Päris sellist komplekti ei raatsi ka osta
Tõste põhjuseks natuke karvasem ja suurem rehv alla pista. Hetkel all 265/75R16 BFG MT
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
Miski numbri viga peab seal olema?jaan mmc kirjutas:Suurim rehv mis ilma täiendava tõsteta alla mahtus, oli vist 185 / 75 / 16
285 vs. praeguse 265-ga on jah diameetri vahe 3cm. Ja seda 1,5cm. praeguse seisuga küll ette ära ei mahuta, ilma, et midagi eemaldama või lõikama peaks.seroi kirjutas:285/75/16 ongi ju enam-vähem 33" läbimõõt. Seda ilma tõsteta alla mahutada tundub kahlane.
Ses suhtes jagan arvamust, et lehed taga väsinud. kuna eelmine omanik tegeles betoonvaiadega, siis pole ime, kui pidevalt kast betooni täis. Väsinud torsioone väga ei usu, kuna esiots suht kikkis ja sellep. ka auto tühjalt hetkel horisontaalis, kuigi peaks "pepu" ninast kõrgemal olema.Andrus Michelis kirjutas:Ma julgen arvata, et su Mitsul on lehed ja torsoonid väsinud juba. Sirgeks või enam vähem sirgeks vajunud lehtesi pikkemate kiigedega ei ole mõistlik arstida. Vaata algatuseks palju seal praegu liikumisruumi on vedrulehel. Torsooni võid ju proovida mõne tiiru peale keerata. Üldiselt on parim ravi ikkagi väsinud detailide välja vahetamine.
Samuti nõus kõigega, kuid tean kindlalt, e samas mõõdus Special Track seal samas seades vabalt ringi käima ei hakka. Selleks oleks samuti natuke kergitada. Ja kui juba eest kergitada, siis peaks tagant samuti kaasa aitama.LauriJ kirjutas:Ma pigem ei topiks suuremat ratast alla, pigem paneks veidi karvasema rehvi alla kui läbivusest praeguste MT-dega väheks jääb. Torsioonide pealekeeramisega kaotad sõidumugavuses, igast sillageomeetriad ajad paigast ära, poolteljed on suurema nurga all, vedrustamata mass kasvab suurema rattaga jne. Osta pigem samas mõõdus SpecialTrack vms alla ning liigud kaugemale, kui 33" BFG MT-ga.
Erinevaid välismaa lehti lugedes, siis 2" on selline tõste, kus muid asju veel muutma ei pea. Kui, aga tahta tõsta juba 3", siis peab lisaks ka esimesed ülemised pikemad õõtsad panema: http://www.ebay.co.uk/itm/201436076194 ja kui üle 3", siis lisaks eelmistele juba pikemad amordid, teised torsioonid, pikendama erinevaid torustikke, käigu hoovastikku, jne...Uko kirjutas:Uued vedrud ja pikemad,..mis need olidki need junnid seal.Aga kas just 2 tolli vaja ongi ,esiots läheb muidugist pealekeerates paigast ära.Ei mäleta hetkel kas ülemisi õõtsasid saab niipalju sissepoole lasta kui vaja.Aga tee ära,näis mis välja tuleb .Mõtlesin isegiet peaks natuke tuunima ,enne kui päris ära laguneb kätte.Ah jah ,raud stange kah veel ette.
Täna sain mahti (enne kui pimedaks läks) korra alla piiluda ja ka mingi pilt olukorrast teha (ega sealt teab mis head pilti teha ei saanud). Ei oska kommenteerida, kas selline seis on seal juba väsinud lehtedega või mitte?TiitR kirjutas: Homme vaatan terasemalt olemasolevaid lehti ja teen või pildi teadjametele.
Oma L 200 panin maxi load plus lisalehe ees on aga teised vedrud ja amordid, mudel küll nati uuem ja eest spiraalidega. 285 75 r16 bf mt mahtus ilusti allaTiitR kirjutas:Täna sain mahti (enne kui pimedaks läks) korra alla piiluda ja ka mingi pilt olukorrast teha (ega sealt teab mis head pilti teha ei saanud). Ei oska kommenteerida, kas selline seis on seal juba väsinud lehtedega või mitte?TiitR kirjutas: Homme vaatan terasemalt olemasolevaid lehti ja teen või pildi teadjametele.
Samas privaatselt on mind aidatud mõttega, et loobuda pikematest kiikedest ja kasutada pigem lisalehte? Pole ka ju üldse halb mõte?