Keretööd: Kasti põhja taastamine, keevitus
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Keretööd: Kasti põhja taastamine, keevitus
Tere,
Teemaks on kasti põhja taastamine.
Kas keegi on kohanud, et Eestis müüakse sarnast lehte : http://www.tomsbroncoparts.com/product/ ... bronco-new ?
Katuse profiilplekk on liiga õhuke, muidu ehk oleks alternatiivi leida...
Parimat,
Mark
Teemaks on kasti põhja taastamine.
Kas keegi on kohanud, et Eestis müüakse sarnast lehte : http://www.tomsbroncoparts.com/product/ ... bronco-new ?
Katuse profiilplekk on liiga õhuke, muidu ehk oleks alternatiivi leida...
Parimat,
Mark
Re: Keretööd: Kasti põhja taastamine, keevitus
Need mehed kes teevad katuseplekki (valtsivad sooni sisse jms.) peaksid sellise asjaga ka hakkama saama. Ma ei tea kui paksu materjali nad väänata saavad. Tellisin katuseplekki ja siis oli vaja laine põhja mingit lisa soont ja öeldi, et neil vahet pole palju seal sooni sees on. Ise asi kas sa jaksad neid piisavalt motiveerida, et nad sinu eritellimuse ette võtaks.
Minu jutt on teoreetiline, kindlalt ei oska sind juhatada
Minu jutt on teoreetiline, kindlalt ei oska sind juhatada
Re: Keretööd: Kasti põhja taastamine, keevitus
Tänud pakkumise eest.
Teistele infoks, et helistasin nii Vääna kui ka osad Tallinna plekikojad läbi ning jäävad nad hätta materjali paksusega.
Kuni 0,5mm on nende jaoks okei.
Mark
Teistele infoks, et helistasin nii Vääna kui ka osad Tallinna plekikojad läbi ning jäävad nad hätta materjali paksusega.
Kuni 0,5mm on nende jaoks okei.
Mark
Re: Keretööd: Kasti põhja taastamine, keevitus
Kui originaali säilitada pole plaanis, siis soovitan mõne kaubiku katuse plekk sebida.
ToyZuki
Re: Keretööd: Kasti põhja taastamine, keevitus
0,5 kasti põhjaks ikka kole foolium või peab eriti räme sõrestik all olema. Minimaalselt võiks ikka 0,8 või isegi 1,2 olla.
Iga korralikum auto plekksepp peaks suutma sulle sellise asja valssida. Muidugi oleneb kasti mõõtmetest. Väga suurt sikemasinat, kuhu suuremõõtmeline plekitükk vahele läheb on raskem leida. Aga miks mitte ka kahes tükis teha....
Iga korralikum auto plekksepp peaks suutma sulle sellise asja valssida. Muidugi oleneb kasti mõõtmetest. Väga suurt sikemasinat, kuhu suuremõõtmeline plekitükk vahele läheb on raskem leida. Aga miks mitte ka kahes tükis teha....
566kuus üheksa995
tauris.vijar@gmail.com
tauris.vijar@gmail.com
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Keretööd: Kasti põhja taastamine, keevitus
Kas plaan kogu põhi ühes tükis vahetada või ainult osalislet?makuke kirjutas:Tere,
Teemaks on kasti põhja taastamine.
Kas keegi on kohanud, et Eestis müüakse sarnast lehte : http://www.tomsbroncoparts.com/product/ ... bronco-new ?
Katuse profiilplekk on liiga õhuke, muidu ehk oleks alternatiivi leida...
Kui viimast, siis kodanikud on läinud meile Imedepõllul endale maasturi pakiruumi põhjasid paikamisesks maha lõikamas.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Keretööd: Kasti põhja taastamine, keevitus
Tahaks vahetada kogu kasti põhja, kuna keegi on originaal põhjale lisaks veel alumiiniumi lehe peale pannud.
Kahe põhja vahel olev niiskus ja muu ilmastik on juba jõudnud lammutada.
Päris siledat plekki ei saa ka põhjaks kasutada, see on maru libe vihma ja lumega...
Kaubiku katuseplekk pole paha idee!
Kuna avastasin netiavarustest koha, kust perveid kasti põhjasid saab, siis mõtlesin küsida, ehk keegi on kokku puutunud.
terv,
Mark
Kahe põhja vahel olev niiskus ja muu ilmastik on juba jõudnud lammutada.
Päris siledat plekki ei saa ka põhjaks kasutada, see on maru libe vihma ja lumega...
Kaubiku katuseplekk pole paha idee!
Kuna avastasin netiavarustest koha, kust perveid kasti põhjasid saab, siis mõtlesin küsida, ehk keegi on kokku puutunud.
terv,
Mark
Re: Keretööd: Kasti põhja taastamine, keevitus
Pane AL rihvel, igati normaalne.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Keretööd: Kasti põhja taastamine, keevitus
Jaga mulle ka seda netilehtemakuke kirjutas: Kuna avastasin netiavarustest koha, kust perveid kasti põhjasid saab...

