patrol
Moderaatorid: jr, Moderators
-
PeTsike
- Mudder
- Postitusi: 52
- Liitunud: E Juul 05, 2004 9:42 am
- Asukoht: Soomelaht,Läänemeri,Moonsund.
sellepeale korra mõtlesin, tähendab sisselaske kollektor on erg poolt ködine.
Kui intercooler maha võtta siis sealt yht teist näha on
aga samas ( turbo annab 0,96 kg välja.)
samas kas ei võib olla, et surve on olemas aga kuna erg laseb läbi pole enam õukulu ja kytekulu proportsioonis ??.
sest teinekord on tunne kui gaasi anda ( ühtlastelt pööretelt siis ) nii kui bensa mootor jätab tyhja koha vahele..
egr ..mitter erg
Kui intercooler maha võtta siis sealt yht teist näha on
aga samas ( turbo annab 0,96 kg välja.)
samas kas ei võib olla, et surve on olemas aga kuna erg laseb läbi pole enam õukulu ja kytekulu proportsioonis ??.
sest teinekord on tunne kui gaasi anda ( ühtlastelt pööretelt siis ) nii kui bensa mootor jätab tyhja koha vahele..
egr ..mitter erg
Sellel EGR klapil kaks funktsiooni:
1. Aidata ära põletada saasteaineid
2. Külmal mootoril kiiremini saavutada töötemp. Kui miinuskraadid väljas, siis peaks alguses tühikäigul (sel momendil kui külmal mootoril tühikäik on kõrgem) klapp lahti olema. Ajab soojad gaasid tagasi ringlusesse ja sedasi aitab kiiremini soojeneda.
Soojal mootoril peab tühikäigul EGR kinni olema. Avanema peab EGR hakkama kuskil 2000-2500 pöörde juures kuna siis pole võimsuskadu juhile eriti märgata ja kuna too on ala kus mootor kõige rohkem töötab ja saastab. Kas ta on siis pidevalt lahti või teatud intervallide pärast lahti, see sõltub juba kuidas insenerid on asja paikka pannud.
Mina isiklikult vihkan selliseid asju, mootori juures, mis on ette nähtud puhtama elukeskkonna säilitamiseks. See tuleb ikka ju mootori ressurside arvelt, mis tähendab võimsuskadusid ja kütusekulu suurenemist, kuna need ecovidinad on kah vaja ära käitada. Ja kuna ma vihkan neid asju, siis nood on minu masinatel esimesena küljest minema lennanud (EGR, karterittuulutuse ringkastus, katalüsaator ja O2 pump). Tulemus on alati hea olnud. Mootor käib edasi paremini, kütusekulu on alati vähenenud ja enesetunne paremaks läinud.
1. Aidata ära põletada saasteaineid
2. Külmal mootoril kiiremini saavutada töötemp. Kui miinuskraadid väljas, siis peaks alguses tühikäigul (sel momendil kui külmal mootoril tühikäik on kõrgem) klapp lahti olema. Ajab soojad gaasid tagasi ringlusesse ja sedasi aitab kiiremini soojeneda.
Soojal mootoril peab tühikäigul EGR kinni olema. Avanema peab EGR hakkama kuskil 2000-2500 pöörde juures kuna siis pole võimsuskadu juhile eriti märgata ja kuna too on ala kus mootor kõige rohkem töötab ja saastab. Kas ta on siis pidevalt lahti või teatud intervallide pärast lahti, see sõltub juba kuidas insenerid on asja paikka pannud.
Mina isiklikult vihkan selliseid asju, mootori juures, mis on ette nähtud puhtama elukeskkonna säilitamiseks. See tuleb ikka ju mootori ressurside arvelt, mis tähendab võimsuskadusid ja kütusekulu suurenemist, kuna need ecovidinad on kah vaja ära käitada. Ja kuna ma vihkan neid asju, siis nood on minu masinatel esimesena küljest minema lennanud (EGR, karterittuulutuse ringkastus, katalüsaator ja O2 pump). Tulemus on alati hea olnud. Mootor käib edasi paremini, kütusekulu on alati vähenenud ja enesetunne paremaks läinud.
+372 5028488
-
PeTsike
- Mudder
- Postitusi: 52
- Liitunud: E Juul 05, 2004 9:42 am
- Asukoht: Soomelaht,Läänemeri,Moonsund.
hurraa..
siis on selge mis mu masinal pee on sest.
