1995 a. Toyota 4Runneri pidurianomaalia
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
- nelikjooksja
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 150
- Liitunud: T Juul 24, 2012 8:18 pm
1995 a. Toyota 4Runneri pidurianomaalia
Tere,
Autoks on 1995 a. Toyota 4Runner ja auto omamise algusest peale olen maadelnud piduritega. Rattad on all 33". Probleem on pidurite ebaefektiivsuses ja pedaali läbivajumises. Maanteel sõites ei suuda autot normaalsel pidurdusmaal seisma jätta ja rataste blokeerimine on võimatu. Autole on paigaldatud taha Land Cruiser 90 pidurikettad ja sama mudeli suportid. Tagasilla juures olev kõrguseregulaator on minema visatud ja selle asemele on peapumba juurde, enne taha suunduvat ahelat, paigaldatud nõelventiil. Peapumpasid on vahetatud juba suuremal hulgal ja nii originaale kui ka järelturul saadavaid variante. Nüüd on mõistus otsas-pedaal vajub endiselt läbi ja aktiivsel koha peal pumpamisel läheb korraks põlema ka pidurivedeliku nivoo taset kontrolliv ohutuli. Jääb selline mulje, et süsteemis on õhk sees, kuid õhutades see kuidagi ei avaldu. Kõik ideed probleemi lahendamiseks on teretulnud.
Parimat,
Rünno
Autoks on 1995 a. Toyota 4Runner ja auto omamise algusest peale olen maadelnud piduritega. Rattad on all 33". Probleem on pidurite ebaefektiivsuses ja pedaali läbivajumises. Maanteel sõites ei suuda autot normaalsel pidurdusmaal seisma jätta ja rataste blokeerimine on võimatu. Autole on paigaldatud taha Land Cruiser 90 pidurikettad ja sama mudeli suportid. Tagasilla juures olev kõrguseregulaator on minema visatud ja selle asemele on peapumba juurde, enne taha suunduvat ahelat, paigaldatud nõelventiil. Peapumpasid on vahetatud juba suuremal hulgal ja nii originaale kui ka järelturul saadavaid variante. Nüüd on mõistus otsas-pedaal vajub endiselt läbi ja aktiivsel koha peal pumpamisel läheb korraks põlema ka pidurivedeliku nivoo taset kontrolliv ohutuli. Jääb selline mulje, et süsteemis on õhk sees, kuid õhutades see kuidagi ei avaldu. Kõik ideed probleemi lahendamiseks on teretulnud.
Parimat,
Rünno
"Do not go where the path may lead; go instead where there is no path and leave a trail"
+3725107238 rynno.lohmus@gmail.com
+3725107238 rynno.lohmus@gmail.com
Re: 1995 a. Toyota 4Runneri pidurianomaalia
terv,proovi esi ja tagasilda ja ka rattaid kordamööda pimedaks teha,äkki tuleb viga välja.võimalus,et peasilinder jääb lahjaks vist langeb ära?(st.pidurdamiseks tahab süsteem rohkem õli kui peasilinder korraga välja annab.lihtsalt oletus.
autoklaaside vahetus, haagisekonksude paigadus -25%
tel.53524571
tel.53524571
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 891
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: 1995 a. Toyota 4Runneri pidurianomaalia
Ma oleks ka seda pakkunud, mida transiit pakkus, et äkki jääb mahult väikseks. Teine asi, kuidas tagumised kettad paigas on? Kui nad viskuvad, küljelt küljele siis, siis ketas lükkab kolvi liiga sisse ja siis pead ka mitu korda pedaali vajutama, et võtma hakkaks. Ise sellise anomaaliaga kokku puutunud pole, aga üks tuttav rääkis sellisest anomaaliast. Ehk on abiks.
