Tibukollane F150 FX4

Moderaatorid: jr, Moderators

Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Tibukollane F150 FX4

Postitus Postitas jr »

Kolmapäeval ehk saan uue suksu kätte, loodame et õnnestub palju muretuid miile neelata tüüpiliselt rahakotile laostavalt mõjuva Ameerika täismõõtmelise truckiga.

http://jr.lahe.net/kama/f150_2/
Viimati muutis jr, T Juun 03, 2008 10:24 pm, muudetud 1 kord kokku.
+372 5028488
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Re: JR - F150 FX4

Postitus Postitas rommi »

jr kirjutas:Kolmapäeval ehk saan uue suksu kätte, loodame et õnnestub palju muretuid miile neelata tüüpiliselt rahakotile laostavalt mõjuva Ameerika täismõõtmelise truckiga.
http://jr.lahe.net/kama/f150_2/
täitsa kena tibu ju!
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Zazz
Fitting 38"
Postitusi: 204
Liitunud: R Mär 26, 2004 1:23 pm

Postitus Postitas Zazz »

Mis mootor küljes on? JR teades on silindreid vähemalt 8 :D
Mudas alates 2000a.
Tiim ValgeHiir- Vintsmän. 2004 TR-1 III koht
Tiim MudStars/Team Radius- Tihend

www.radius.ee - CNC Treimine ja CNC freesimine
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17417
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Jaak, sul ikka suur viha oma rahakoti vastu. Kahte USA rauda korraga ehitada.... :roll:
Mina kleebiks uksele "Mudatakso". :wink:
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
suzi
Fitting 38"
Postitusi: 334
Liitunud: N Juun 01, 2006 7:38 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas suzi »

Zazz kirjutas:Mis mootor küljes on? JR teades on silindreid vähemalt 8 :D
no ilmselt 5,4 ning silindrite ruutude summa peaks olema 64. :lol:
peaks olema 224kW
Aitan palju oskan...
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Tango team müüb ja paigaldab spets värvkatet mis kasti kästi passib, asja demo nende zuki stangel oli küll veenev.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

erik kirjutas:Tango team müüb ja paigaldab spets värvkatet mis kasti kästi passib, asja demo nende zuki stangel oli küll veenev.
Mui Bien, ma just mõtlesin, et miskise Lineri peaks sinna panema. Ma ise mõtlesin miskise Rubber-Polüuretaan kombo peale. Katet eraldi sinna tellide ei julge, kuna tegemist Flareside (Ford) / Stepside (GM) kastiga ning jänkiski neid vähe liikvel. Mis siis veel siit tellimisel rääkida, raudselt tuleb vale asi kohale.

Jah 8 silindrit ja 300HP ning 3 klappi per silinder koos Triton nukaajamiga, ehk siis Euroopas VANOS all tuntud nukaregulaator, fly by wire ja muud moodsad võlusõnad.

Räägitakse, et inimene peab edasi püüdlema ja oma maailmavaadet avardama. See on minu esimene samm sõltumatu esisilla ja elektroonse vahekasti ning vaakumlülitustega rummulukkude poole. Külmavärinad käivad küll üle, aga noh.

Vähemalt üks hea asi on esisilla juures...kasutusel on sama differ nagu tagasillas, Ford 8.8" ainult et Reverse Cut.
Viimati muutis jr, T Apr 10, 2007 12:00 am, muudetud 1 kord kokku.
+372 5028488
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Käes!
Võrust Tallinna ja linnavahel tiirutamist ning 16.8L/100km kulu.
+372 5028488
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

täitsa kena massin... aga kui lähemalt uurida, siis jääb ikka ford jääb ikka fordiks :) st. mõned kohad tuleks üle käia jah (nt. käigukasti jahutusradikas lipendab kahtlaselt ja on ainult kahe 6se poldiga kinni)

