uuemad parketimaasturid 2015 keskel.
Moderaator: Moderators
Re: uuemad parketimaasturid 2015 keskel.
Noh, nii ja naa. Mis neid minekunäitajaid ja vidinaid ja kvaliteeti puudutab.
Selles mõttes saan ma honkomehest jt täiesti aru - Võrumaal olles sõitsin ma hommikuti täiesti rahulikult 70ga (kell 6 millegagi, tee täiesti tühi), vaatasin loodust, kiiret polnud kuskile - 15-minutilise otsa peal tallamine on lihtsalt totter. Kütusekulu tegi ka rõõmsamaks, hypermiling, kui soovite. Tõesti pole sooja ega külma, läheb auto sajani N või 3xN sekundit.
Ja siis hakkad talna poole tagasi tulema ja kusagil Laeva ja Mäo vahel on esimesed tüübid juba üle visanud ja tuleb jälle meelde, miks see parempoolne pedaal autosse pandud on.. Ussisoo kaameraslaalom ja pidurite otsas hüppajad - ... (note: mul oli rangelt 90-91 peal kruise, GPS järgi - just selle tõmblemise vältimiseks). Inimesed == stress. Ehk distantsi jälgivast kiirushoidikust saaks rohtu selle vastu, mine tea. Linnasõidus siksimisest pole vaja seletada ilmselt.
Et keskkonnad on erinevad ja vajadused ka. Tihedama liiklusega maanteel kolm poola rekkat ninapidi üksteise sabas nõuab ka teatavaid erivõimeid sõidukilt, iga asja vastu portaalist ja boggerist rohtu ei saa.
Mis kellasid ja vilesid puudutab siis ma ei arva, et auto peaks edevam olema kui elutuba, nahkmööbel ja suur telekas jne. Samas, kui sa väikelinna korteri papi sinna sisse lükkad, siis ikka ei lepi küll mingi "vef-raadio", vakstust istme ja klobiseva salvokelguga käe all. Eriti meelelahutuselektroonika ei maksa tänapäeval enam suurt midagi, kannatab ju vähemalt pakkuda inimestele...
Tegelt meeldis mulle endale enim 2. gen turboforekas, sõbra oma proovisin siis oli nägu naerul. Edasi läheb veenvalt, salong on lakooniline ja "nagu peab". Polnud ühtegi head eksemplari võtta kui omal auto vahetamine päevakorral oli. ABS oli ainus tarkus ja häiris, linnasõidus eriti, vaid kange sidur. Auto nigu vanasti ja sõidurõõmu kuhjaga.
See, et ökonomistid igas eluvaldkonnas kammi turja on löönud ja enam "isalt pojale" kraami ei valmistata, sinna pole midagi teha. Osa tänapäevasest maailmavalust.
P.S: üks asi meenus veel forekaga mis väga harjumatu oli - tagurduskaamera on olemas, aga helisignaali ei tee. Paar korda oli üllatus, harjunud küljepeegleid primaarselt vahtima ja kõrvadega aru saama, palju veel lasta võib. Nüüd peab ühte pilti rohkem passima ja silmi konsooli vahet volksutama, et kellelegi sisse ei tõmbaks või postipidurit ei leiutaks. Jälle, pisiasi, aga ebameeldiv - piiksu lisamine pole ju teab mis... Samas, ega ma tea kas teiste tootjate kaamerad "piiksuvad"...
Selles mõttes saan ma honkomehest jt täiesti aru - Võrumaal olles sõitsin ma hommikuti täiesti rahulikult 70ga (kell 6 millegagi, tee täiesti tühi), vaatasin loodust, kiiret polnud kuskile - 15-minutilise otsa peal tallamine on lihtsalt totter. Kütusekulu tegi ka rõõmsamaks, hypermiling, kui soovite. Tõesti pole sooja ega külma, läheb auto sajani N või 3xN sekundit.
Ja siis hakkad talna poole tagasi tulema ja kusagil Laeva ja Mäo vahel on esimesed tüübid juba üle visanud ja tuleb jälle meelde, miks see parempoolne pedaal autosse pandud on.. Ussisoo kaameraslaalom ja pidurite otsas hüppajad - ... (note: mul oli rangelt 90-91 peal kruise, GPS järgi - just selle tõmblemise vältimiseks). Inimesed == stress. Ehk distantsi jälgivast kiirushoidikust saaks rohtu selle vastu, mine tea. Linnasõidus siksimisest pole vaja seletada ilmselt.
