Soovitage autot
Moderaator: Moderators
-
- Rookie
- Postitusi: 13
- Liitunud: E Nov 10, 2014 10:45 am
Re: Soovitage autot
Kas keegi oskab puust ja punaseks selgeks teha, millistel 2011/2012 Touareg ja GC mudelitel on õhkvedrustus ja millistel mitte? Kasutatud auto ostul tahaks võimalikult eemale hoida sellest.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Soovitage autot
GC-l on kindlasti Overland ja Summit varustusel. Limited varustusega jään vastuse võlgu (eelnevalt kommenteerinud omanik oskab öelda), kindlasti pole Laredo ja SRT8-l.l2nkarisass kirjutas:Kas keegi oskab puust ja punaseks selgeks teha, millistel 2011/2012 Touareg ja GC mudelitel on õhkvedrustus ja millistel mitte? Kasutatud auto ostul tahaks võimalikult eemale hoida sellest.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Soovitage autot
Hea teada krtLauriJ kirjutas:Silberauto on jah ikka ikaldus ruudus.l2nkarisass kirjutas:Senistest postitustest jääb GC osas kõlama, et muidu hea auto, aga miinuseks on poolkohustuslikus korras suhtlus Silberautoga?
Tuttaval muidu on facelift Grand Cherokee, läbisõit kuskil 80-90kkm hetkeks. Korra jooksis just enne reisile minekut navi täiesti kokku (kõik kliima jms käib ka läbi ekraani). Kuna olime pm Silberauto lähedal, sai sinna mindud muret kurtma. Esialgu öeldi, et tule läbi, paneme aja kinni ja küll siis vaatame. Kui kurjemat häält sai tehtud siis tuli mingi müügimees ja tegi usb pulgaga trikke, et saime asja tööle. Korra sai metsas käidud, auto kõrgemaks tõstetud ning kuskilt august läbi sõites läks õhkpadi puruks (ühel pool oli eelnevalt juba vahetatud). Sai esindusse helistatud, et mis nüüd saab. Öeldi, et sõida Tartusse ära. Kui kohale jõudsime, siis oli amort ka õli välja sülitanud (mida muidugi Silber kinni ei maksnud jne). Padja vahetus kestis ka üle nädala, kuna Eestis sellist asja laos pole ja tuleb kuskilt Euroopast tellida jne.

Re: Soovitage autot
Silberauto on jah ikka ikaldus ruudus.LauriJ kirjutas:l2nkarisass kirjutas:Senistest postitustest jääb GC osas kõlama, et muidu hea auto, aga miinuseks on poolkohustuslikus korras suhtlus Silberautoga?
Ärme nüüd komplimente pilla, see ikka ikaldus kuubis ja x 7

XC 70
Re: Soovitage autot
Ülemusel Overland. Ta pole muidugi ronimas käinud.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Re: Soovitage autot
Olin jah veidi tagasihoidlik. Näiteks - isa läks esindusse (Vito veel garantii all jne). Kurtis, et midagi taga koliseb. Silber siis võttis auto sisse ja pärast andis sama targalt tagasi. Kõik korras nende arust. Aga ikkagi kolin jätkus. Käidi uuesti kurtmas, et midagi ikka tagasillal valesti. Silber viga ei leia. Isa siis mõtles, et vaatab ise auto alla. Esimene asi, mis silma hakkas oli vabalt rippub amort.puhvel kirjutas:Silberauto on jah ikka ikaldus ruudus.LauriJ kirjutas:l2nkarisass kirjutas:Senistest postitustest jääb GC osas kõlama, et muidu hea auto, aga miinuseks on poolkohustuslikus korras suhtlus Silberautoga?
Ärme nüüd komplimente pilla, see ikka ikaldus kuubis ja x 7


Ma üldse imestan, et inimesed ikka ostavad Silberautost. See teeninduse kultuur on päris pikalt seal juba sama olnud aga ega midagi vist ei muutu.

- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Soovitage autot
Kusjuures, ise Silberis käies, jääb just mulje, et Jeepi ja Mitsu vennad on pohh, las ootavad leti taga, kuniks teenindaja suvatseb kusagilt taganttoast välja ilmuda, seisad püsti niikaua, samas näed kuidas teisel pool saali (MB poolel), tuleb klient, pakutakse istet, kohvi, ajakirju...LauriJ kirjutas:
Olin jah veidi tagasihoidlik. Näiteks - isa läks esindusse (Vito veel garantii all jne). Kurtis, et midagi taga koliseb. Silber siis võttis auto sisse ja pärast andis sama targalt tagasi. Kõik korras nende arust. Aga ikkagi kolin jätkus. Käidi uuesti kurtmas, et midagi ikka tagasillal valesti. Silber viga ei leia. Isa siis mõtles, et vaatab ise auto alla. Esimene asi, mis silma hakkas oli vabalt rippub amort.Arvatavasti ei viitsitud kliendiga tegeleda, sest nemad seal on targemad ja rikkamad ning klient ei tohiks üldse MB üle kurta. Klienditeenindus on ka all pool 0-i. Lepid hoolduse aja kokku aga ega keegi siis leti taga sind teenindada ei viitsi - kõnnitakse mööda ning vaadatakse tuimalt otsa.
![]()
Ma üldse imestan, et inimesed ikka ostavad Silberautost. See teeninduse kultuur on päris pikalt seal juba sama olnud aga ega midagi vist ei muutu.