Terv. Villu
Terv. Villu
- nelikjooksja
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 150
- Liitunud: T Juul 24, 2012 8:18 pm
Re: 1995 a. Toyota 4Runneri pidurianomaalia
Tere,
Ma hästi ei usu seda mahuprobleemi. Just paar päeva tagasi sai 25,4 mm kolviläbimõõduga peapumba asemele paigaldatud 28mm-ne mudel. Pidur vajub läbi ka kohapeal seistes-seega ketaste viskamine ei tohiks mõjutada. Asi mida ma ei ole veel kontrollinud on suportite asend. Kuna said tehtud spetsiaalkinnitused, siis äkki ei ole õhutusnippel kõige kõrgemas punktis? Probleem võib olla ka tagasilla kohal olevas "kolmikus"-äkki peaks sinna "neliku" koos õhtusnipliga panema? Aga mis tekitab peasilindris sellise vedelikuliikumise, et märgutuli läheb korraks põlema? Minu loogika kohaselt saab selleks põhjuseks olla vaid kiiresti tagasitulev vedelik. Seega, endiselt ei ole see asi selge.
Keeruline,
Rünno
Ma hästi ei usu seda mahuprobleemi. Just paar päeva tagasi sai 25,4 mm kolviläbimõõduga peapumba asemele paigaldatud 28mm-ne mudel. Pidur vajub läbi ka kohapeal seistes-seega ketaste viskamine ei tohiks mõjutada. Asi mida ma ei ole veel kontrollinud on suportite asend. Kuna said tehtud spetsiaalkinnitused, siis äkki ei ole õhutusnippel kõige kõrgemas punktis? Probleem võib olla ka tagasilla kohal olevas "kolmikus"-äkki peaks sinna "neliku" koos õhtusnipliga panema? Aga mis tekitab peasilindris sellise vedelikuliikumise, et märgutuli läheb korraks põlema? Minu loogika kohaselt saab selleks põhjuseks olla vaid kiiresti tagasitulev vedelik. Seega, endiselt ei ole see asi selge.
Keeruline,
Rünno
"Do not go where the path may lead; go instead where there is no path and leave a trail"
+3725107238 rynno.lohmus@gmail.com
+3725107238 rynno.lohmus@gmail.com
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: 1995 a. Toyota 4Runneri pidurianomaalia
Kõrgusregulaatori all pidasid silmas äkki koormusregulaatorit?nelikjooksja kirjutas:Tere,
Autoks on 1995 a. Toyota 4Runner ja auto omamise algusest peale olen maadelnud piduritega. Rattad on all 33". Probleem on pidurite ebaefektiivsuses ja pedaali läbivajumises. Maanteel sõites ei suuda autot normaalsel pidurdusmaal seisma jätta ja rataste blokeerimine on võimatu. Autole on paigaldatud taha Land Cruiser 90 pidurikettad ja sama mudeli suportid. Tagasilla juures olev kõrguseregulaator on minema visatud ja selle asemele on peapumba juurde, enne taha suunduvat ahelat, paigaldatud nõelventiil. Peapumpasid on vahetatud juba suuremal hulgal ja nii originaale kui ka järelturul saadavaid variante. Nüüd on mõistus otsas-pedaal vajub endiselt läbi ja aktiivsel koha peal pumpamisel läheb korraks põlema ka pidurivedeliku nivoo taset kontrolliv ohutuli. Jääb selline mulje, et süsteemis on õhk sees, kuid õhutades see kuidagi ei avaldu. Kõik ideed probleemi lahendamiseks on teretulnud.
Parimat,
Rünno
- nelikjooksja
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 150
- Liitunud: T Juul 24, 2012 8:18 pm
Re: 1995 a. Toyota 4Runneri pidurianomaalia
Jah, korrektne oleks olnud öelda, et kõrgusest sõltuvat surve/koormuseregulaatorit.Kõrgusregulaatori all pidasid silmas äkki koormusregulaatorit?
Parimat,
Rünno@endiselt.piduriteta
"Do not go where the path may lead; go instead where there is no path and leave a trail"
+3725107238 rynno.lohmus@gmail.com
+3725107238 rynno.lohmus@gmail.com
Re: 1995 a. Toyota 4Runneri pidurianomaalia
Mul on audil sama anomaalia ja pole ka viga üles leidnud. Mujalt enam viga otsida ei oska, kui ABS'i seest. Järgmisena viskan selle vahelt välja ja vaatan, mis saab.
