Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Moderaator: Moderators
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Ma arvan, et seal ei ole küsimus mitte selles, mis klassi sõita või kas sõita vaid mugavuses ja hinnas. Kui ma veel TR1-te sõitsin, siis oli võistlustele minek ikka tükk tegemist, sebi majutused, treilad, maksa kaks sotti osavõtu tasu, kaks sotti deposiiti, kolista mööda mandaate ja tehnilisi, aja näpuga reeglites järge, osta litsentsid, topi kiivrid pähe, pane terve nädalavahetus hakkama (pluss garaazitunnid) ja ole hästi õhinas ka selle kõige suhtes. Ei viitsigi. Samas ei ole midagi ka nende vastu, kes tahavad seda sporti teha. Kõik võimalused TR ja vabaklasside näol on ju selleks loodud. Mina lihtsalt tahan metsa tulla oma teiste hobide kõrvalt ja mitte ehitada mingite reeglite järgi mingit asja, mida mul on tarvis ainult offroadi võistlustel.
Nüüd sultsil oli niiviisi, et üle tüki aja oli isu metsas kolada ja prooviks siis seda turisti lõpuks. Asi nägi välja umbes nii: laupäeva hommikul auto käima-paak täis ja rabasaare külla. 50 rutsi leti peale, punktid kätte, starti ja tuld. 16 h sõitu, pildid üle antud ja linna poole tagasi, koju ära magama. Millalgi jooksvalt väike autopesu ja uut turisti ootama. Lihtne.
Nüüd sultsil oli niiviisi, et üle tüki aja oli isu metsas kolada ja prooviks siis seda turisti lõpuks. Asi nägi välja umbes nii: laupäeva hommikul auto käima-paak täis ja rabasaare külla. 50 rutsi leti peale, punktid kätte, starti ja tuld. 16 h sõitu, pildid üle antud ja linna poole tagasi, koju ära magama. Millalgi jooksvalt väike autopesu ja uut turisti ootama. Lihtne.
Toyota Land Cruiser 120 2008; Jeep Grand Cherokee Overland 2019; Mercedes Benz ML500 w163; Hyundai Terracan 2005
tel. 51O7O27
tel. 51O7O27
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
See ongi lihtne, aga nii kui pannakse stopper käima ja tehakse tulemused, saab ka nõudepesust hoobilt sport.
Et seda natuke kontrollida ongi teised klassid, kus sõita ruutus silmadega. Seda enam, et superturist sõidab naguinii võistlusrada, siis sõitku juba võistlust ja saab ka hooaja tulemuse.
Et seda natuke kontrollida ongi teised klassid, kus sõita ruutus silmadega. Seda enam, et superturist sõidab naguinii võistlusrada, siis sõitku juba võistlust ja saab ka hooaja tulemuse.
Proto
53951597
53951597
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17417
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Defenderi ja G omanikud ostku normaalmõõdus tehaserhvi asmele miskid niidirullid alla? Come on!donalds kirjutas:Vabalt kannatab, aga pole pointi võidu sõita 35 ja 37 rehvidega, asi selles, et 31 on juba massides, ja et konkurents võrdne oleks.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- beginner
- True Softroader
- Postitusi: 1502
- Liitunud: T Mai 08, 2012 9:25 pm
- Asukoht: Tallinn/Tapa/Tartu
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Kui suured nende Defenderite ja G'de, millega võisteldakse, tehasemõõdus rehvid on? 29" ikka tuleb ära?
EDIT: krt, defenderile tegin äkki liiga, aga vanale G-le mitte.
EDIT: krt, defenderile tegin äkki liiga, aga vanale G-le mitte.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17417
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Mõlemal tehasest 32,x " all.beginner kirjutas:Kui suured nende Defenderite ja G'de, millega võisteldakse, tehasemõõdus rehvid on? 29" ikka tuleb ära?