Töökaaslane käis suvel oma faceliftiga kliima jaheduse üle kurtmas - mees (erinevad mehed tegelikult) tulid autosse, istusid, silitasid rooli ja ütlesid, et nende arvates on ok. Läks mingi aeg uuesti, et kliima keeratud 14C peale, kuid tuleb vaid pussu, vangutati pead ja lubati kusagilt järgi uurida, et mismoodi see olema peaks




Re: Soovitage autot
Tuaregi kohta ei oska öelda.l2nkarisass kirjutas:Kas keegi oskab puust ja punaseks selgeks teha, millistel 2011/2012 Touareg ja GC mudelitel on õhkvedrustus ja millistel mitte? Kasutatud auto ostul tahaks võimalikult eemale hoida sellest.
GC-ga peaks olema minu andmetel nii, et Eestis on müüdud kolme varustusastet - Limited, Overland ja Summit, millest õhkvedrustus on kahel viimasel.
Kasutatuna on müügil olnud ka sissetoodud eksemplare ja nende kohta ei tea öelda. Jälgida võiks muuhulgas KW numbrit, sest liigub ka 140 KW isendeid, mida minu teada Eestis uuena pole müüdud.
Eile avastasin veel ühe pisut ebameeldiva asja, nimelt ei saa täiesti väljalülitada stabiilsuskontrolli, mis teeb talverõõmude täielrinnal nautimise suht võimatuks (kui kaitset välja ei võta).
Nupust saab välja lülitada veojõukontrolli, mis annab veidi paindlikkust, kuid jah, stabiilsuskontrolli mitte. See teeb ilmselt ka auto võimekamaks ehitamise keeruliseks, kuid mind isiklikult see pool väga ei morjenda. Maastikul ma sellega ei käi, kasutan igapäevaliikurina ja paadivedukina, ning selleks tundub, sobib ta hästi.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Soovitage autot
Sama kehtis ka ju länkari kohta. Keskdifri lukustamisega, lasi elektroonika veidike "vabamaks" seda stabiilsust. Korralikult rattaid ringi tahtsid lüüa, kukkus ikkagi vilgutama ja piirama.loomsus kirjutas:
Eile avastasin veel ühe pisut ebameeldiva asja, nimelt ei saa täiesti väljalülitada stabiilsuskontrolli, mis teeb talverõõmude täielrinnal nautimise suht võimatuks (kui kaitset välja ei võta).
Nupust saab välja lülitada veojõukontrolli, mis annab veidi paindlikkust, kuid jah, stabiilsuskontrolli mitte.
Re: Soovitage autot
Tere
Jeebi jutule vahelduseks paar sõna touaregi kohta.
Uuemal põlvkonnal tüüpvead põimõtteliselt puuduvad, ainuke külmadega esineb õhkvedrustuse probleeme.
Õhkvedrustus on tehase tellimuse teema ehk võib olla või mitte olla peal igal mudelil.Kui keskkonsoolis on
kaks ümmargust nuppu(käigukangi all) siis on õhkvedru,kui on ainult vasakul nupp siis tavavedrustus.
Tavaline hooldus ca.350-.Piduriklotse kipub veidi rohkem tavalisest minema ja need on originaalis ca 700 kompl.
Õnneks on olemas ka normaalset b klotsi.Sõita on touregiga igatahes mõnus.
Proovi mõlemiga paar tiiru teha ja lase oma tagapoolel otsustada
Jeebi jutule vahelduseks paar sõna touaregi kohta.
Uuemal põlvkonnal tüüpvead põimõtteliselt puuduvad, ainuke külmadega esineb õhkvedrustuse probleeme.
Õhkvedrustus on tehase tellimuse teema ehk võib olla või mitte olla peal igal mudelil.Kui keskkonsoolis on
kaks ümmargust nuppu(käigukangi all) siis on õhkvedru,kui on ainult vasakul nupp siis tavavedrustus.
Tavaline hooldus ca.350-.Piduriklotse kipub veidi rohkem tavalisest minema ja need on originaalis ca 700 kompl.
Õnneks on olemas ka normaalset b klotsi.Sõita on touregiga igatahes mõnus.
Proovi mõlemiga paar tiiru teha ja lase oma tagapoolel otsustada

Re: Soovitage autot
Vilguvad elektroonilised liba diffrilukud. 2012 overlandil peaks esiratastel selline olema.
X-trailil sama jama. ESP väljas-st veojõu kontroll ja stabiilsus maas, aga Active Brake LSD jääb tööle, ja hakkab kurvides driftides segama, ka jäärajal.
X-trailil sama jama. ESP väljas-st veojõu kontroll ja stabiilsus maas, aga Active Brake LSD jääb tööle, ja hakkab kurvides driftides segama, ka jäärajal.
X-trail.
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee
Servemet OÜ
Sepa 21 Tartu
Puurid, keermepuurid/-lõikurid, freesid, laagrid, treiterad, trei/freespingi tarvikud jne.
http://www.serve.ee