välimus ja 5.6 V8 kompenseerib aga need pisituunimised ma arvan 8)
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Kas keegi siit on tegelenud või kokku puutunud 2004 Ford F150 elektroonilise nelikveolülituse rikke otsinguga?
2WD ja 4HI vaheline lülitus töötab. 4HI ja 4LO vaheline ei tööta. All vahekasti lülitusmootori juures sai kobistatud, siis paar korda lülitus sisse ja välja saamine oli samuti üks suur koba. Samas mõõtsin mootori ja klemmplaadi üle Fordi originaalremondimanuali järgi ja peaks nagu OK olema. Remondimanuali järgi juhtmestikku mõõtes tundub mingi jama (lühis) olema salongis asuva nelikveolüliti ja aju vahelises juhtmes. Samas pole ma kunagi elektri poole peal väga tugev olnud. Kui OBDII skänner taha lüüa, siis annab veakoodi küll, aga see viitab omakorda IWE solenoidile, mis mõõtmise tulemusel tundub korras olema ja ei tohiks viga põhjustada.

Mõtlesin, et peaks Ameerika Autosse diagnosti viima. On neil seal Fordi enda diagnostikavahendid olemas, et saaks läbi aju 4x4 komponente testida ette antud tootja veaotsinguskeemide alusel?

Või ütleb siin mõni elektrisüsteemidega sinasõber inimene, et oot too siia ma uurin ja teeme korda selle jama sul?

Tänud,

Jaak
+372 5028488
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Paar pilti kollasest tibist uute "stiletodega" ( Cooper ST 275/70/18 ) ja infoks niipalju, et 100% linnavahel on kütusekulu 19.5L / 100km peale. Üliöko, võrreldes Bumeriga, mis rüüpas 22-23L / 100km peale linnas.

Pilt
Pilt
Pilt
+372 5028488
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Sai vähe 4x4 aktiveerimismootoriga müratud ja seejärel lahti võetud, kuna ei taha 4LO peale ennast keerata. Üks kontakt oli kergelt kahjustatud, too sai korda tehtud. Nüüd vähemalt saab sundida 4LO peale minema teatud asendis, kuid päris normaalne töö ikka pole. Uurime edasi.

Siin ka pilte:
Pilt
Pilt
+372 5028488
Kasutaja avatar
mrtn
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 186
Liitunud: E Veebr 19, 2007 2:14 pm
Asukoht: 59°28'57.44"N / 25°01'47.77"E
Kontakt:

Postitus Postitas mrtn »

Fordi needus. käigukastide ketaslülitid jamavad samamoodi.
Mennäänx mettään!
Kasutaja avatar
suzi
Fitting 38"
Postitusi: 334
Liitunud: N Juun 01, 2006 7:38 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas suzi »

http://www.fordf150.net/specialeditions ... dition.php

Siit mõni mõte mootri kohta? :burnout

Usun, et mõne analoogse komplekti leiaks ka antud mootorile.
Aitan palju oskan...
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Ülelaadimine on tore, aga stock kolbidega ma seda ei teeks, mis omakorda teeb sellest ettevõtmisest piisavalt kuluka projekti, kuna põhimõttelt läheb mootor tükkideks, balanssi uuesti uute kolbidega, kaaned vaja portida ja kokku tagasi + torukolled + uus soft ajule. Ütleme, et vaba 6K USD võiks taskus olla selle jaoks. Pole veel ühtegi success storyt kuulnud, kus stock konele ülelaadimist andes see ka ühte tükki oleks jäänud ja kus säilinud oleks mootori tööiga ja pikaealisus. Kompressiooni madaldamata saab juurde anda niivõrd väikse koguse boosti, et madalal pöördel läheb ennem väänet ja HP'd kaduma kui tuleb juurde.

EDIT: Türbel, pean sööma oma sõnu, nüüd kui olen Fordi hingeeluga vähe rohkem tutvunud.
Viimati muutis jr, L Mai 19, 2007 10:54 pm, muudetud 1 kord kokku.
+372 5028488
Vasta

Mine “Ford”