Kas on sellist soojendusradikat kuskilt saada
![Pilt](https://45.img.avito.st/640x480/792658045.jpg)
Mõõdud; pikkus 250 mm, kõrgus 130 mm, laius-paksus 80 mm
Võiks olla uus või uueväärne .
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
Ei oska öelda, mis mõõtudega need on ?eerik2 kirjutas:Kas Gaz-53 oma ei sobi? Mul vist oli kuskil 2tk.. peab otsima.
Ei kraani , ei klappi , lihtsalt kaks paraleelset toru on ühe risti oleva toruga ühenduses.tcumen kirjutas:Lihtsalt toru või mõni kraani või klapi moodi asjandus ka?
Pilti?
LR90 kirjutas:Leidsin sellise lehekülje...
http://www.russianspares.com/product.php?page_id=845
seal igasugust staffi vene tehnikale.
Pildistamise kultuur on umbes 100 a. vanem kui minu uazvaldo kirjutas:Sel ajal veel pilte ei tehtud, kui sihukesi asju installiti.
Pese vana radikas puhtaks ja hävita see vahepealne toru ära ja pane punnid ette, ning ongi küsimus lahendatud.monorobot kirjutas:Ei kraani , ei klappi , lihtsalt kaks paraleelset toru on ühe risti oleva toruga ühenduses.tcumen kirjutas:Lihtsalt toru või mõni kraani või klapi moodi asjandus ka?
Pilti?
Ei tea mis selle mõte, et kui radikas umbes siis käib soe vesi sealt kaudu![]()
Ja täpselt nii tegelt oligi
Jah just nii tegingi, hakkasin vana radikat pesema, sealt tuli kõva sodi ja hall vesi välja. Kuid tundus et külm oli ikka liiga teinud, tilkus siit-sealt. Kuna seda radikat oli juba korduvalt igast küljest lapitud siis soetasin uue millel olid torud nats teise nurga all. Torusid õigeks väänates andsid tinajoodised järgi, tuli torud uuesti kinni tinutada + igaks juhuks läks torude ümber veel kuumakindel silikoon. Sain läbi suure surma radika paika, vedasin ka uued kummivoolikud ja panin uue kraani. Eks homme vaatan kas saab sooja salongi. Aga no jopen-puhh küll kui kuradima ebameeldivas asendis see salongiradika vahetus toimub. Paras autoremondijooga.ibra kirjutas: Pese vana radikas puhtaks ja hävita see vahepealne toru ära ja pane punnid ette, ning ongi küsimus lahendatud.
Mina olen sealt tellinud,müüja lahke ja abivalmis,inglise keel sama selge nagu keskmisel eestlasel.monorobot kirjutas:LR90 kirjutas:Leidsin sellise lehekülje...
http://www.russianspares.com/product.php?page_id=845
seal igasugust staffi vene tehnikale.
See päris hea lehekülg, on sealt Bulgaariast keegi proovinud tellida ka ?
Päris karvast reffi pakutakse ka hea raha eest.
Kas see jutt mitte 469 mitte kastika kohta ei käi??? Iseenesest annab see originaal ka piisavalt sooja ainult vaheta 5w mootor 10w vastu ja tuba soemonorobot kirjutas:Lisaks saatis üks uus kaasfoorumlane mulle privaatsõnumi mille sisu siinkohal ära toon;
Mis sa selle ikaldusega mässad, viska terve originaalsoojendus minema ja pane Žigulli (vana tõu 03, 06) oma asemele. Sobib tagurpidi sinna auku ideaalselt, ainult keskele tunnelisse vaja väike sisselõige teha ja ca 5 cm allapoole lasta soojenduse kohalt, muidu ei mahu luuk lahti käima. Žigulli oma jõuab vähemalt puhuda võrreldes originaaliga ja 2 kiirust olemas. Mootori radika jahutusele see tunneli ristlõike vähenemine mõju ei avalda.
Valdo,
ka Raplamaalt
Olen Zigulli salongi radika juttu ennegi kuulnud kuid kas kellegil on pildimaterjali lisada , et mis ja kuidas ja kas tasub.
Hetkel oli see probleem, et vana soojendusradikas oli umbes, sees oli mingi vee-ollus mis külmaga radika lõhki lõi.
Ei eeldagi see originaal kabiini soojaks puhuks, piisaks kui aknad puhtamaks saaks.