Et keskkonnad on erinevad ja vajadused ka. Tihedama liiklusega maanteel kolm poola rekkat ninapidi üksteise sabas nõuab ka teatavaid erivõimeid sõidukilt, iga asja vastu portaalist ja boggerist rohtu ei saa.
Mis kellasid ja vilesid puudutab siis ma ei arva, et auto peaks edevam olema kui elutuba, nahkmööbel ja suur telekas jne. Samas, kui sa väikelinna korteri papi sinna sisse lükkad, siis ikka ei lepi küll mingi "vef-raadio", vakstust istme ja klobiseva salvokelguga käe all. Eriti meelelahutuselektroonika ei maksa tänapäeval enam suurt midagi, kannatab ju vähemalt pakkuda inimestele...
Tegelt meeldis mulle endale enim 2. gen turboforekas, sõbra oma proovisin siis oli nägu naerul. Edasi läheb veenvalt, salong on lakooniline ja "nagu peab". Polnud ühtegi head eksemplari võtta kui omal auto vahetamine päevakorral oli. ABS oli ainus tarkus ja häiris, linnasõidus eriti, vaid kange sidur. Auto nigu vanasti ja sõidurõõmu kuhjaga.
See, et ökonomistid igas eluvaldkonnas kammi turja on löönud ja enam "isalt pojale" kraami ei valmistata, sinna pole midagi teha. Osa tänapäevasest maailmavalust.
P.S: üks asi meenus veel forekaga mis väga harjumatu oli - tagurduskaamera on olemas, aga helisignaali ei tee. Paar korda oli üllatus, harjunud küljepeegleid primaarselt vahtima ja kõrvadega aru saama, palju veel lasta võib. Nüüd peab ühte pilti rohkem passima ja silmi konsooli vahet volksutama, et kellelegi sisse ei tõmbaks või postipidurit ei leiutaks. Jälle, pisiasi, aga ebameeldiv - piiksu lisamine pole ju teab mis... Samas, ega ma tea kas teiste tootjate kaamerad "piiksuvad"...
tegime pulli, aitab
Re: uuemad parketimaasturid 2015 keskel.
tanel kirjutas: See, et ökonomistid igas eluvaldkonnas kammi turja on löönud ja enam "isalt pojale" kraami ei valmistata, sinna pole midagi teha. Osa tänapäevasest maailmavalust.
Küsimus ei ole isalt pojale kestmises vaid sihitaksegi, et toode ei pea kauem kestma kui liisingu periood.
Kommertstranspordis see ei toimi, sest hindamiskriteerium ongi kulud per tonn-kilomeeter ja kui rekkatootjatest üks hakkab mingid haltuurat tegema, siis varsti võib ta oma rekkad endale hoida.
Eratarbijale müüdav kraam lausa lõugab ökonoomitamise vajaduse järgi, sest ostjate jaoks on emotsioon olulisem kui mingi kestvuse faktor. Seda emotsiooni olulisust on erinevate foorumite kasutajad ise tunnistanud.
PS. Ma ei ole ühtegi karjuvat kaamerat näinud. Tagurdatakse ju ikka peeglite järgi ja kaamerast vaatad vaid objekti kaugust. Aga ega ma pole väga edevate masinate rooli ka saanud, selline kehvik olen

Alates 2014.a. novembrist ei saa ühelegi uuele toodetud autole näiteks enam tüübikinnitust (luba müügiks) kui puuduvad rehvirõhuandurid? Et mida kuradit? VSA-ga sama lugu.
EDIT: Eriti jabur on lugeda autoärikate vabandusi minevikust, et spidot keritakse seetõttu, et ostetase läbisõitu, aga mitte autot. Auto puhul paraku läbisaõit on väga määrav. 180 000 sõitnud prantsuse sõiduauto on näiteks romu ja sakslane varsti romuks saamas. Need ajad on möödas kui saksa sõiduautod sõitsid 700 000 - 1M. Sellist läbisõitu võib nüüd vaid Scanialt oodata (rääkides uutest autodest). Ja Kommentaarid sitiilis, et sõiduautol 100 000km on "magus iga", aga vabandage väga sest selle auto parimad päevad on JUBA möödas (just eile).