EDIT: krt, defenderile tegin äkki liiga, aga vanale G-le mitte.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 207
- Liitunud: L Juun 25, 2011 9:01 pm
- Asukoht: Mõngaste, telefon +372567890123
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Ma olen siiani mõistnud nii, et võistlustega koos toimuvad turistikad on justkui safarid, mille korraldamise mõte on olnud anda neile, kes võistelda ei taha/suuda/viitsi, lihtsalt võimalus safari vormis sõita. Rajad ju võistlustel niikuinii korraldaja poolt valmis tehtud ja seega suhteliselt lihtne võimalus anda soovijatele lõbutsemise võimalus. Ühtlasi annab see väikese lisasissetuleku korraldajale ja aitab eelarvet lappida. Ja kuna tegemist pole võistlusega, siis pole vaja vaevata ka tehniliste tingimuste seadmisega. "Linnakatega Männikul" jms safaritel ka ju keegi ei reguleeri, millise masinaga tohid sõitma tulla. Kõik väga loogiline. Aga raskeks läheb mul sellest kohast alates kui osad turistitajad tahavad turisti sildi all kangesti võidu sõita ja reegleid sättida. Selleks on ju võistlusklassid olemas, kuhu saad võistlema minna? Kui turistist võistlusklass tekitada, siis varsti tekitab turg uue safari vormis sõidu võistluste juurde, kus siis ilmselt jälle mõne aja pärast leitakse, et ka seal tuleks hakata tulemusi taga ajama 

Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Oled õigesti aru saanud.seroi kirjutas:Ma olen siiani mõistnud nii, et võistlustega koos toimuvad turistikad on justkui safarid, mille korraldamise mõte on olnud anda neile, kes võistelda ei taha/suuda/viitsi, lihtsalt võimalus safari vormis sõita.
Kahjuks, sellest hetkest kui hakati väljastama auhindasid vastavalt pingereale, saigi turistist võistlusklass. See tuleks lõpetada, lisaks tuleks arvestada Marguse poolt pakutud mõtteid ja oleks asi tagasi omas vanas rööpas. Kuna osalejate arv on turistis kasvanud enne turistist võistlusklassi tegemist, siis loodan, et sellega osalejate arv langeda ei tohiks.seroi kirjutas: Kui turistist võistlusklass tekitada, siis varsti tekitab turg uue safari vormis sõidu võistluste juurde, kus siis ilmselt jälle mõne aja pärast leitakse, et ka seal tuleks hakata tulemusi taga ajama
Eero
- mud monster
- Rock Crawler
- Postitusi: 941
- Liitunud: P Aug 25, 2013 8:55 am
- Asukoht: Nõo
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Meid pole ühelgi Turisti sõidul huvitanud pingerida sest ma tean mis tähendab 90 Turisti juures 9000 pildi läbi vaatamine ja edetabeli koostamine korraldajale (ja seda lühikese aja jooksul) Au ja kiitus neile kes viitsivad nii öösiti tööd teha.Punktid peaks Turistidel olema ainult selleks et nad leiaksid oma raja ja see võiks olla punktide jada nagu võistlusklassis. Vahe võiks olla selles et ei pildista, siis ei oleks ka pingerida. Auhindu võiks jagada ka ainult loosi teel või mingi meene kõigile ja seda loomulikult juhul kui sponsorid auhinnad välja panevad. Ja need kes soovivad paremus järjestust las siis sõidavad vaba või vaba+. Vastasel korral pole korraldajatel enam aega võistlejatega tegeleda vaid kogu jõud on suunatud turistidele keda on enamus kogu seltskonnast!
School Street Mud Monster team
Toyota Lc 80, 2x Jeep xj, Suzuki KQ 700 jn jn.
Mudasõbrad aastast 2007
aarnemud@gmail.com
tel.56463624 (telefoniga laulatatud pole ja sõnum sobib ka!)
Toyota Lc 80, 2x Jeep xj, Suzuki KQ 700 jn jn.
Mudasõbrad aastast 2007
aarnemud@gmail.com
tel.56463624 (telefoniga laulatatud pole ja sõnum sobib ka!)
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Minu meelest ainult äsjatoimunud ASMV raames oli paremusjärjestuse alusel auhindade jagamine, teistel olnud siiski loosiauhinnad. Usun, et jätkub ka samamoodi nagu varem oli.eero I kirjutas:Kahjuks, sellest hetkest kui hakati väljastama auhindasid vastavalt pingereale, saigi turistist võistlusklass.
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 207
- Liitunud: L Juun 25, 2011 9:01 pm
- Asukoht: Mõngaste, telefon +372567890123
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Korraldajat nüüd auhindade väljapanemise ja võistlusmomendi tekitamise pärast hurjutada küll ei tasu, ilmselgelt oli see ju nii tehtud kõige paremate eesmärkidega.
Küll ei mõista ma seda, miks sageli, eriti rahvaspordilikumas spordis, jube palju tähelepanu just auhindadele võistlejate poolt pööratakse? Mulle isiklikult pole kuidagi huvitav või vajalik tundunud, et ma poodiumil seistes mingi tarbetu kotitäie kraami peaksin saama. Kui ma võistlen, on oluline tulemus, kui ei võistle on oluline protsess ise. Milleks mulle veel mingit tavaari vaja?
