Bridgestone Dueller 673 ?
Moderaator: Moderators
- atdoom
- True Off Roader!
- Postitusi: 1052
- Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
- Asukoht: Viimsi 5kuus505886
samas kas keegi on nõus muljetama
kas tegemist on väärt rehviga?
Bridgestone Dueller 673
ja kui metsasõidule peaks pikem vahe sisse tulema, kui hullult nad asfaldil kuluvad?
Bridgestone Dueller 673
ja kui metsasõidule peaks pikem vahe sisse tulema, kui hullult nad asfaldil kuluvad?
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
- atdoom
- True Off Roader!
- Postitusi: 1052
- Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
- Asukoht: Viimsi 5kuus505886
Re: samas kas keegi on nõus muljetama
eee,
küsime siis teistmoodi:)
Rehvi mõõt võiks jääda 235/70 R16 (kõrgem ei mahu alla ja laiem ulatub tiiva alt välja)...
et mida pakud Sina mõiste alla mudakumm (standart autole)?!?
Ette tänades,
Andres(algaja ullike)
küsime siis teistmoodi:)
Rehvi mõõt võiks jääda 235/70 R16 (kõrgem ei mahu alla ja laiem ulatub tiiva alt välja)...
et mida pakud Sina mõiste alla mudakumm (standart autole)?!?
Ette tänades,
Andres(algaja ullike)
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
Palju sul maastikusõidu osakaal on üldisest kilometraažist? Sul vist ka dailydriveriga tegu..? Ehk oleks mingi all-terrain ikkagi mõttekam? Korralik mudarehv asfalti ei armasta ja lärmi on ka rohkem.
http://kummimees.ee/?op=body&id=33 - muidu siin iseenesest nii all-terrain kui mud-terrain isendid sinu mõõdule olemas... Või vaata sealtsamast Goodyeari Wrangleri mudelid, AT/R vs. MT/R.
Ise valisin BFG A/T... Pikemaks lahkamiseks ise veel vähe sõitnud, üldiselt kiidetakse. Eeldame muidugi, et ühelt rehvilt ei oodata korraga nii hakkapelitta kui boggeri omadusi, st. räägime ikkagi kompromissist.
http://kummimees.ee/?op=body&id=33 - muidu siin iseenesest nii all-terrain kui mud-terrain isendid sinu mõõdule olemas... Või vaata sealtsamast Goodyeari Wrangleri mudelid, AT/R vs. MT/R.
Ise valisin BFG A/T... Pikemaks lahkamiseks ise veel vähe sõitnud, üldiselt kiidetakse. Eeldame muidugi, et ühelt rehvilt ei oodata korraga nii hakkapelitta kui boggeri omadusi, st. räägime ikkagi kompromissist.
tegime pulli, aitab
- atdoom
- True Off Roader!
- Postitusi: 1052
- Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
- Asukoht: Viimsi 5kuus505886
on ikka jama selle valikuga;)
>Sul vist ka dailydriveriga tegu..?
kahjuks küll...
>Goodyeari Wrangleri mudelid, AT/R vs. MT/R.
> BFG A/T...
>räägime ikkagi kompromissist.
see see kõige nigelam koht selle rehvi valiku juures on jah;)
hetkel on all Bridgestone Dueler All / Terrain 694
olen veel noor ja loll... sellega olen nõus, AGA
muster oli sipsti muda täis ja tekkis slikkide tunne...
kahjuks küll...
>Goodyeari Wrangleri mudelid, AT/R vs. MT/R.
> BFG A/T...
>räägime ikkagi kompromissist.
see see kõige nigelam koht selle rehvi valiku juures on jah;)
hetkel on all Bridgestone Dueler All / Terrain 694
olen veel noor ja loll... sellega olen nõus, AGA
muster oli sipsti muda täis ja tekkis slikkide tunne...
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
Hunt seda teab. Paremini performivad kindlasti (googeldasin pilte vahepeal). Sellega on ainult see nõiaring, et DD-le mina mudarehve alla ei paneks... No ja kui peaasjalikult metsas mütata, miks siis juba mitte protikaid alla panna, Insad vms, odavam... Protitud mudarehvidega sa vist aga maanteel ei taha hoopiski uhada...
Mudarehv kestab sul asfaldil paarutades miski ühe hooaja vms, ma kardan, kalliks läheb. Aga äkki ma ka eksin, ei tea ju läbisõite ega midagi... kui keegi proovinud, eks ta siis pajatab.
Noh, Ladogal jm on mehed kuusemustri ka slikiks suutnud ajada... ei ole olemas liiga head rehvi, on liiga hea pinnas.
Aga, nii DD aspektist - kas mingi vintsi ninale riputamine jm ei oleks mõttekam? Odavam ja softroadimisel pole ju boggereid ja lukke vaja... ära pargid end kuskile, siis välja ikka saad.
Odavaim ja kiireim lahendus on labidas, käsivints või latt-tungraud, puuvöö ja miski lint ka ehk. Paar tummisemat seeklit ka. Maksab kokku miski ühe rehvi hinna vist.
AT-rehviga peaks teedelt koju ikka jõudma...
Mudarehv kestab sul asfaldil paarutades miski ühe hooaja vms, ma kardan, kalliks läheb. Aga äkki ma ka eksin, ei tea ju läbisõite ega midagi... kui keegi proovinud, eks ta siis pajatab.
Noh, Ladogal jm on mehed kuusemustri ka slikiks suutnud ajada... ei ole olemas liiga head rehvi, on liiga hea pinnas.
Aga, nii DD aspektist - kas mingi vintsi ninale riputamine jm ei oleks mõttekam? Odavam ja softroadimisel pole ju boggereid ja lukke vaja... ära pargid end kuskile, siis välja ikka saad.
