Undab miski MQ160'l
Moderaatorid: jr, Moderators
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Undab miski MQ160'l
Niisiis 84 Patrolil 5 käiguga sõites miski undab - kui jalg gaasipedaalilt tõsta saabub kohe rahu.
Miski laager käigukastis ?
Mis on kõige tõenäolisem koht kust riket otsima hakata ?
Miski laager käigukastis ?
Mis on kõige tõenäolisem koht kust riket otsima hakata ?
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
-
- Rookie
- Postitusi: 17
- Liitunud: R Nov 11, 2005 9:56 pm
- Asukoht: helsinki-vöru
Re: Undab miski MQ160'l
kui 4veoga undab-siis neliveolisena möeldud söitmiseks maksimaalselt 8o kilomeetrit tunnis-yle selle hakkabki löhkumaMahviaDeTyrk kirjutas:Niisiis 84 Patrolil 5 käiguga sõites miski undab - kui jalg gaasipedaalilt tõsta saabub kohe rahu.
Miski laager käigukastis ?
Mis on kõige tõenäolisem koht kust riket otsima hakata ?
Kõigepealt pane auto käima. Pane pea ukse vahelt välja, vajuta sidur alla ja kuula, kas käigukasti kahin kaob ära. Võid veel mängida siduriga vajutades alla ja järsku lahti lahtes või vaikselt meelitades. Kui selgub, et sidurit all hoides on kõik OK, on asjad väga halvasti (läbi käidud rada autoga Y60). Algsest lootusest, et pääsed mõne laagri vahetusega saab peagi suuremat sorti peavalu, mis läheb maksma u 10 000.- ja kestab koos varuosade ootamisega umbes poolteist kuud.
Minu soovitus oleks: sõida rahulikult kuni sügiseni, kuna muidu oled pooleks suveks autost ilma või kaalu sügavalt kas üldse hakata remontima, kuna laiali minemas ei ole seal miskit - kahin läheb ainult järjest hullemaks.
NB! Seda kõike loomulikult juhul kui on sama probleem, mis minul oli!
Terv,
Minu soovitus oleks: sõida rahulikult kuni sügiseni, kuna muidu oled pooleks suveks autost ilma või kaalu sügavalt kas üldse hakata remontima, kuna laiali minemas ei ole seal miskit - kahin läheb ainult järjest hullemaks.
NB! Seda kõike loomulikult juhul kui on sama probleem, mis minul oli!
Terv,
Re: Undab miski MQ160'l
[/quote]kui 4veoga undab-siis neliveolisena möeldud söitmiseks maksimaalselt 8o kilomeetrit tunnis-yle selle hakkabki löhkuma[/quote]
Tegelikult kui kõik toimib, ei tohiks undama hakata ka 100 peal.
Kus se undamine kostab, kastist või tagantpoolt?
Kontrollimist alusta ikka lihtsamast, kuidas õlid on kastis ja vahekastis? Millal kardaaniniplitesse viimati määret lõid ?
Tegelikult kui kõik toimib, ei tohiks undama hakata ka 100 peal.
Kus se undamine kostab, kastist või tagantpoolt?
Kontrollimist alusta ikka lihtsamast, kuidas õlid on kastis ja vahekastis? Millal kardaaniniplitesse viimati määret lõid ?
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Minu patroliajaloo jooksul on neljal-viiel korral sellist müra põhjustanud vahekasti keskmise võlli kadunud fiksaator. On üks selline paksemast plekist ujoobin, mis käib võlli otsas oleva sälgu sisse ja M8 poldiga vahekasti korpuse külge. Kui see vidin ära kaob, siis tekib võllil kange soov väljapoole liikuda ja mida kaugemale välja jõuab, seda kõvemini kast laulab. Kui õigel ajal jaole saad pole muud vaja kui lükka võll tagasi ja pane uus fiksaator. A kaks kõvema kuulmisega või siis niisama pohuistlikku meest on vahekasti ribadeks ka lasknud...
ja muidugi võib unnata ka 5.käigu laager käigukastis või differ...
ja muidugi võib unnata ka 5.käigu laager käigukastis või differ...
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
ei ole mu auto mootoril esialgu mingit väänet - st. saaled ikka saavad õlitust ja väntvõlli kumbki ots pole veel kinni
ja - Postitatud: Teis Märts 27, 2007 9:40 pm
aga - võtsin tagumise gardaani alt ja mulle tundub et sellega seoses müra ka vähenes - seega vaja ilmselt uurida järgmiseks vahekasti tagumise laagri seisukorda - käega katsudes mingit koledat lõtku küll pole - aga ....