F-250XLT 7,3D
- nelikjooksja
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 150
- Liitunud: T Juul 24, 2012 8:18 pm
Re: 1995 a. Toyota 4Runneri pidurianomaalia
Sel mudelil pole ABS-i kunagi olnud....eerik2 kirjutas:Mul on audil sama anomaalia ja pole ka viga üles leidnud. Mujalt enam viga otsida ei oska, kui ABS'i seest. Järgmisena viskan selle vahelt välja ja vaatan, mis saab.
Rünno
"Do not go where the path may lead; go instead where there is no path and leave a trail"
+3725107238 rynno.lohmus@gmail.com
+3725107238 rynno.lohmus@gmail.com
- tuningman
- I live off from the mud
- Postitusi: 2715
- Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
- Asukoht: Saaremaa
Re: 1995 a. Toyota 4Runneri pidurianomaalia
Mida see nõelventiil sul seal teeb?
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Re: 1995 a. Toyota 4Runneri pidurianomaalia
Mõni ratta juures armeeringuga kummivoolik on salakavalalt purunenud - tallamisel pundub, pedaali vabastades tõmbab normaalmõõtu tagasi. Ahelate rikete välistamiseks oleks mõistlik pimendada kohe peapumba korpuse väljaviike. Lihtsalt mõtted, loodan et abiks.
Mart
PS. Kuna vaevlen/lõbutsen garaažis üksi, siis pidurite õhutamiseks kasutan Tartust Raadi med.tarvete poest pärit suuri 100ml plastiksüstlaid koos pika silikoonvoolikuga - hõrendusega läheb jupi maad lõbusamalt ning jooksmist vähe(m).
Mart
PS. Kuna vaevlen/lõbutsen garaažis üksi, siis pidurite õhutamiseks kasutan Tartust Raadi med.tarvete poest pärit suuri 100ml plastiksüstlaid koos pika silikoonvoolikuga - hõrendusega läheb jupi maad lõbusamalt ning jooksmist vähe(m).
- nelikjooksja
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 150
- Liitunud: T Juul 24, 2012 8:18 pm
Re: 1995 a. Toyota 4Runneri pidurianomaalia
Sellega saan reguleerida tagumiste rataste pidurdusjõudu. Kui seda pole, siis lähevad tagumised kohe blokki.tuningman kirjutas:Mida see nõelventiil sul seal teeb?
Parimat,
Rünno
"Do not go where the path may lead; go instead where there is no path and leave a trail"
+3725107238 rynno.lohmus@gmail.com
+3725107238 rynno.lohmus@gmail.com
Re: 1995 a. Toyota 4Runneri pidurianomaalia
terv,kui rataste blokeerumine on muidu võimatu aga nõelventiilita blokeeruvad
ehk otsida viga just sealt.
autoklaaside vahetus, haagisekonksude paigadus -25%
tel.53524571
tel.53524571
- nelikjooksja
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 150
- Liitunud: T Juul 24, 2012 8:18 pm
Re: 1995 a. Toyota 4Runneri pidurianomaalia
No see nõelventiil ei saa küll pedaali pehmuse ja läbivajmise asjas süüdi olla. Olukord on täpselt sama kui nõelventiil on täiesti lahti või peaaegu kinni.TRANSIIT kirjutas:terv,kui rataste blokeerumine on muidu võimatu aga nõelventiilita blokeeruvadehk otsida viga just sealt.
Rünno
"Do not go where the path may lead; go instead where there is no path and leave a trail"
+3725107238 rynno.lohmus@gmail.com
+3725107238 rynno.lohmus@gmail.com
Re: 1995 a. Toyota 4Runneri pidurianomaalia
Lisaks eelnevale võib seda põhjustada õli keemine. Paar % niiskust langetab päris jõhkralt keemispunkti.
Re: 1995 a. Toyota 4Runneri pidurianomaalia
terv,võta abs-i kaitse välja,kui midagi ei muutu on viga ikkagi mehhaniline.eerik2 kirjutas:Mul on audil sama anomaalia ja pole ka viga üles leidnud. Mujalt enam viga otsida ei oska, kui ABS'i seest. Järgmisena viskan selle vahelt välja ja vaatan, mis saab.
autoklaaside vahetus, haagisekonksude paigadus -25%
tel.53524571
tel.53524571