Nissani vints

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
xcv

Nissani vints

Postitus Postitas xcv »

Niisiis, vintsiga väike jama.
Varem, kui vintsile korraliku koormuse taha panid, tuli ragin ja pragin, aga vints jäi kokku.
Seda võib kuulata SIIT.
Nüüd vahetasime vintsis õli ära. Õli sees oli metallipuru.
Kui vints tööle panna, kostub kuskilt mingi kolin või klõbin vms.

Küsimused:
Millest võis olla see metallipuru?
Mis asi se võib klõbiseda?


Ette tänades,
Kaspar
pakane
vanaisa
Postitusi: 221
Liitunud: N Nov 16, 2006 7:55 pm
Asukoht: Kuusalu

Postitus Postitas pakane »

Esimese asjana kontrolli teo laagrid üle. Pronksi puru oli sul õli sees, see tuleb pronksist hammasratta kulumisest, sest tigu ise on terasest.
Kui ei saa, siis kuidagi ikka saab!
4x4 TR3 V8 ja Subaru
smurhv
Rock Crawler
Postitusi: 971
Liitunud: N Veebr 15, 2007 9:59 pm

Postitus Postitas smurhv »

mul ka jama... igakord mida rohkem gaasi annan seda rohkem ragiseb. ise arvasin et kardaan kõver vintsil. äkki mul sama jama seal sees
Y61
#540 Mudmen
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Teo laagrid on Patroli vintsil seibidega reguleeritavad, ehk on lõtk liiga suur ja vaja seib vahelt võtta?

Samuti määri väga tihti pooli teiselt poolt määrdeniplist. Patroli vintsi viga ongi selles, et poob pooli paremast otsast kinni ja tõmmab peavõlli kõveraks.
+372 5028488
pakane
vanaisa
Postitusi: 221
Liitunud: N Nov 16, 2006 7:55 pm
Asukoht: Kuusalu

Postitus Postitas pakane »

Kui määrima hakkad, siis veendu, et puksi pole ringi tõmmanud. Olmal oli selline juhus, muud polnudki vaja teha, kui puurisin uue augu.
Kui ei saa, siis kuidagi ikka saab!
4x4 TR3 V8 ja Subaru
Vasta

Mine “Nissan / Renault”