Jeeb Grand Cherokee 2.7crd müstiline probleem
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Jeeb Grand Cherokee 2.7crd müstiline probleem
Tervitus,
Sooviks saada head nõu või soovitusi ühe kummalise probleemi lahendamisel.
Proovin siinkohal kirjeldada sümptomeid nii täpselt kui võimalik.
Külma auto käivitamine on ilma igasuguste probleemideta. Mootor töötab tühikäigul sujuvalt, ei puterda, pöörded ei kõigu, kõik on normaalne.
Kõik on normaalne kuni paned käigu sisse ja hakkad aeglaselt sõitma (madalatel pööretel). Sõites 10-20 m viskab põlema mootori hoiatustulukese. Mootor läheb avarii seisundisse ja üle 2000 pöörde enam ei tee (muus osas töötab laitmatult). Veakoodiks on P0243. Lesvenis sai testitud uut detail, millele viga viitab. Probleem ei kadunud kusagile. Kompuuter ei näita mootori töös mingeid puudujääke. Antud probleem esineb ainult külma mootoriga sõidu alustamisel (temp alla 70-80 C). Kui lihtsalt käik sisse panna ja piduriga autot paigal hoida, siis viga ei teki. Kohapeal mootori pööretega mängides viga ei teki.
Veel üks huvitav nüanss on ka see, et kui külma autoga liikuma hakates ajada koheselt pöörded 2000 peale, ehk kiirendada korralikult kohalt ära, siis viga ei teki. Nii kaua kui hoida sõidu ajal külma mootoriga pöördeid 1000 - 2000 vahel viga ei teki. Kohe kui jääd kusagile ummikusse, kus tuleb liikuda mõnda aega miinimum pööretel (700-800) lööb vea välja. Kui näiteks foori taha sõita normaal kiirusel ning kiirelt hoog maha pidurdada, siis viga ei teki. Kui viga on juba tekkinud, siis süüdet välja keerates ning autot uuesti käivitades (käivitub tõrgeteta) põleb armatuuris endiselt kollane hoiatustuluke, kuid piisab kiirendamisest (2000 pööret), siis tuluke kustub ja viga ei teki kuni tuleb jälle kusagil ummikus sõita madalate pööretega (700-800). Seega tundub, et viga kaob iga kord peale süüte välja keeramist ning tema tekkimine on otseselt seotud kuidagi külma mootoriga madalatel pööretel liikumisega.
Kõik mõtted ja lahendused on oodatud.
Sooviks saada head nõu või soovitusi ühe kummalise probleemi lahendamisel.
Proovin siinkohal kirjeldada sümptomeid nii täpselt kui võimalik.
Külma auto käivitamine on ilma igasuguste probleemideta. Mootor töötab tühikäigul sujuvalt, ei puterda, pöörded ei kõigu, kõik on normaalne.
Kõik on normaalne kuni paned käigu sisse ja hakkad aeglaselt sõitma (madalatel pööretel). Sõites 10-20 m viskab põlema mootori hoiatustulukese. Mootor läheb avarii seisundisse ja üle 2000 pöörde enam ei tee (muus osas töötab laitmatult). Veakoodiks on P0243. Lesvenis sai testitud uut detail, millele viga viitab. Probleem ei kadunud kusagile. Kompuuter ei näita mootori töös mingeid puudujääke. Antud probleem esineb ainult külma mootoriga sõidu alustamisel (temp alla 70-80 C). Kui lihtsalt käik sisse panna ja piduriga autot paigal hoida, siis viga ei teki. Kohapeal mootori pööretega mängides viga ei teki.
Veel üks huvitav nüanss on ka see, et kui külma autoga liikuma hakates ajada koheselt pöörded 2000 peale, ehk kiirendada korralikult kohalt ära, siis viga ei teki. Nii kaua kui hoida sõidu ajal külma mootoriga pöördeid 1000 - 2000 vahel viga ei teki. Kohe kui jääd kusagile ummikusse, kus tuleb liikuda mõnda aega miinimum pööretel (700-800) lööb vea välja. Kui näiteks foori taha sõita normaal kiirusel ning kiirelt hoog maha pidurdada, siis viga ei teki. Kui viga on juba tekkinud, siis süüdet välja keerates ning autot uuesti käivitades (käivitub tõrgeteta) põleb armatuuris endiselt kollane hoiatustuluke, kuid piisab kiirendamisest (2000 pööret), siis tuluke kustub ja viga ei teki kuni tuleb jälle kusagil ummikus sõita madalate pööretega (700-800). Seega tundub, et viga kaob iga kord peale süüte välja keeramist ning tema tekkimine on otseselt seotud kuidagi külma mootoriga madalatel pööretel liikumisega.
Kõik mõtted ja lahendused on oodatud.
