Magnetiga kütusefilter

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Vasta
melkaleht
Off Roader Wannabe
Postitusi: 45
Liitunud: K Juul 29, 2015 12:56 pm
Asukoht: Tallinn

Magnetiga kütusefilter

Postitus Postitas melkaleht »

Kas keegi teab kust saaks magnetiga kütusefiltrit osta?
Kuna pajerol pidi tüüpviga olema,et paak hakkab seest kooruma (mingi metalli kiht) siis tahaks pumpa veidi hoida ja paneks magnetiga filtri vahele!
Või teab keegi mingit muud lahendust (peale selle,et plastik paak panna)?
Pajero 3.2 Di.D 03a
Kasutaja avatar
t4nel
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 128
Liitunud: T Juun 02, 2015 8:06 pm

Re: Magnetiga kütusefilter

Postitus Postitas t4nel »

Pane magnet paaki.
melkaleht
Off Roader Wannabe
Postitusi: 45
Liitunud: K Juul 29, 2015 12:56 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Magnetiga kütusefilter

Postitus Postitas melkaleht »

t4nel kirjutas:Pane magnet paaki.
Mul tuttav pani ka magneti paaki,aga mõtlesin,et kui on selline filter olemas siis paneks selle vahele!
Pajero 3.2 Di.D 03a
melkaleht
Off Roader Wannabe
Postitusi: 45
Liitunud: K Juul 29, 2015 12:56 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Magnetiga kütusefilter

Postitus Postitas melkaleht »

jaan mmc kirjutas:Paagi läbiroostetamine on väga vähe tõenäoline, ise seni vaid üht näinud. Küll aga roostetavad enamikul läbi tankimis ja ventilatsiooni torud ja need saab asendada voolikutega (nt. Hydroscandist). Paagi seest eemalduvas galvaanika kihis on ilmselt süüdi kas happega "pestud" kütuse või valede kütuselisandite kasutamine. Paaki sattuva vee eest kaitseb vaid lisa settepott (suurus peaks olema vastavalt vee hulgale kütuses, mis halvematel juhtudel eeldaks vast u. 10 l. potti :) ), galvaanika või ka halvas olukorras kõrgsurvepumba tekitava metalli puru filtreerib edukalt kütusefilter. Hapete või kütuselisandite võimaliku kahjustava toime eest päästaks vaid mingi "keemiline" filtreerimis süsteem.
Kokkuvõtteks, paak tuleks muidugi kontrollida ja ka välispinine roostetõrje teha (ennekõike ülalt poolt, sh. väljavõtu ja tasemeanduri ja vent väljavõtete kaante kohtadelt), sama või vahetus kindlasti tankimistrassi puhul, vältida solkkütuse kasutamist, kasutada kvaliteetseid küttefiltreid ja pole ka probleeme kõrgsurve pumbaga.
Mul oli pumbas natukene metalli tükikesi (hetkel küll vähe,aga ennetaks seda,et sinna suuremas koguses seda satuks) ja kuna tuttaval oli see jama,et paak hakkas seestpoolt kooruma (tema vahetas paagi plastiku vastu) siis kahtlustan,et endal ka paak koorub,aga tema muidugi kasutas igasuguseid lisandeid jms,aga mina ei kasuta (siis ehk võib mul tõesti nende torude viga olla kuigi augustis vaatasin neid siis olid suht korralikud)!
Filter on vahel korralik st kvaliteetne
Pajero 3.2 Di.D 03a
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”