kui metsasõidule peaks pikem vahe sisse tulema, kui hullult nad asfaldil kuluvad?
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel

Chang Ying-Yue
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

rehviteemad asuvad mujal. :wink:
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
atdoom
True Off Roader!
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
Asukoht: Viimsi 5kuus505886

Re: samas kas keegi on nõus muljetama

Postitus Postitas atdoom »

eee,
küsime siis teistmoodi:)

Rehvi mõõt võiks jääda 235/70 R16 (kõrgem ei mahu alla ja laiem ulatub tiiva alt välja)...
et mida pakud Sina mõiste alla mudakumm (standart autole)?!?

Ette tänades,
Andres(algaja ullike)
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel

Chang Ying-Yue
tanel
Rock Crawler
Postitusi: 961
Liitunud: K Mär 29, 2006 11:23 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanel »

Palju sul maastikusõidu osakaal on üldisest kilometraažist? Sul vist ka dailydriveriga tegu..? Ehk oleks mingi all-terrain ikkagi mõttekam? Korralik mudarehv asfalti ei armasta ja lärmi on ka rohkem.
http://kummimees.ee/?op=body&id=33 - muidu siin iseenesest nii all-terrain kui mud-terrain isendid sinu mõõdule olemas... Või vaata sealtsamast Goodyeari Wrangleri mudelid, AT/R vs. MT/R.

Ise valisin BFG A/T... Pikemaks lahkamiseks ise veel vähe sõitnud, üldiselt kiidetakse. Eeldame muidugi, et ühelt rehvilt ei oodata korraga nii hakkapelitta kui boggeri omadusi, st. räägime ikkagi kompromissist.
tegime pulli, aitab
Kasutaja avatar
atdoom
True Off Roader!
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
Asukoht: Viimsi 5kuus505886

on ikka jama selle valikuga;)

Postitus Postitas atdoom »

>Sul vist ka dailydriveriga tegu..?
kahjuks küll...

>Goodyeari Wrangleri mudelid, AT/R vs. MT/R.

> BFG A/T...

>räägime ikkagi kompromissist.
see see kõige nigelam koht selle rehvi valiku juures on jah;)

hetkel on all Bridgestone Dueler All / Terrain 694
olen veel noor ja loll... sellega olen nõus, AGA
muster oli sipsti muda täis ja tekkis slikkide tunne...
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel

Chang Ying-Yue
tanel
Rock Crawler
Postitusi: 961
Liitunud: K Mär 29, 2006 11:23 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanel »

Hunt seda teab. Paremini performivad kindlasti (googeldasin pilte vahepeal). Sellega on ainult see nõiaring, et DD-le mina mudarehve alla ei paneks... No ja kui peaasjalikult metsas mütata, miks siis juba mitte protikaid alla panna, Insad vms, odavam... Protitud mudarehvidega sa vist aga maanteel ei taha hoopiski uhada...

Mudarehv kestab sul asfaldil paarutades miski ühe hooaja vms, ma kardan, kalliks läheb. Aga äkki ma ka eksin, ei tea ju läbisõite ega midagi... kui keegi proovinud, eks ta siis pajatab.
Noh, Ladogal jm on mehed kuusemustri ka slikiks suutnud ajada... ei ole olemas liiga head rehvi, on liiga hea pinnas. :P

Aga, nii DD aspektist - kas mingi vintsi ninale riputamine jm ei oleks mõttekam? Odavam ja softroadimisel pole ju boggereid ja lukke vaja... ära pargid end kuskile, siis välja ikka saad.
Odavaim ja kiireim lahendus on labidas, käsivints või latt-tungraud, puuvöö ja miski lint ka ehk. Paar tummisemat seeklit ka. Maksab kokku miski ühe rehvi hinna vist. :) AT-rehviga peaks teedelt koju ikka jõudma...
tegime pulli, aitab
Kasutaja avatar
atdoom
True Off Roader!
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
Asukoht: Viimsi 5kuus505886

vints

Postitus Postitas atdoom »

>Aga, nii DD aspektist - kas mingi vintsi ninale riputamine jm ei oleks >mõttekam?
nuuh... olen siin vaikselt jõudnud samale järeldusele...
kuigi odavusega on keeruline lugu..., et kui juba vints, siis tahaks juba korralikult..., et ennem ikka korralik esiraud (näiteks ARB, või äkki meistrimees teeb ise ühe "ARB") ja siis vints.