ja - Postitatud: Teis Märts 27, 2007 9:40 pm
aga - võtsin tagumise gardaani alt ja mulle tundub et sellega seoses müra ka vähenes - seega vaja ilmselt uurida järgmiseks vahekasti tagumise laagri seisukorda - käega katsudes mingit koledat lõtku küll pole - aga ....
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Nii - lõpuks jõudsin ka selleni et lasin käigud kastist välja
Tulemus on masendav
Laagrid kõik täiesti ok - ainus mis kahtlane tundus oli alumise võlli kõige tagumine väike laager ja peavõlli tagumine laager - siit ka küsimus - kuidas seda väikest laagrit sealt tervena kätte on võimalik saada ?
Aga see-eest on kõigi laagrite välimised saaled lahti ja seega pesad ära.
Ilmselt on kunagi masina ajaloos suudetud hetkeks laagrid kinni lasta ja need on pesas ringi tõmmanud - seda et neid kunagi vahetatud on nagu ei usu eriti.
Et andke nõu mis oleks parim varjant saaled pesadesse kinni saada (pukse sisse treima ma ei viitsi/raatsi hakata)- hetkel kaks mõtet - kas kirjutada keevitusega välimisele saalele "püsi kinni" ja siis sisse lüüa või miskitsorti puksiliim - või miski nende kombinatsioon.
Ilmselt oleks ka hea varjant see kui kellelgi kusagil vedeleks jalus mõni üleliigne korralik kasti korpus - kui on andke teada palun.
Tulemus on masendav
Laagrid kõik täiesti ok - ainus mis kahtlane tundus oli alumise võlli kõige tagumine väike laager ja peavõlli tagumine laager - siit ka küsimus - kuidas seda väikest laagrit sealt tervena kätte on võimalik saada ?
Aga see-eest on kõigi laagrite välimised saaled lahti ja seega pesad ära.
Ilmselt on kunagi masina ajaloos suudetud hetkeks laagrid kinni lasta ja need on pesas ringi tõmmanud - seda et neid kunagi vahetatud on nagu ei usu eriti.
Et andke nõu mis oleks parim varjant saaled pesadesse kinni saada (pukse sisse treima ma ei viitsi/raatsi hakata)- hetkel kaks mõtet - kas kirjutada keevitusega välimisele saalele "püsi kinni" ja siis sisse lüüa või miskitsorti puksiliim - või miski nende kombinatsioon.
Ilmselt oleks ka hea varjant see kui kellelgi kusagil vedeleks jalus mõni üleliigne korralik kasti korpus - kui on andke teada palun.
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Kast jälle koos ja väga palju juppe üle ei jäänud - ühe unustasin ja miski peotäie jätsin turvalisuse kaalutustel panematta.
Aitüma siinkohal Inseneerile korpuse eest
Hääled on taltunud - kuigi 100% rahul ma pole - vabakäigul ja 5 käigul on vaikne klõbin, aga võib ka olla et se teema on mu valuläve igasugu kastist kostvate häälte suhtes madalaks ajanud
5 käik ikka undab kuigi oluliselt vähem - kõige kõvem sound on kiirusel 65-75 km/h - üle 80 on kõik ok nt.
Mõtlesin kah teha uhke pildiseeria kasti koostamisest ja sellest mis järjekorras ja kust otsast miski panna/lahti võtta - aga pärast seda kui olin kasti peaaegu kokku pannud ja avastasin et 1 hammasratta olen valepidi sisse pannud (enamvähem esimese mis panna tuleb) lõin kõik laiali ja kokku vihaga (miski tunniga) - ja uute piltide tegemist ei olnud enam meeles
Kõige kehvem õlitus on peavõlli kõige tagumisel laagril - ja sellele laagrile pole vene analoogi kah olemas
(võlli mõõt 32 mm - vene analoogsetel laagritel sisemõõt 30 või 35)
Aitüma siinkohal Inseneerile korpuse eest

Hääled on taltunud - kuigi 100% rahul ma pole - vabakäigul ja 5 käigul on vaikne klõbin, aga võib ka olla et se teema on mu valuläve igasugu kastist kostvate häälte suhtes madalaks ajanud

5 käik ikka undab kuigi oluliselt vähem - kõige kõvem sound on kiirusel 65-75 km/h - üle 80 on kõik ok nt.
Mõtlesin kah teha uhke pildiseeria kasti koostamisest ja sellest mis järjekorras ja kust otsast miski panna/lahti võtta - aga pärast seda kui olin kasti peaaegu kokku pannud ja avastasin et 1 hammasratta olen valepidi sisse pannud (enamvähem esimese mis panna tuleb) lõin kõik laiali ja kokku vihaga (miski tunniga) - ja uute piltide tegemist ei olnud enam meeles
Selle väitega ma pole nõus - 5 käik asub kasti tagaotsas ja all - ehk siis pidevalt õli sees - ja mida väiksem kiirus seda väiksemad pöörded sel võllil ja seda väiksem inerts surub laagrite vahelt õli välja.jr kirjutas:5.käigu laager tüüpiline viga ju.
Ei tasu linnavahel 5 käiguga töristada, õlitus jääb väheseks kuna pöörded maas ja nii ta undama hakkabki. Mootori meeletu vääne käib võllist üle, õli pole ja kutu ta ongi, peale neid sadu tuhandeid kilomeetreid.
Kõige kehvem õlitus on peavõlli kõige tagumisel laagril - ja sellele laagrile pole vene analoogi kah olemas

tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4496
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt: