Valesti ei ole midagi.Kui auto elektrisüsteem on korras,see tähendab laadimispinge korras,elektrikaabeldus korras (juhtmed vahetatud jämedama ristlõike vastu + ühendused korrastatud,et ei tekiks suurt pingelangu),siis heledaks "tehtud" pirnid ei kesta.Ja nad ei saagi kesta.
Kui on tegemist autoga,kus vana juhtmestik (väikese ristlõikega üldjuhul),juhtmed omakorda + ühendused natuke ussitanud jne,siis on lugu natuke teine.
Tehke lihtne katse: Mõõtke võimalikult täpse voltmeetriga (tester) pinge auto akuklemmidel ja esitule pirni pesas.Tulemus on üldjuhul üsna jahmatav.Pingelang (voolukadu) on üsna suur.Sellisel juhul kestabki igasugune pirn oluliselt kauem,sest ta ei tööta sellises reziimis,milleks ta tehtud on.
Xenone saab loomulikult ette toppida,aga kui see tehase poolt ette nähtud ei ole,siis võib tekkida probleeme tehnilisel ülevaatusel.
