![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
PS. Jah, siinses teemas on ilmne, et väikeste riistadega pole midagi teha, aga see viidatud suhtumine käib üsna pidevalt siin foorumis läbi.
Moderaator: Moderators
jaanusy kirjutas:Kas selline läbi mitmebloki süsteemi ei ole võimalik välja sikutada ühe tõsise masinaga. Selle vintsi tõmbejõudu on ju võimaliks pärsi mitme korra suurendada. Suht video alguses on väike hetk selle rullikute süsteemile pühendatud
https://www.youtube.com/watch?v=GxYXNLrXBgE
Kedagi ei alavääristata.seroi kirjutas:Ei ole täheldanud, et kruusal wertsumehed R2-tesid või E-klassi, asfaldil Gt3-d või vormelid Golf 2-tesid või Superbiked C-klassi niimoodi alavääristaks nagu off-roadis "suurte ratastega hüdrovintsid" 31" draakoneid seda pidevalt teevadOn ju üsna loogiline, et alustatakse algusest ja lihtsamate asjadega. Milleks selline üleolev suhtumine?
PS. Jah, siinses teemas on ilmne, et väikeste riistadega pole midagi teha, aga see viidatud suhtumine käib üsna pidevalt siin foorumis läbi.
Kas nüüd hirmust.Movistar kirjutas:Ei ole vaja mingit rasketehnikat.
1 draakon ja üks chero ja tank sõidab hirmust ise muuseumisse
I LIKE ITmihkel1671 kirjutas:Kui mõni TR3 mees oma auto soos ümber ajab, ja draakonimees pakuks abi vintsimisel? Kas siis au ei lubaks vintsida? Lihtsam ehitada uus pill ja vanale pärg soole panna?
Tundub, et see võlllll on ikka kuradi jäme. Aga kas ka igavene?