Teabepäev, "Kuidas keevitada, teooria ja praktika"

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

erik kirjutas:Ikka koopia ja kuna esimene kord toimus ka initsiaatori koolitamine (mina), siis vol kahel peaks ma ka üksi välja vedama aga kes oma abi pakub on väga teretulnud.
Tegelikult oleks väga abiks esile tuua ka faktoloogilisi teadmisi. A'la kui kiirelt tuleb traati ette anda erineva paksusega materjali puhul, milline voolutugevus kui paksule materjalile jne. Samuti kuidas hinnata välja tulnud õmbluse järgi, kas voolutugevus oli piisav või mitte. Omad rusikareeglid, mida soovitatakse on täiesti olemas ja ise pole vaja jalgratast leiutama hakata...saab piirduda "fine tuninguga". Võtan selle osa enda peale ja valmistan ette materjali, mida saab laiali jagada.
+372 5028488
tanel
Rock Crawler
Postitusi: 961
Liitunud: K Mär 29, 2006 11:23 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanel »

Riputa siia ka siis juba. Üritusele ei viitsi trügima hakata, aga kunagi ei tea, millal plaks ära käib peas ja omale ka keldrisse ära lohistan mingi cheapo. :) Siis oleks hea, kui jämedad juhtnöörid kohe võtta oleks.
tegime pulli, aitab
Kasutaja avatar
reimo
Rock Crawler
Postitusi: 661
Liitunud: L Okt 21, 2006 2:35 pm
Asukoht: Tallinn tel:51909391

Postitus Postitas reimo »

tanel kirjutas: Üritusele ei viitsi trügima hakata...
Asi pole alati isegi viitsimises, ma lugesin eeldustest välja, et keevitus peaks omal juba olemas olema ja mingid esmased sammud tehtud. Mul alles selle aasta plaanides garaaži ehitamine, kuhu siis hakata töövahendeid muretsema ja keevitanud enne pole ka (punktkeevituse aparaat ilmselt ei kvalifitseeru), seega tulebki loota, et paari aasta pärast ka midagi sarnast toimub, või info kuhugi üles riputatakse.
Oli Grand Cherokee '93 metsasõitudeks - müüdud
Nüüd Grand Cherokee '12 teedel liikumiseks ja veduriks
tanel
Rock Crawler
Postitusi: 961
Liitunud: K Mär 29, 2006 11:23 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanel »

Sestap ma "trügima" kribasingi. St. kahte rauatükki oma elus kokku sittunud olen ma küll (teisiti seda nimetada ei anna :D), aga ei pidanud paslikuks küla pealt maski minna nuiama ja siis poolsalaja kiibitsema ronida.
St. lihtsalt täpsustuseks, et see "ei viitsi" polnud mõeldud halvustavana ürituse orgunnijate ja läbiviijate aadressil, kaugel sellest. Aga skännige ja toksige oma konspektid ja tabelid sisse jah. :) :thumb:
tegime pulli, aitab
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

palju asju saab googeldades enne teoorias selgeks teha, hiljem on praktikast midagi kasu ka.
2 saiti mida ma ise olen vaadanud:
http://www.mig-welding.co.uk/tutorial.htm
http://www.millerwelds.com/education/te ... /MIG_tips/

keevitamisega on täpselt see asi ka, et laua peal kahte metallitükki õpib ruttu kinni õmblema... Aga läbi urruaugu nt sumpsi lappida või alt üles mingit jubeda täitega õmbluse tegemist ei saa mõni kunagi selgeks. Pole vist väga meeldiv, kui sulametalli kuhugi kraevahele või säärikusse tilgub :lol:
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
raimo
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 170
Liitunud: T Jaan 09, 2007 6:29 pm
Asukoht: Espoo

Postitus Postitas raimo »

Oskab keegi öelda millise vahendiga katta keevisõmblus, et roostetama ei hakkaks. Samuti seda kust seda toodet Tallinnas osta saab. Tegemist on summutiga ja selle osa, mis on keevitatud, kuumus ei tõuse üle 50C. Kas aerosoolpudelist kivikaitsmega katmisest piisab?
2004.WJ.
Kiirus kompenseerib kliirensit.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Soovitaks külmtsink spreid. Päris hästi toimib, kivikaitse üksi ei kõlba üldse.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Kivikaitse on küll vale asi,aga päris mõnus on külmtsink aerosoolpudelis.Kasutanud ise seda korduvalt tsingitud haagise ümberehitusel, erilist aluspinna töötlust ei vaja, ja rooste ei taha need kohad sugugi minna.Või kui peaks kuskilt minema,siis lased lihtsalt peale.
Kasutaja avatar
tai
unistus TR nullist
Postitusi: 1282
Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures

Postitus Postitas tai »

Tegelikult oleks väga abiks esile tuua ka faktoloogilisi teadmisi. A'la kui kiirelt tuleb traati ette anda erineva paksusega materjali puhul, milline voolutugevus kui paksule materjalile jne
http://www.mig-welding.co.uk/calculator.htm

abiks
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”