Kuna mul ennem kogu jama läks turbo tihendid ja õli kihutas siis ja sinnapoole ... kuhu sai siis järelikult jooksis see õli ka sinna sisse ja tahmas õli koos tahmaga kõik vahed ja asjad sssssu täis ...
niisiis aga kuis krt ma selle maha saan , ses see aetseb mootori peal ( käigukasti pool ja jääb salongi alla..
ja tine pool turbo küljes..
ja tähelepanek 2.
ennemalt tekkis turbol rebimine kusagil 1400- 1500 pöörde pealt nüüd 2200 pealt
siis on selge mis mu masinal pee on sest.
Kuna mul ennem kogu jama läks turbo tihendid ja õli kihutas siis ja sinnapoole ... kuhu sai siis järelikult jooksis see õli ka sinna sisse ja tahmas õli koos tahmaga kõik vahed ja asjad sssssu täis ...
niisiis aga kuis krt ma selle maha saan , ses see aetseb mootori peal ( käigukasti pool ja jääb salongi alla..
ja tine pool turbo küljes..
ja tähelepanek 2.
ennemalt tekkis turbol rebimine kusagil 1400- 1500 pöörde pealt nüüd 2200 pealt
Tuttaval läks EGR pekki ja klapp oli pidevalt lahti. Lõppes asi sellega, et tahmas rõngad kolvi külge lõpuks kinni ning siis söödi liigse õli poolt, mis alt üles tuli klapid ära kuna viimane nõgitas klapipesad ära ja klapid ei läinud enam korralikult kinni. Edasi on juba aimatav...
Nalja kui palju eksju. See EGR tuleb ise julmalt kinni panna. Siis saab rahulikult sõita. Ja kui seal on ka katalüsaator peale turbot vahel, siis too minema visata. Temperatuurid langevad natuke ja turbo võib rahulikumalt intensiivset tööd teha. Ma ei usu, et gaasid liiga palju jahtuvad, mis hakkab takistama väljumist väljalasketorustikust. Alati saab panna 0,5" jämedama väljalaskesüsteemi, mis peaks seda kartust vähendama.
Nalja kui palju eksju. See EGR tuleb ise julmalt kinni panna. Siis saab rahulikult sõita. Ja kui seal on ka katalüsaator peale turbot vahel, siis too minema visata. Temperatuurid langevad natuke ja turbo võib rahulikumalt intensiivset tööd teha. Ma ei usu, et gaasid liiga palju jahtuvad, mis hakkab takistama väljumist väljalasketorustikust. Alati saab panna 0,5" jämedama väljalaskesüsteemi, mis peaks seda kartust vähendama.
+372 5028488
-
PeTsike
- Mudder
- Postitusi: 52
- Liitunud: E Juul 05, 2004 9:42 am
- Asukoht: Soomelaht,Läänemeri,Moonsund.
Tere
Nüüd siis korras mootor.
Ennem halamist peab esmalt ikka surveid mõõtma hakkama ja seda tegema vähe korralikema riistadega. on üks vahva riistapuu mis joonistav välja graafiku ja sealt näha oleks olnd, et töötaktile ka töötakt järgneb!!!
Minu pisikesel kukkus sumbuti küljest ja peale uute püttide panekut kõik ok !!
Ehk siis kui turbost õli välja kihutas tahhmas ja pigitas õli esimese püti piisavalt sitta täis.!!
Sellel EGR süsteemi suutis ta suur surve mõjul lahti suruda vist.!! seda veel kontrollin. igatahes hetkel tundub ok olema.
Aga nüüd mineku üle enam ei virise
irw, Ei peagi gaasi põhja vajutama et autoga linnas sõita.
Eks nyd uuesti intercooler puhtaks ja õhufilter pessu ja siis näeb mis veel.
Äkki saabki sõidumõnu nautida.
Tervitustega, Pets
Nüüd siis korras mootor.
Ennem halamist peab esmalt ikka surveid mõõtma hakkama ja seda tegema vähe korralikema riistadega. on üks vahva riistapuu mis joonistav välja graafiku ja sealt näha oleks olnd, et töötaktile ka töötakt järgneb!!!
Minu pisikesel kukkus sumbuti küljest ja peale uute püttide panekut kõik ok !!
Ehk siis kui turbost õli välja kihutas tahhmas ja pigitas õli esimese püti piisavalt sitta täis.!!
Sellel EGR süsteemi suutis ta suur surve mõjul lahti suruda vist.!! seda veel kontrollin. igatahes hetkel tundub ok olema.
Aga nüüd mineku üle enam ei virise
irw, Ei peagi gaasi põhja vajutama et autoga linnas sõita.
Eks nyd uuesti intercooler puhtaks ja õhufilter pessu ja siis näeb mis veel.
Äkki saabki sõidumõnu nautida.
Tervitustega, Pets