- CayenneTurbo
- Rock Crawler
- Postitusi: 749
- Liitunud: L Dets 14, 2013 3:03 pm
Re: Jeeb Grand Cherokee 2.7crd müstiline probleem
Kas sul WG toimib? Gaasi andes klapp liigub? Ehk on vaakumvoolik lahti.
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2002a
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
Re: Jeeb Grand Cherokee 2.7crd müstiline probleem
Igaks juhuks küsin, mis see WG on? Lesvenis vaakumit mõõdeti ja sellega oli kõik korras.
- CayenneTurbo
- Rock Crawler
- Postitusi: 749
- Liitunud: L Dets 14, 2013 3:03 pm
Re: Jeeb Grand Cherokee 2.7crd müstiline probleem
Turbo peal. Lase kellegil kui kast park'is gaasi vajutada ja vaata kas hoob liigub (turbo küljes kõrvalistuja pool).MarekP kirjutas:Igaks juhuks küsin, mis see WG on? Lesvenis vaakumit mõõdeti ja sellega oli kõik korras.
Viimati muutis CayenneTurbo, R Apr 22, 2016 4:37 pm, muudetud 1 kord kokku.
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2002a
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2483
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Jeeb Grand Cherokee 2.7crd müstiline probleem
Juhtmestik korras, pistik terve?
Potsu, Krooks, GLK, Frontud ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Jeeb Grand Cherokee 2.7crd müstiline probleem
WG - waste gate. Turbo rõhu reguleerklapp. Kas see hoob liigub vabalt. Lisaks kõik vaakum voolikud solenoididest liigutajateni.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
Re: Jeeb Grand Cherokee 2.7crd müstiline probleem
Vaatasin üle. Turbo peal oleva klappi hoob liigub. Samas kas ta liigub piisavat/õigesti ei oska hinnata. Voolikud käisin ka kõik üle. Kõik olid ühendatud - samas mõned nagu olid suht lihtsalt eemaldatavad. Kas see on OK? Samuti tundusid voolikud terved olevat nii palju kui nad kättesaadavad ja nähtavad olid.
Ma teeninduses proovisin muidugi vahetada ainult kõrvalistuja poolset solenoidi, millele veakood vihjas. Seda, mis jääb juhi poole ma ei proovinud vahetada. Kas viga võib ka seal olla? Tegelikult see kõrvalistuja poolsest solenoidist on auto töötamise ajal sellist vaikset kõrinat kuulda. Kas see on OK?
Kontaktid tundusid ka olevat kõik puhtad ja korras.
Ma teeninduses proovisin muidugi vahetada ainult kõrvalistuja poolset solenoidi, millele veakood vihjas. Seda, mis jääb juhi poole ma ei proovinud vahetada. Kas viga võib ka seal olla? Tegelikult see kõrvalistuja poolsest solenoidist on auto töötamise ajal sellist vaikset kõrinat kuulda. Kas see on OK?
Kontaktid tundusid ka olevat kõik puhtad ja korras.
- CayenneTurbo
- Rock Crawler
- Postitusi: 749
- Liitunud: L Dets 14, 2013 3:03 pm
Re: Jeeb Grand Cherokee 2.7crd müstiline probleem
Mis solenoidist jutt, ei saa aru?MarekP kirjutas:Vaatasin üle. Turbo peal oleva klappi hoob liigub. Samas kas ta liigub piisavat/õigesti ei oska hinnata. Voolikud käisin ka kõik üle. Kõik olid ühendatud - samas mõned nagu olid suht lihtsalt eemaldatavad. Kas see on OK? Samuti tundusid voolikud terved olevat nii palju kui nad kättesaadavad ja nähtavad olid.
Ma teeninduses proovisin muidugi vahetada ainult kõrvalistuja poolset solenoidi, millele veakood vihjas. Seda, mis jääb juhi poole ma ei proovinud vahetada. Kas viga võib ka seal olla? Tegelikult see kõrvalistuja poolsest solenoidist on auto töötamise ajal sellist vaikset kõrinat kuulda. Kas see on OK?
Kontaktid tundusid ka olevat kõik puhtad ja korras.
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2002a
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
Re: Jeeb Grand Cherokee 2.7crd müstiline probleem
Vabandan, kui ma neid detaile ei oska nimetada õigete nimedega. e-bays´s on selle jubina nimeks "Vacuum Valve Solenoid A0005450527" - must kopsik, kuhu kaks vaakumvoolikut kinnitub üles ja üks alla (http://www.ebay.ca/itm/291504545802). Neid on kaks tükki. Üks on kõrvalistuja pool kohe õhupuhasti kõrval ja teine on juhipoolses küljes vastu kabiini seina. Teeninduses hinnati, et vigane võiks olla see, mis on kõrvalistuja poolne. Sai proovitud uut varuosa, aga viga ei kadunud.