Re: uuemad parketimaasturid 2015 keskel.
nii nüüd selle tema autorina annan teada, et ....
läbisin suht samasuguse värvika teekonna nagu Tanel eelmisel lehel kirjeldas aga selle vahega, et mina jäin pidama Mitsubishi Outlanderi peal
võtsin siis bensuka ja automaadi s.t. variaator kastiga
Silberi asemel valisin AGR´i ja sain sealt juba faceliftitud masina sex punases värvis.
läbitud on selle kuu ajaga nüüd ligi 7 tuh km (sinna sisse jäi eurotripp oma 4,5k km-ga)
üldiselt rahul, s.t. istumine on hea ja ka pikki tunde istumist ei väsianud ära
variaator vajab harjumist ehk ei ole vaja suruda põhjani läheb sujuvamalt ka varem
haagisega ~500kg + 4 inimest ja katusebox on kütusekulu 12/100le
sama komplektiga möödasõiduks on mõistlik ise kiirelt 2 käiku ala tõmmata a siis lendab edasi küll ja veel
istmed on kombineeritud kattega nahk ja tekstiil, kliima on kahe tsooniline, tuled automaatsed, kojameste kohal esiklaas soojendusega, vihmasensor, jne. aga ei midagi väga erilist.
4wd kohta on lüliti esivedu, automaatne ja lukustatud
ehk umbes nii nagu otsisin bensiin, automaat, kõrgem istumine ja kõrgem kliirens
viimane pidi olema siis 21cm
ootame talve ja eks näis
läbisin suht samasuguse värvika teekonna nagu Tanel eelmisel lehel kirjeldas aga selle vahega, et mina jäin pidama Mitsubishi Outlanderi peal
võtsin siis bensuka ja automaadi s.t. variaator kastiga
Silberi asemel valisin AGR´i ja sain sealt juba faceliftitud masina sex punases värvis.
läbitud on selle kuu ajaga nüüd ligi 7 tuh km (sinna sisse jäi eurotripp oma 4,5k km-ga)
üldiselt rahul, s.t. istumine on hea ja ka pikki tunde istumist ei väsianud ära
variaator vajab harjumist ehk ei ole vaja suruda põhjani läheb sujuvamalt ka varem
haagisega ~500kg + 4 inimest ja katusebox on kütusekulu 12/100le
sama komplektiga möödasõiduks on mõistlik ise kiirelt 2 käiku ala tõmmata a siis lendab edasi küll ja veel
istmed on kombineeritud kattega nahk ja tekstiil, kliima on kahe tsooniline, tuled automaatsed, kojameste kohal esiklaas soojendusega, vihmasensor, jne. aga ei midagi väga erilist.
4wd kohta on lüliti esivedu, automaatne ja lukustatud
ehk umbes nii nagu otsisin bensiin, automaat, kõrgem istumine ja kõrgem kliirens
viimane pidi olema siis 21cm
ootame talve ja eks näis
- mrtn
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 186
- Liitunud: E Veebr 19, 2007 2:14 pm
- Asukoht: 59°28'57.44"N / 25°01'47.77"E
- Kontakt:
Re: uuemad parketimaasturid 2015 keskel.
Proovi, kuidas sul käed-vabad töötab? Nii sisse- kui väljaminevad kõned ilma, et peaks ise telefoni peal "transfer" tegema.
Mennäänx mettään!
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1292
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: uuemad parketimaasturid 2015 keskel.
ikka seda maailma studeerimas. Kas keegi oskab kommenteerida uue Vitara võimalikke probleeme? Proovisõidul käisin, päris ok tundus aga ega selle ajaga ikka õiget sotti saa. Samuti korealaste Tivoli kohta tahaks teada, sellel polnud veel neliveolist olemas, seega jäi proovisõit ära.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Re: uuemad parketimaasturid 2015 keskel.