Küll ei mõista ma seda, miks sageli, eriti rahvaspordilikumas spordis, jube palju tähelepanu just auhindadele võistlejate poolt pööratakse? Mulle isiklikult pole kuidagi huvitav või vajalik tundunud, et ma poodiumil seistes mingi tarbetu kotitäie kraami peaksin saama. Kui ma võistlen, on oluline tulemus, kui ei võistle on oluline protsess ise. Milleks mulle veel mingit tavaari vaja?
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Kas sa võistled või oled kunagi üldse võistelnud offroadis ?seroi kirjutas:Korraldajat nüüd auhindade väljapanemise ja võistlusmomendi tekitamise pärast hurjutada küll ei tasu, ilmselgelt oli see ju nii tehtud kõige paremate eesmärkidega.
Küll ei mõista ma seda, miks sageli, eriti rahvaspordilikumas spordis, jube palju tähelepanu just auhindadele võistlejate poolt pööratakse? Mulle isiklikult pole kuidagi huvitav või vajalik tundunud, et ma poodiumil seistes mingi tarbetu kotitäie kraami peaksin saama. Kui ma võistlen, on oluline tulemus, kui ei võistle on oluline protsess ise. Milleks mulle veel mingit tavaari vaja?
Kabe,male ja jooksmine ei lähe arvesse.
HM Racing Team
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Selline tunne jääb seda juttu lugedes siin et kõik on maailmaparandajad ja tunnevad muret et tehti äkki kellegile liiga, turistid ja turistid+ ei kurda siin, vähemalt olen ma nii aru saanud ja kõik ülejäänud on hirmus mures turistide pärast, et kuidas nad hakkama saavad.
5I65692
-
- Fitting 38"
- Postitusi: 207
- Liitunud: L Juun 25, 2011 9:01 pm
- Asukoht: Mõngaste, telefon +372567890123
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Ma kirjutasin võistlemisest üldiselt. Offroadis võistelnud ei ole, asfaldil see-eest päris mõne korra. Põhimõte jääb samaks.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 771
- Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
- Asukoht: Tallinn
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Sama siin. Ainult, et TR 1 pole sõitnud.walkman kirjutas:Ma arvan, et seal ei ole küsimus mitte selles, mis klassi sõita või kas sõita vaid mugavuses ja hinnas. Kui ma veel TR1-te sõitsin, siis oli võistlustele minek ikka tükk tegemist, sebi majutused, treilad, maksa kaks sotti osavõtu tasu, kaks sotti deposiiti, kolista mööda mandaate ja tehnilisi, aja näpuga reeglites järge, osta litsentsid, topi kiivrid pähe, pane terve nädalavahetus hakkama (pluss garaazitunnid) ja ole hästi õhinas ka selle kõige suhtes. Ei viitsigi. Samas ei ole midagi ka nende vastu, kes tahavad seda sporti teha. Kõik võimalused TR ja vabaklasside näol on ju selleks loodud. Mina lihtsalt tahan metsa tulla oma teiste hobide kõrvalt ja mitte ehitada mingite reeglite järgi mingit asja, mida mul on tarvis ainult offroadi võistlustel.
Nüüd sultsil oli niiviisi, et üle tüki aja oli isu metsas kolada ja prooviks siis seda turisti lõpuks. Asi nägi välja umbes nii: laupäeva hommikul auto käima-paak täis ja rabasaare külla. 50 rutsi leti peale, punktid kätte, starti ja tuld. 16 h sõitu, pildid üle antud ja linna poole tagasi, koju ära magama. Millalgi jooksvalt väike autopesu ja uut turisti ootama. Lihtne.
Andrus Michelis kõrvalistuja, roolikeeraja. Võistelda ei viitsi. Jahti ja porirallit saab niigi igal nädalavahetusel.
Re: Milleks ja kellele TURIST e. unistus "TR0"-st
Sai ka natuke viimasel Turistil rooli keeratud, ja kõik meeldis... paar koha peale punnijat jätsid küll meid rabas abita ja üks chero üritas korra üle sõita aga see käib võistlusmomendi juurde. 16 tunnise sõidu puhul võidab parim juht ja kaardilugeja, seda tõestab ilmekalt ka võitja auto: Opel Monterey kolakas 33 rehvi ja Dragon vintsiga, nii et midagi piirata on mõtetu. Korraldajad tegid ägeda asja ja enamus ootab järgmist samal tasemel sõitu. Igasugust ülereguleerimist pole kellelegi vaja.
230GE kurvameelsuse teraapiaks!