y60 tõste
Moderaatorid: jr, Moderators
y60 tõste
kuna tõstesarjad maksavad suht utoopiliselt palju,siis kindlasti keegi on teinud omamoodi..
1. mis auto vedrusi olete kasutanud
2.mis amorte
3. palju auto tõusis
4.Palju saab maksimaalselt tõsta,et kardaane lõhkuma ei hakkaks??
Autoks nissan patrol y60 lühike kere
ette tänades Alvar
1. mis auto vedrusi olete kasutanud
2.mis amorte
3. palju auto tõusis
4.Palju saab maksimaalselt tõsta,et kardaane lõhkuma ei hakkaks??
Autoks nissan patrol y60 lühike kere
ette tänades Alvar
Re: y60 tõste
Kui ma ei eksi siis ette sobivad tõsteks LC80 originaalvedrud! Patroli mehed teavad kindlasti täpsemalt!
LC105, LC61
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: y60 tõste
Odavat tõstet on kõige lihtsam teha olemaolevaid vedrusid kasutades, sokutades nende alla/peale vajaliku paksusega padjad/flantsid. Ise tehakse metallist, e-bays poolakad müüvad polüuretaanist.
Peale seda paistab, kas on amortidega vaja midagi teha. Stabikate eemaldamisel peaks küll korralikud jämedad amordid panema.
Kardaanidega ei juhtu kuni 3-4" midagi, aga esisilla peab paika keerama. Mida rohkem tõstad, seda enam pead modima. Sildade nurgad, sildade asend pikisuunas, rooli otseks keeramine jne.
Kasuta otsingut, siin on seda mälutud kõvasti.
Peale seda paistab, kas on amortidega vaja midagi teha. Stabikate eemaldamisel peaks küll korralikud jämedad amordid panema.
Kardaanidega ei juhtu kuni 3-4" midagi, aga esisilla peab paika keerama. Mida rohkem tõstad, seda enam pead modima. Sildade nurgad, sildade asend pikisuunas, rooli otseks keeramine jne.
Kasuta otsingut, siin on seda mälutud kõvasti.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Re: y60 tõste
Aga taha ei sobi siis LC80 vedrud?margus11 kirjutas:Kui ma ei eksi siis ette sobivad tõsteks LC80 originaalvedrud! Patroli mehed teavad kindlasti täpsemalt!
Re: y60 tõste
mismõttes paika keerama esisilla??amevier kirjutas:Odavat tõstet on kõige lihtsam teha olemaolevaid vedrusid kasutades, sokutades nende alla/peale vajaliku paksusega padjad/flantsid. Ise tehakse metallist, e-bays poolakad müüvad polüuretaanist.
Peale seda paistab, kas on amortidega vaja midagi teha. Stabikate eemaldamisel peaks küll korralikud jämedad amordid panema.
Kardaanidega ei juhtu kuni 3-4" midagi, aga esisilla peab paika keerama. Mida rohkem tõstad, seda enam pead modima. Sildade nurgad, sildade asend pikisuunas, rooli otseks keeramine jne.
Kasuta otsingut, siin on seda mälutud kõvasti.
kasutasin otsingut aga kahjuks ei leidnud piisavalt selle kohta!
Re: y60 tõste
Taha ei sobi. Tõstega läheb esisillanurk paigast, mille saab õigeks kasutades ekstsentrik pukse!
LC105, LC61
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: y60 tõste
Kasutasin ka otsingut, sillanurga kohta: http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=10& ... te#p319103
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Re: y60 tõste
Kas 50mm tõstega läheb 35/12.5-R15 ratas alla ka?
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: y60 tõste
Uute tõstevedrudega mahub alla küll, aga fleksiks on ruumi vähe.Feedback kirjutas:Kas 50mm tõstega läheb 35/12.5-R15 ratas alla ka?
Veljed peavad negatiivse offsetiga olema, muidu käib vastu lääbasid keerates.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Re: y60 tõste
kas piisab lihtsalt 50mm tõstest??amevier kirjutas:Uute tõstevedrudega mahub alla küll, aga fleksiks on ruumi vähe.Feedback kirjutas:Kas 50mm tõstega läheb 35/12.5-R15 ratas alla ka?
Veljed peavad negatiivse offsetiga olema, muidu käib vastu lääbasid keerates.