Jeep Grand Cherokee WH 3.0 155kW Vajan infot !!!

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
Kaku82
Mudder
Postitusi: 69
Liitunud: N Juul 05, 2012 3:01 pm

Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 155kW Vajan infot !!!

Postitus Postitas Kaku82 »

3)generaator ( juurde käib lugu )
Mis lugu selle juurde käib.
Minul lõpetas laadimise generaator 3. nädalat tagasi. Võtsin kodus garaazis maha (1,5 tundi). Viisin remonti Vana-Narva mnt-le kus vahetati laagrid, rootor ning harjad (86 euri ning uus oleks 180 euri). Kätte sain järgmisel päeval ning 1,5 tundi kulu tagasi paigaldamisele.

Mina omanud seda autot üle 3 aasta, läbi sõitnud 80 000km, odomeetril ees hetkel 257 000km.
Lisaks õlide, filtrite rihma ja rullide vahetusel olen vahetanud, radiaatori (hind 270 euri), 2 pihusti alust tihendit (koos tööga 50 euri tk.), õlijahuti tihendid, esimesed rattalaagrid (180 euri tk.), esimesed alumised ja ülemised kuulliigendid, esimese stabikavarda puksid ning kondid , esireduktori puksid, piduriklotsid, esiamordid, süütelukupõhja, kapoti ja tagaluugi amordid,
Swirlsüsteem oli ostes juba vigane. Veakoode ei olnud, kuid õlijahuti tihendite vahetusel avastasin, et hoovastik kõik puruks. Eemaldasin need klapid täielikult. Tihendeid kulus ca 100 euri eest, tööd oli kaheks väga pikaks päevaks.

Oil CC on vahel karteri tuulutusel ning midagi ta kinni püüab. Samas sisselaskesse võib õli lekkida märkimisväärselt turbost. Sakslastega sai sellel teemal konsulteeritud.
Aja jooksul katalüsaatorid ning tahmafiltrid ummistuvad ning läbilaskevõime ei ole sama mis uuena. Seetõttu tekib summutis vastusurve ning selle mõjul pressib õliaur turbos sisselaske poolele.
See on ka tegelik põhjus, miks swirlklappide mootor läbi võib põleda. Sisselaskes olev õli aur paakub EGR süsteemist tagasi juhitavate gaaside temperatuuri mõjul nendele pöördklappidele. Tagajärjeks klappide raskem liikumine ning kinni kiilumine. Swirli mootor ei saa liigutamisega hakkama ning põleb läbi. Ning kui ainult see mootor lihtsalt vahetada veendumata klappide vabas liikumises juhtub see varsti uuesti.
Enda auto juures olen hetkel kahevahel kas katalüsaatorid tühjaks lüüa või mitte. Hetkel on nagu tunne, et madalatel pööretel turbo ei puhu piisavalt alates 2500pöördeslt hakkab õige elu.
Turbo juures võlli loksumist ei suuda tuvastada, õlikulu ka normaalne. 15 000km juures langeb max asendist min. ning siis vahetan tavaliselt ka õli.

Plaanis on varsti üle vaadata kütusepaak. Ehk õnnestub vältida pöördumatuid roostekahjusid ning saab paagi eluiga pikendada.
Sõitmise ajal on esiosas kosta kerget urinat ning tunda kerget vibratsiooni. Panustan esikardaani vahekastipoolse liigendi peale ( varuosa hindasid näinud 23-120 eurini).
Keskkonsooli labid peaks ka ledide vastu vahetama (ca 100euri maksumus).

Üldiselt ikkagi auto omamisest väga positiivsed emotsioonid. Pisut häirib kliimaaautmaatika ebatäpne ning ebastabiilne temperatuuri hoidmine. Käigukasti mõtlemine on ka selline uimasevõitu, kuid mul tehase mõõdust suurem rehv, võibolla selle pärast.
Grand Cherokee WH 3.0CRD: veljeadapterid 1", A/T rehvid 245/75R17 [/i]
Kasutaja avatar
DJ2012
Mudder
Postitusi: 99
Liitunud: N Okt 11, 2012 6:17 am
Asukoht: Jõgevamaa,Vanasaare

Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 155kW VAJAN INFOT !!!

Postitus Postitas DJ2012 »

Mis selle auto tegelik kütusekulu on?
kpavel93
Rookie
Postitusi: 6
Liitunud: N Veebr 18, 2016 10:03 pm

Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 155kW VAJAN INFOT !!!

Postitus Postitas kpavel93 »

Kaku82 kas see kogu sinu lugu käib just selle 3.0 155kw WH kohta ?
PARUN
Rock Crawler
Postitusi: 937
Liitunud: N Veebr 05, 2009 8:19 pm
Asukoht: Viljandimaa

Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 155kW VAJAN INFOT !!!

Postitus Postitas PARUN »

STT kirjutas:
Termatiin = kunstnahk . Annad teada, et sul pole termatiinist istmeid? Ära ole kindel , nt need hallid http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html on kõik termatiin ja kõigil on ka pragunenud. :bang: Paljudel on muidugi ka ( mõnel mitu korda ) servad vahetatud. Laredole pandi üldse riidest istmed.
Ei näe esimest korda nahka ja nahalaadset toodet.
Kahjuks või õnneks siis, mina nahalaadset asja ei leidnud. Seda nii küljelt , kui ka tagumiste istmete küljelt. Istmealla õmbluskohtadesse piiludes oli nahk mis nahk.
Mul istmed muidugi see nn. põõratud variant.

Konkreetne sõiduk on imporditud, kuid juba 3 aastat tagasi ja eelnev ajalugu teada, Eesti teedel kärutanud 70tkm nende aastatega.
Kõnetraat 51922951
Kasutaja avatar
Kaku82
Mudder
Postitusi: 69
Liitunud: N Juul 05, 2012 3:01 pm

Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 155kW VAJAN INFOT !!!

Postitus Postitas Kaku82 »

Kaku82 kas see kogu sinu lugu käib just selle 3.0 155kw WH kohta ?
Jah, 3.0 ning 155kw on ka minu autol.
160 kw on tehnikapoolest ilmselt identne, ning ka vead on täpselt samad.
Grand Cherokee WH 3.0CRD: veljeadapterid 1", A/T rehvid 245/75R17 [/i]
kpavel93
Rookie
Postitusi: 6
Liitunud: N Veebr 18, 2016 10:03 pm

Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 155kW VAJAN INFOT !!!

Postitus Postitas kpavel93 »

Aga mis aasta Jeepidel on plastik kytusepaak ?
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Re: Jeep Grand Cherokee WH 3.0 155kW VAJAN INFOT !!!

Postitus Postitas ibra »

kpavel93 kirjutas:Aga mis aasta Jeepidel on plastik kytusepaak ?
Eelmise põlvkonna GC on kindlasti plastik paagiga, st.Jeep WJ 1999-2004.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”