Igav hakkas vist, haarasin klaveri.tanel kirjutas:Eks nüüd näis, see ndlvahe esimene pikem ots endal kettas selle forekaga ja talvel tahaks selle neliveo toimetamise tarkuse ja ESP ja selle kustu löömise ulatuse selgeks saada... miskit eredamat lisada tuleb, siis täiendan.
Natuke talve ka näinud forekas nüüd siis. Sõita on tore, kinni jäämise pärast ei pea tõesti muretsema. Kiirendusrajalt tulles ei jää jalgu ka kellelegi, teeoludest olenemata.
Hullamine - "rool välja ja lappi" sõõrikuid joonistab probleemideta. Gaasi lahti laskmisega saab tagaosa veidi "elavdada" ka. Küljeklaasile "kärbseid" püüda siiski nii naljalt ei õnnestu - kargab ikka mingi lapsehoidja välja ja kukub pidureid krõmpsutama. Samas, kui oskad mingit japsiinseneridele arusaadavat joont hoida, siis mingi 15-kraadise nurga all saab isegi sõita. Klassikaline vastu hoidmine ja küljeaknast välja vaatamine unusta.
ABS kaitsme välja kiskumist pole proovinud. Pole sattunud lihtsalt sobivale platsile. (Yetil peaks rohtu saama, olen lugenud, nelivedu jääb toimima hoolimata "surnud" pumbast.)
Resümeerisin, et muretsema ei pea kui naispere liikmed autos nuppe näpivad - ülejuhitavusega lepikusse keeramiseks peab ikka talenti olema.
Ehk siis selline "peaaegu". Rääkigu reklaamis mis nad tahavad, et "subaru on fun", rõhk on ikka "point'n'shoot" kasutusel. Aga ega vastik sõita ei ole. Ootused olid lihtsalt veidi kõrgemad.
Häirib:
- keskkonsooli ekraan lülitub ALATI sisse käivitamisel. Miks, aru ei saa. Iga kord peab "settings", "screen off" litsuma.
- kui telefon on sinihamba võimekusega, autoga ära paaritatud ja omab üle sinihamba mussi mängimise võimekust, siis tõmmatakse pinalis ALATI pleier käima ja jätkatakse sealt kus viimati pooleli jäi (vähemalt minu Xperia Z3 ja naise 5s-iga on sedasi). See asi ajab ikka uskumatult närvi.
- ma ei saa üle "piiksuga" tagurdamise puudumisest... selle tagurduskaameraga pimedas siga ja terroristi ei jahi, ütleme nii, lisaks talvised teeolud - ... Ilmselt oleks asi vähem hull kui teisel autol ka see puuduks, aga kui ühes on ja teises mitte, siis võtab ikka vanduma.
- lörtsisadu, esiklaas ja kojamehed ei sobi hästi. Esiklaasi soojendus oleks nagu aladimensioneeritud, kuigi salongiventilaatori häälest võiks pükste jalast puhumist ka oodata. Silma hakkab ka, et mootori temperatuur kangema külmaga linnasõidul ei taha üle 70 hästi minnagi...
- istmesoojendus on selline, nagu teeks unised päkapikud lõket alla. Max võimsusel jõuad rahulikult 2 suitsu enne ära teha kui mõikama hakkab.
- kellele kuradile seda katuseluuki vaja oli ja miks, ma ei tea. Kiskusin katte eest mingi hetk, näppude alla jäi jää. Salongis. Glamuurne värk.
tegime pulli, aitab
Re: uuemad parketimaasturid 2015 keskel.
Tean, et teemast mööda, aga ufo civikul on ka kojamehed u 10 cm allpool puhumisavasi. Need on need pikad ja voolujoonelised esiklaasid.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
- mrtn
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 186
- Liitunud: E Veebr 19, 2007 2:14 pm
- Asukoht: 59°28'57.44"N / 25°01'47.77"E
- Kontakt:
Re: uuemad parketimaasturid 2015 keskel.
Mul on Toyotal seal küttekeha all.ahto42 kirjutas:Tean, et teemast mööda, aga ufo civikul on ka kojamehed u 10 cm allpool puhumisavasi. Need on need pikad ja voolujoonelised esiklaasid.
Mennäänx mettään!