ARB paistab muidu väga korralik asi olevat, AGA
hind USA`s ~680-720USD (üksi tellides tuleb saatmiskulu veel kallim, kui asi ise)
hind meil ~ 21.000 eeku

ütleme nii, et kohalikuks hinnaks pole ma veel moraalselt, ega rahaliselt valmis...
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel

Chang Ying-Yue
nohik
Fitting 38"
Postitusi: 288
Liitunud: L Dets 16, 2006 11:11 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas nohik »

Milleks maksta 21 tuhat mingi esiraua eest? Võta ühendust Võrrimehega ja ta võib sulle mingi laadse raua teha, lisaks saad sama raha eest ka vintsi ninale. Usu, kui kinni istud, siis see ARB raud sind välja ei aita ja vaevalt ta muda alt ka välja paistaks, et kellegi ees poosetada. Isiklikult paneks rõhku funktsionaalsusele.

madis
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Hea atdoom!

Olen laisk ja ei viitsi kogu pikka stoorit rehvidest kirja panna, seega võta vaevaks ja helista mulle 5010599. Jutustan sulle oma kogemustest/nägemustest tavalise ja protirehviga ning MT ja AT rehvidega.

Ehk suudan abiks olla ja leiad optimaalse lahenduse.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
tanel
Rock Crawler
Postitusi: 961
Liitunud: K Mär 29, 2006 11:23 am
Asukoht: Tallinn

Re: vints

Postitus Postitas tanel »

atdoom kirjutas:kuigi odavusega on keeruline lugu..., et kui juba vints, siis tahaks juba korralikult..., et ennem ikka korralik esiraud (näiteks ARB, või äkki meistrimees teeb ise ühe "ARB") ja siis vints.
Ära loll ole selle ARB-ga, külamees. :) Selle teeb sul suvaline meistrimees valmis, kes keevitada mõistab. :) Kursenist tood metalli veidi, karp(kant?)rauda ja natuke paksemat lehte ka, ongi kõik, mida vaja. Päevake tööd umbes. Maitse järgi värvi ka, robustne must kruntemail näiteks (hea hooletu plätserdada ja kestab küll, enda vintsialusega proovisin). Ongi kogu moos, mida ikka vaja.

BTW, Tööriistamarketis Peterburi mnt-l müüakse valmis seekliaasasid. 95 eeku tükk. Faasid ka sisse lastud, võta ainult keevitus ja sirista külge. :thumb: Ise enda vintsialust hetkel modima ei hakka või tagapamprit maha kiskuma ja tugevdama, aga juhuks kui tulevikus tegemiseks läheb, võtsin ahnusest paar tükki seisma. Et kui rauda tegema hakkad, lase tingimata külge üks.
tegime pulli, aitab
Asjandus
Off Roader Wannabe
Postitusi: 39
Liitunud: K Sept 13, 2006 3:10 pm

Postitus Postitas Asjandus »

Said säherdused asjad just naljaviluks igapäevaselt kasutatavale Grand Cherokee`le alla pistetud. Esimesed muljed on küll positiivsed. Sõitsin kohe peale vahetamist katsetamiseks erinevate kiirustega nii maanteel kui ka kruusal ja ei märganud mingeid erilisi muutusi võrreldes seni all olnud talverehvidega. Natukene rohkem justkui teevad küll häält (just taga kuudis kergelt kumiseb) aga ei midagi koledat. Linnas krõbisesid naelad mu meelest vaat, et kõveminigi. Ja alati on ju võimalus raadio paar kriipsu valjemaks keerata :)
Üks tähelepanek on veel see, et võrreldes Continentali talvekatega tunduvad need sõites kuidagi pehmemad. Kuigi rõhk on sama, siis auklikel tänavatel ei põrka nii koledasti ja tundub, et justkui siluvad augud paremini ära.
Kulumise osas ei oska nende mõnekümne kilomeetriga veel midagi öelda aga arvestades mu läbisõite selle autoga (suvel vast maksimaalselt 2-3000 kuus) peaksid need 2-3 suve ikka vastu pidama. Grandiga puudub ka oht, et vahel ülemeelikuks minnes rehvid lihtsalt suitsuks muutuvad nagu seda eelmise, tagaveolise ja V8-ga varustatud, autoga paar korda juhtus :D
Mudasemasse kohta pole veel jõudnud aga eks nädala lõpus proovin ära.
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”