-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1292
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: Keretööd: Kasti põhja taastamine, keevitus
Tiit, loe siis esimene postitus läbiTiitR kirjutas:Jaga mulle ka seda netilehtemakuke kirjutas: Kuna avastasin netiavarustest koha, kust perveid kasti põhjasid saab...

Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Keretööd: Kasti põhja taastamine, keevitus
Lugesin ja vaatasin pilte tegelikult enne juba, kuid ei arvanud, et sellest lehest jutt käibkihonkomees kirjutas:Tiit, loe siis esimene postitus läbiTiitR kirjutas:Jaga mulle ka seda netilehtemakuke kirjutas: Kuna avastasin netiavarustest koha, kust perveid kasti põhjasid saab...

Re: Keretööd: Kasti põhja taastamine, keevitus
Ega seal midagi keerulist pole. Vaja ainult sellist pinki mis selle välja lööb. See on tõenäoliselt vormitud spets stantsiga.
See plekk mida kasutavad tavalised autoplekksepad taastamisel (must terad s235) paindub igatpidi korralikult ja saab haamriga ilusti valtsida.
Nüüd kui sulle sobib tahvlina saada selline tükk, nagu pildil, siis seda kantida on nokunohu. Nende kaarjate servade osas tekib kerge komplikatsioon, kuna vaja on venituspinki selle jaoks.
Endal olemas plekitöökoda. Lähiajal soetan ka sellise venitusmasina millega saab hõlpsasti teha näiteks uusi tiivakaari ühes tükis nii et neid ei peaks lõikuma ja keevitama.
See plekk mida kasutavad tavalised autoplekksepad taastamisel (must terad s235) paindub igatpidi korralikult ja saab haamriga ilusti valtsida.
Nüüd kui sulle sobib tahvlina saada selline tükk, nagu pildil, siis seda kantida on nokunohu. Nende kaarjate servade osas tekib kerge komplikatsioon, kuna vaja on venituspinki selle jaoks.
Endal olemas plekitöökoda. Lähiajal soetan ka sellise venitusmasina millega saab hõlpsasti teha näiteks uusi tiivakaari ühes tükis nii et neid ei peaks lõikuma ja keevitama.
Y61
#540 Mudmen
#540 Mudmen
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Keretööd: Kasti põhja taastamine, keevitus
No, aga siis terendab sulle ju bisnesplansmurhv kirjutas:Ega seal midagi keerulist pole. Vaja ainult sellist pinki mis selle välja lööb. See on tõenäoliselt vormitud spets stantsiga.
See plekk mida kasutavad tavalised autoplekksepad taastamisel (must terad s235) paindub igatpidi korralikult ja saab haamriga ilusti valtsida.
Nüüd kui sulle sobib tahvlina saada selline tükk, nagu pildil, siis seda kantida on nokunohu. Nende kaarjate servade osas tekib kerge komplikatsioon, kuna vaja on venituspinki selle jaoks.
Endal olemas plekitöökoda. Lähiajal soetan ka sellise venitusmasina millega saab hõlpsasti teha näiteks uusi tiivakaari ühes tükis nii et neid ei peaks lõikuma ja keevitama.

Re: Keretööd: Kasti põhja taastamine, keevitus
Kellel plekitöökoda, siis omaltpoolt saan aidat tööriista valmistamisega - templid, matriitsid, stantsid ja muud erilahendused www.sumartools.ee
Endal puudub see aeg, et leiutama hakata.
Endal puudub see aeg, et leiutama hakata.