Mul teema mida ei oska kusagile teemadesse pista. Kuna tegemist aga Saarekolli ettevalmistusega, siis ehk siin sobiv koht.
Küsimus künka/mäe/nõrva jms maksimaalse kaldenurga kohta. Milline oleks maksimaalne kaldenurk kust masin otse alla tulles veel üle nipli ei käiks. Juurde käiv küsimus on ehk tähtsamgi, et millise nurga alt veel pidurdamisel pidamist on. Pinnas on tavaline kõva kruusamullane ja rohuga kaetud nõlv. Ilmselt peale 5-ndat masinat on ainult kruusamullane nõlv

Lugesin wrangleri foorumeid ja keegi arvutas välja, et wrangleri maksimaalne nurk, kust üle nipli veel ei käi (pitching) on 57kraadi (arvestatakse, et 0 kraadi on horisontaal). Siin ei ole arvestatud pidamist ja libisemist pikemal nõlval, vaid puhtalt nurka kust üle nina ei veere. Seega ootaks vanadelt tegijatelt kommentaare. Eelmise aasta Talvesõidul oli kusagil vanas sõjaväelinnakus üks järsem laskumine kus meil Cheroga pidamist polnud ja piltki sai tehtud liikumise pealt

Ja veel, kui suured on erinevused Tr1, Tr3 ja ATV vahel. Pole viimastega endal väga kogemust.
Loodan, et vähemalt Idiot cornerisse see ei lähe
