Tegelikult oleks väga abiks esile tuua ka faktoloogilisi teadmisi. A'la kui kiirelt tuleb traati ette anda erineva paksusega materjali puhul, milline voolutugevus kui paksule materjalile jne. Samuti kuidas hinnata välja tulnud õmbluse järgi, kas voolutugevus oli piisav või mitte. Omad rusikareeglid, mida soovitatakse on täiesti olemas ja ise pole vaja jalgratast leiutama hakata...saab piirduda "fine tuninguga". Võtan selle osa enda peale ja valmistan ette materjali, mida saab laiali jagada.erik kirjutas:Ikka koopia ja kuna esimene kord toimus ka initsiaatori koolitamine (mina), siis vol kahel peaks ma ka üksi välja vedama aga kes oma abi pakub on väga teretulnud.
Teabepäev, "Kuidas keevitada, teooria ja praktika"
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
+372 5028488
Asi pole alati isegi viitsimises, ma lugesin eeldustest välja, et keevitus peaks omal juba olemas olema ja mingid esmased sammud tehtud. Mul alles selle aasta plaanides garaaži ehitamine, kuhu siis hakata töövahendeid muretsema ja keevitanud enne pole ka (punktkeevituse aparaat ilmselt ei kvalifitseeru), seega tulebki loota, et paari aasta pärast ka midagi sarnast toimub, või info kuhugi üles riputatakse.tanel kirjutas: Üritusele ei viitsi trügima hakata...
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
Sestap ma "trügima" kribasingi. St. kahte rauatükki oma elus kokku sittunud olen ma küll (teisiti seda nimetada ei anna
), aga ei pidanud paslikuks küla pealt maski minna nuiama ja siis poolsalaja kiibitsema ronida.
St. lihtsalt täpsustuseks, et see "ei viitsi" polnud mõeldud halvustavana ürituse orgunnijate ja läbiviijate aadressil, kaugel sellest. Aga skännige ja toksige oma konspektid ja tabelid sisse jah.

St. lihtsalt täpsustuseks, et see "ei viitsi" polnud mõeldud halvustavana ürituse orgunnijate ja läbiviijate aadressil, kaugel sellest. Aga skännige ja toksige oma konspektid ja tabelid sisse jah.
tegime pulli, aitab
palju asju saab googeldades enne teoorias selgeks teha, hiljem on praktikast midagi kasu ka.
2 saiti mida ma ise olen vaadanud:
http://www.mig-welding.co.uk/tutorial.htm
http://www.millerwelds.com/education/te ... /MIG_tips/
keevitamisega on täpselt see asi ka, et laua peal kahte metallitükki õpib ruttu kinni õmblema... Aga läbi urruaugu nt sumpsi lappida või alt üles mingit jubeda täitega õmbluse tegemist ei saa mõni kunagi selgeks. Pole vist väga meeldiv, kui sulametalli kuhugi kraevahele või säärikusse tilgub
2 saiti mida ma ise olen vaadanud:
http://www.mig-welding.co.uk/tutorial.htm
http://www.millerwelds.com/education/te ... /MIG_tips/
keevitamisega on täpselt see asi ka, et laua peal kahte metallitükki õpib ruttu kinni õmblema... Aga läbi urruaugu nt sumpsi lappida või alt üles mingit jubeda täitega õmbluse tegemist ei saa mõni kunagi selgeks. Pole vist väga meeldiv, kui sulametalli kuhugi kraevahele või säärikusse tilgub
Oskab keegi öelda millise vahendiga katta keevisõmblus, et roostetama ei hakkaks. Samuti seda kust seda toodet Tallinnas osta saab. Tegemist on summutiga ja selle osa, mis on keevitatud, kuumus ei tõuse üle 50C. Kas aerosoolpudelist kivikaitsmega katmisest piisab?
2004.WJ.
Kiirus kompenseerib kliirensit.
Kiirus kompenseerib kliirensit.
- tai
- unistus TR nullist
- Postitusi: 1282
- Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
- Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures
http://www.mig-welding.co.uk/calculator.htmTegelikult oleks väga abiks esile tuua ka faktoloogilisi teadmisi. A'la kui kiirelt tuleb traati ette anda erineva paksusega materjali puhul, milline voolutugevus kui paksule materjalile jne
abiks
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
58021221