Odavaim ja kiireim lahendus on labidas, käsivints või latt-tungraud, puuvöö ja miski lint ka ehk. Paar tummisemat seeklit ka. Maksab kokku miski ühe rehvi hinna vist.
tegime pulli, aitab
- atdoom
- True Off Roader!
- Postitusi: 1052
- Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
- Asukoht: Viimsi 5kuus505886
vints
>Aga, nii DD aspektist - kas mingi vintsi ninale riputamine jm ei oleks >mõttekam?
nuuh... olen siin vaikselt jõudnud samale järeldusele...
kuigi odavusega on keeruline lugu..., et kui juba vints, siis tahaks juba korralikult..., et ennem ikka korralik esiraud (näiteks ARB, või äkki meistrimees teeb ise ühe "ARB") ja siis vints.
ARB paistab muidu väga korralik asi olevat, AGA
hind USA`s ~680-720USD (üksi tellides tuleb saatmiskulu veel kallim, kui asi ise)
hind meil ~ 21.000 eeku
ütleme nii, et kohalikuks hinnaks pole ma veel moraalselt, ega rahaliselt valmis...
nuuh... olen siin vaikselt jõudnud samale järeldusele...
kuigi odavusega on keeruline lugu..., et kui juba vints, siis tahaks juba korralikult..., et ennem ikka korralik esiraud (näiteks ARB, või äkki meistrimees teeb ise ühe "ARB") ja siis vints.
ARB paistab muidu väga korralik asi olevat, AGA
hind USA`s ~680-720USD (üksi tellides tuleb saatmiskulu veel kallim, kui asi ise)
hind meil ~ 21.000 eeku
ütleme nii, et kohalikuks hinnaks pole ma veel moraalselt, ega rahaliselt valmis...
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
Milleks maksta 21 tuhat mingi esiraua eest? Võta ühendust Võrrimehega ja ta võib sulle mingi laadse raua teha, lisaks saad sama raha eest ka vintsi ninale. Usu, kui kinni istud, siis see ARB raud sind välja ei aita ja vaevalt ta muda alt ka välja paistaks, et kellegi ees poosetada. Isiklikult paneks rõhku funktsionaalsusele.
madis
madis
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Hea atdoom!
Olen laisk ja ei viitsi kogu pikka stoorit rehvidest kirja panna, seega võta vaevaks ja helista mulle 5010599. Jutustan sulle oma kogemustest/nägemustest tavalise ja protirehviga ning MT ja AT rehvidega.
Ehk suudan abiks olla ja leiad optimaalse lahenduse.
Olen laisk ja ei viitsi kogu pikka stoorit rehvidest kirja panna, seega võta vaevaks ja helista mulle 5010599. Jutustan sulle oma kogemustest/nägemustest tavalise ja protirehviga ning MT ja AT rehvidega.
Ehk suudan abiks olla ja leiad optimaalse lahenduse.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: vints
Ära loll ole selle ARB-ga, külamees.atdoom kirjutas:kuigi odavusega on keeruline lugu..., et kui juba vints, siis tahaks juba korralikult..., et ennem ikka korralik esiraud (näiteks ARB, või äkki meistrimees teeb ise ühe "ARB") ja siis vints.
BTW, Tööriistamarketis Peterburi mnt-l müüakse valmis seekliaasasid. 95 eeku tükk. Faasid ka sisse lastud, võta ainult keevitus ja sirista külge.
tegime pulli, aitab
Said säherdused asjad just naljaviluks igapäevaselt kasutatavale Grand Cherokee`le alla pistetud. Esimesed muljed on küll positiivsed. Sõitsin kohe peale vahetamist katsetamiseks erinevate kiirustega nii maanteel kui ka kruusal ja ei märganud mingeid erilisi muutusi võrreldes seni all olnud talverehvidega. Natukene rohkem justkui teevad küll häält (just taga kuudis kergelt kumiseb) aga ei midagi koledat. Linnas krõbisesid naelad mu meelest vaat, et kõveminigi. Ja alati on ju võimalus raadio paar kriipsu valjemaks keerata
Üks tähelepanek on veel see, et võrreldes Continentali talvekatega tunduvad need sõites kuidagi pehmemad. Kuigi rõhk on sama, siis auklikel tänavatel ei põrka nii koledasti ja tundub, et justkui siluvad augud paremini ära.
Kulumise osas ei oska nende mõnekümne kilomeetriga veel midagi öelda aga arvestades mu läbisõite selle autoga (suvel vast maksimaalselt 2-3000 kuus) peaksid need 2-3 suve ikka vastu pidama. Grandiga puudub ka oht, et vahel ülemeelikuks minnes rehvid lihtsalt suitsuks muutuvad nagu seda eelmise, tagaveolise ja V8-ga varustatud, autoga paar korda juhtus
Mudasemasse kohta pole veel jõudnud aga eks nädala lõpus proovin ära.
Üks tähelepanek on veel see, et võrreldes Continentali talvekatega tunduvad need sõites kuidagi pehmemad. Kuigi rõhk on sama, siis auklikel tänavatel ei põrka nii koledasti ja tundub, et justkui siluvad augud paremini ära.
Kulumise osas ei oska nende mõnekümne kilomeetriga veel midagi öelda aga arvestades mu läbisõite selle autoga (suvel vast maksimaalselt 2-3000 kuus) peaksid need 2-3 suve ikka vastu pidama. Grandiga puudub ka oht, et vahel ülemeelikuks minnes rehvid lihtsalt suitsuks muutuvad nagu seda eelmise, tagaveolise ja V8-ga varustatud, autoga paar korda juhtus
Mudasemasse kohta pole veel jõudnud aga eks nädala lõpus proovin ära.