jeep grand cherokee 2.7
Moderaator: Moderators
jeep grand cherokee 2.7
Tere
oleks soov minna homme sellist autot minna vaatama, http://www.auto24.ee/used/2230708 kas keegi oskab soovtada kuhu minna või kes saaks aidata üle vaadata.
oleks soov minna homme sellist autot minna vaatama, http://www.auto24.ee/used/2230708 kas keegi oskab soovtada kuhu minna või kes saaks aidata üle vaadata.
Re: jeep grand cherokee 2.7
Asukoht pärnu
- CayenneTurbo
- Rock Crawler
- Postitusi: 746
- Liitunud: L Dets 14, 2013 3:03 pm
Re: jeep grand cherokee 2.7
Pärnus on ju TopParts? Samas viimati neil DRB III'me ei olnud.
Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2002a
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
4" tõste, vints, M/T 32" rehv.
Vaikselt õpime...
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 859
- Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
- Asukoht: Männiku slumm
Re: jeep grand cherokee 2.7
Kui miskit WJ/WG-guuru Pärnust ei leia, siis teadmiseks:
Silbrer- tüüpi ettevõttel on kombeks ostueelsel ülevaatusel põhjalik list olulistest ja ebaolulistest vigadest tekitada. Vähemasti Kilulinnas on see nii. Sobib juhuks, kui hinda tahad kaubelda...
Ise võiks paarile tüüp-jamale tähelepanu pöörata:
"Sutsuvad" ja lagased pihustid. Võimalusel tagasivoolamist tsekkida.
Murdunud kliimaklapid. Diagnost on ise tehtav paari nupuvajutusega. Nii siin kui mujal neetikumis on sellest palju juttu. Märksõnaks HVAC.
Tektoliidi-sarnasest ollusest pidurikolvid kipuvad kinni paistetama ja pidur(id) peale jääma.
Kui auto alla pääseb, võiks esmajärjekorras nn bumerangi-pukside elujärge uurida.
Juhi- ja kõrvalistuja ukse lülitid näpitagu läbi, kontrollitagu ka kesklukku. Harvad pole juhused, kus ukse ja kere vahelised juhtmed katkevad.
Istmesoojendused, vähemasti juhistme oma, ei tööta niikuinii...
Enamvähem kõigi eelmainit asjadega peab varem või hiljem WG puhul arvestada.
Silbrer- tüüpi ettevõttel on kombeks ostueelsel ülevaatusel põhjalik list olulistest ja ebaolulistest vigadest tekitada. Vähemasti Kilulinnas on see nii. Sobib juhuks, kui hinda tahad kaubelda...
Ise võiks paarile tüüp-jamale tähelepanu pöörata:
"Sutsuvad" ja lagased pihustid. Võimalusel tagasivoolamist tsekkida.
Murdunud kliimaklapid. Diagnost on ise tehtav paari nupuvajutusega. Nii siin kui mujal neetikumis on sellest palju juttu. Märksõnaks HVAC.
Tektoliidi-sarnasest ollusest pidurikolvid kipuvad kinni paistetama ja pidur(id) peale jääma.
Kui auto alla pääseb, võiks esmajärjekorras nn bumerangi-pukside elujärge uurida.
Juhi- ja kõrvalistuja ukse lülitid näpitagu läbi, kontrollitagu ka kesklukku. Harvad pole juhused, kus ukse ja kere vahelised juhtmed katkevad.
Istmesoojendused, vähemasti juhistme oma, ei tööta niikuinii...

Enamvähem kõigi eelmainit asjadega peab varem või hiljem WG puhul arvestada.
Re: jeep grand cherokee 2.7
Suured tänud aga laupäevasel päeval pole vict kuskile minna ?
-
- Zootramm
- Postitusi: 721
- Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
- Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi
Re: jeep grand cherokee 2.7
Vahekasti ja sildade lukkude tervist võiks ka uurida, kangide juures tundub Quadra Drive kiri olema.
Re: jeep grand cherokee 2.7
Ja eestis olnud autol tasub küljekarbid üle vaadata. Kipuvad ära roostetama.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 743
- Liitunud: L Mai 07, 2011 8:29 am
- Asukoht: Pärnu
Re: jeep grand cherokee 2.7
Diagnostikat saab teha Ameerika Autos ja Top Partsis on nüüd suht pädev mehann, aga laupäeval on mõlemad kinni .CayenneTurbo kirjutas:Pärnus on ju TopParts? Samas viimati neil DRB III'me ei olnud.
Re: jeep grand cherokee 2.7
Hooldusraamatusse tasub süveneda ja tehtud tööde kohta lisa küsida.
Originaal vahekasti ja sillaõlid on kallid ja neid proovitakse massiliselt igatmoodi asendada.
Tulemuseks on siinsamas teemad- "sild ulub, kast katkub."
Aeglusti sisse ja diagonaalis läbi mõne sügava kraavi- kohe pilt selge, kas õhusolev pöörlev ratas teise kaasa veab või ei vea.
NB- aeglusti on ühtlasi vahekasti lukk.
Muu olulisem on eespool juba öeldud.
Kui tegelikkus ja müügijutt kokku lähevad, siis peaks suht muretu tulevik veel pikalt ootama.
Originaal vahekasti ja sillaõlid on kallid ja neid proovitakse massiliselt igatmoodi asendada.
Tulemuseks on siinsamas teemad- "sild ulub, kast katkub."
Aeglusti sisse ja diagonaalis läbi mõne sügava kraavi- kohe pilt selge, kas õhusolev pöörlev ratas teise kaasa veab või ei vea.
NB- aeglusti on ühtlasi vahekasti lukk.
Muu olulisem on eespool juba öeldud.
Kui tegelikkus ja müügijutt kokku lähevad, siis peaks suht muretu tulevik veel pikalt ootama.
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7